Ja natuurlijk wil ie er niets meer over horen als hij er een ruilmotor van 150 euro in zet... die loopt na een paar uur ook kapot namelijk...quote:Op donderdag 20 februari 2014 13:58 schreef Dimitri_ het volgende:
Kleine update: hij heeft een ruilmotor gevonden en mijn zus de keuze gegeven :
- ze betaald 150 euro, hij swapt de motor en hij wil nooit meer iets horen.
- ze betaald niks, en ze haalt de auto as is op en dan blijft hij stuk.
Ze heeft voor optie 1 gekozen. Ik vind het zelf niet helemaal netjes van hem, maar het is beter dan niets.
Volgens hem had hij er een stuk meer kosten aan. Die 150 euro is een tegemoetkoming.quote:Op donderdag 20 februari 2014 14:27 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Ja natuurlijk wil ie er niets meer over horen als hij er een ruilmotor van 150 euro in zet... die loopt na een paar uur ook kapot namelijk...
zonder garantie.quote:En het gaat om een auto van 1500 euro, uit 2002.
Die kans heeft hij de eerste keer gehad, daarna heeft hij aangegeven er niks meer aan te willen doen. De auto is niet betrouwbaar genoeg meer, en er is toch dagelijks een auto nodig. Overigens is de wegenbelasting van een Matiz verwaarloosbaar.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef Maax het volgende:
En ondertussen betaal je dubbele wegenbelasting en verzekering, slimme zet
Door een nieuwe auto te kopen geef je de verkoper ook niet meer de kans om de auto te maken trouwens. Als ie de auto niet terugneemt..
Gewoon dat barrel schorsen (moet ie alleen niet op de openbareweg staan).quote:Op donderdag 3 april 2014 15:26 schreef Maax het volgende:
En ondertussen betaal je dubbele wegenbelasting en verzekering, slimme zet
Ik geef je weinig kans.quote:Op donderdag 3 april 2014 15:32 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Die kans heeft hij de eerste keer gehad, daarna heeft hij aangegeven er niks meer aan te willen doen. De auto is niet betrouwbaar genoeg meer, en er is toch dagelijks een auto nodig. Overigens is de wegenbelasting van een Matiz verwaarloosbaar.
Wat moet je dan?
Vind je?quote:Op donderdag 3 april 2014 17:28 schreef Gabrunal_2013 het volgende:
De garage heeft onder coulance de zaak netjes afgehandeld.
Is de auto ook als sloopbak aangeprezen?quote:Het is een sloopbak zonder garantie, daar kun je niet veel meer van verwachten, de meeste garages hadden dit niet eens gedaan.
Waarom stel je hier dan de vraagquote:Op donderdag 3 april 2014 17:27 schreef Dimitri_ het volgende:
Dit alles is op aanraden van het juridisch loket. Ik hecht daar meer waarde aan dan de gemiddelde WGR jurist.
Dat dus. Verder kunnen we TS wel in de zeik gaan zetten, maar 1500 euro is inderdaad geen dure auto, al is ook weer niet zo dat je het over een avondje kroegbudget hebt. Voor dat geld kun je een kleine parkeerplaats volzetten met sloopbakken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |