abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136703985
Hoi,

Nieuw op fok, maar zie allerhande onderwerpen voorbij komen dus gooi de mijne er ook maar op.

Vanochtend bij huisarts geweest voor uitslag uitstrijkje bleek pap 4 te zijn. Kon vanmiddag direct verder voor vervolgonderzoek, dus stukjes weefsel weggehaald en op kweek gezet en bloed geprikt.

Je vindt van alles op internet;

[i]Pap 4
De cellen zijn wat sterker afwijkend dan bij een Pap 3a of een Pap 3b. Ook hier wordt verder onderzoek door de gynaecoloog aanbevolen. Over het algemeen moet u rekening houden met een grote kans (90%) op een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals.

Ik zit nu alleen maar te piekeren, en te denken aan het ergste, terwijl het meestal meevalt. Hoe krijg ik rust de komende tijd?

Daarnaast vraag ik me af welke klachten bij baarmoederhalskanker kunnen horen, kan hier niets over vinden. Had ik dit kunnen voorkomen, of hoor ik ergens geen/wel last van te hebben.

Iemand hier ervaring mee?

Groet Cindy
kijk ik om me heen, sta ik midden in het leven :-)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 14:58:07 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_136704106
Je kan maar beter niet al die doemscenario's opzoeken op internet.
pi_136704131
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 14:58 schreef BasEnAad het volgende:
Je kan maar beter niet al die doemscenario's opzoeken op internet.
Dit. Als je hoesten intypt heb je bij de eerste link bij wijze van al longkanker.
pi_136704176
Je maakt je teveel zorgen, je kan er tenslotte toch niks aan veranderen
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
pi_136707306
Als ik het internet moest geloven dan had ik nu een serieuze hartafwijking. :')

Wacht maar gewoon af wat er van dat onderzoek uitkomt.
pi_136722142
Wat vervelend! Ik snap dat je je zorgen maakt, probeer dat los te laten, het komt vast goed O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 23:47:43 #7
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136723291
Beste Cindy, heel vervelend inderdaad, maar zoals anderen al hebben gezegd: ga zeker niet uit van het ergste, en laat het internet eventjes links liggen, want dat staat vol met horror-stories (bij welke ziekte dan ook), die doorgaans uitzonderingen betreffen.

"Over het algemeen moet u rekening houden met een grote kans (90%) op een eenvoudige behandeling van de baarmoederhals."

Ik lees dit vooralsnog als 'je hebt maar liefst 90% kans dat het met een eenvoudige behandeling is af te doen', en dat klinkt toch behoorlijk positief.

Veel sterkte in ieder geval!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 17 februari 2014 @ 12:15:26 #8
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136806467
Ik heb het ook gehad. Mijn gynaecoloog zei dat ze er vaak snel bij zijn en dat ze alleen dat stukje maar weg hoeven te halen en dat dan alles klaar en voorbij is *O*. Nou ja, je hebt dan nog iets vaker controle voor de zekerheid.

En zelfs als dat nog net niet voldoende bleek halen ze gewoon nog een klein stukje meer weg zonder problemen.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_136837430
Ik heb het ook gehad en eigenlijk hetzelfde verhaal als Harajuku. Ze halen een stukje weg en dan goed je rust nemen en komt het wel goed. Veel sterkte!
Haters gonna hate.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')