abonnement Unibet Coolblue
pi_139556539
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 mei 2014 18:17 schreef BloodFace het volgende:

[..]

Ja accounts terug krijgen gebeurd wel vaak, maar de items en gold is een hele andere verhaal..

En hahah jaa dat kan ik begrijpen. :P
Onzin.

Toevallig is mijn account een week geleden gehackt. Kon er in eerste instantie niet inkomen, omdat ze bij mij ook nog eens een mobile authenticator hadden gactiveerd.

Deze door support laten verwijderen (was binnen 3 uur na melding geregeld) om vervolgens te constateren dat al mijn gold en bankinhoud weg was.

Vervolgens direct hiervan een melding gedaan. Paar dagen later was mijn account gerestored met een image van 21 april. Alles was er weer gewoon, alleen mijn progress van de afgelopen dagen kwijt. En dat vond ik niet erg.

Dus neem de support van GW2 vind ik ronduit prima.

NB: ze gaven aan dat ze in principe maar 1 keer je account restoren.
pi_139556587
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

NB: ze gaven aan dat ze in principe maar 1 keer je account restoren.
Ja, dat las ik ook. Op zich logisch. Je zou maar 1 keer je vingers branden, een tweede keer is gewoon stom.
pi_139556823
quote:
0s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef Sweetpea8472 het volgende:

[..]

Ja, dat las ik ook. Op zich logisch. Je zou maar 1 keer je vingers branden, een tweede keer is gewoon stom.
Yup, volkomen terecht. Iets met een ezel... :)
  maandag 5 mei 2014 @ 04:04:06 #204
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139575578
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139577791
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
Ranger. lvlen gaat als een malle

Ik ga zelf een poging wagen met een mesmer.
  maandag 5 mei 2014 @ 10:32:58 #206
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139577878
Ik ook met mijn kleurenverslaving :'). Gisteren kreeg ik de zwarte dye en die is toch 12 G waard op de trading post. Heb er lang over getwijfeld en toch uiteindelijk maar zelf gebruikt :'). Ik heb nu zwart, abyss en ash als 'kleuren' patroon O+.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  maandag 5 mei 2014 @ 10:37:54 #207
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139577970
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
haha. Addicted much? Digitale crystal meth.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 5 mei 2014 @ 10:41:34 #208
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139578034
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:28 schreef Siempievk het volgende:

[..]

Ranger. lvlen gaat als een malle

Ik ga zelf een poging wagen met een mesmer.
Mesmer leek me wel tof maar die schijnt nogal underpowered te zijn atm?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139578149
quote:
Mesmer leek me wel tof maar die schijnt nogal underpowered te zijn atm?
Is dat zo? Ik weet wel dat lvlen lastig is met een mesmer, maar het moet niet een hele uitdaging gaan worden :)
  maandag 5 mei 2014 @ 10:51:21 #210
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139578241
quote:
1s.gif Op maandag 5 mei 2014 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

haha. Addicted much? Digitale crystal meth.
Valt mee :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139578450
Guardian met DPS spec steamrollt ook alle content. :P
Mesmer vind ik zelf pas echt pieken op 80, tijdens het levelen en zeker met minder toegang tot traits op de lagere levels vond ik die juist DPS missen. Maar ik zou vooral doen wat je een leuke class lijkt, want ook al heeft je class mega DPS als je het niet leuk vindt om te spelen schiet het alsnog niet op. :P

Vriend dropte Spark in fractals gisteren. Ik ben echt jaloers. _O-
  maandag 5 mei 2014 @ 11:07:29 #212
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139578611
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
Van degenen die ik actief heb gespeeld valt mij op dat de elementalist wel lekker kan knallen. En de Guardian heb ik ook mee lopen rotzooien tot 33 en daarmee kan ik gewoon in hogere level gebieden (36/37) zonder gezeur ales afknallen tot veteran aan toe. Necromancer is er heel slecht in :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139578889
Ik ben (zoals altijd) nog steeds op zoek naar de juiste char om te gaan spelen. Ik lvl nu zo'n beetje alles om te kijken wat ik uiteindelijk het leukste vind.

Mijn mening:
Warrior - Makkelijk te lvlen en zeer sterk. Niet heel erg veel uitdaging
Guardian - Ideaal voor groepen. Iets laster te spelen van warrior.
Elementalist - 'i don't know what i'm doing"
Necro - Suf
Thief - Suf
Engineer - Suf
Ranger - Sterk en makkelijk te lvlen. Niet heel populair bij andere spelers
Mesmer - Nog geen idee. Ga ik vanavond mee beginnen.
pi_139579049
Haha kei grappig ik had bij Necro daar echt weer totaal geen moeite mee. Was misschien ook omdat ik power specced met wells ging, geen idee. Waar ik echt 1000x dood mee ging was met Thief. ;(

Maar ik heb nu alles op 80 en bezig met van alles een tweede 80 te maken dus alles gaat me nu wel redelijk af, ook omdat je de encounters in game kent, welke veterans abnormaal sterk zijn en welke skill points enzo. :P
  maandag 5 mei 2014 @ 11:27:52 #215
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139579101
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:19 schreef Siempievk het volgende:
Ik ben (zoals altijd) nog steeds op zoek naar de juiste char om te gaan spelen. Ik lvl nu zo'n beetje alles om te kijken wat ik uiteindelijk het leukste vind.

Mijn mening:
Warrior - Makkelijk te lvlen en zeer sterk. Niet heel erg veel uitdaging
Guardian - Ideaal voor groepen. Iets laster te spelen van warrior.
Elementalist - 'i don't know what i'm doing"
Necro - Suf
Thief - Suf
Engineer - Suf
Ranger - Sterk en makkelijk te lvlen. Niet heel populair bij andere spelers
Mesmer - Nog geen idee. Ga ik vanavond mee beginnen.
grappig hoe persoonlijk het allemaal is. Op reddit lees je dus vaak het tegenovergestelde. Necro en thief juist leuke classes. Warrior suf vanwege op.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 5 mei 2014 @ 11:34:57 #216
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139579276
Dat is inderdaad iets dat je meteen opvalt altijd, dat de meningen over alles compleet uiteenlopen. En warrior wordt volgens mij idd als meest suf beschouwt omdat dat gewoon facerollen is. :P

Straks maar eens met een human elementalist aan de slag gaan.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139579358
Ik weet dat ik met mijn eerste warrior de class totaal overschatte omdat iedereen altijd zei dat het zo simpel was, dus daardoor ging ik juist veel dood. :')

Ik ga zo denk ik mijn Mesmer in EotM levelen, kan ik meteen wat tournament achievements van Wvw sprokkelen. :D
  maandag 5 mei 2014 @ 11:44:31 #218
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139579516
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef Quotidien het volgende:
Dat is inderdaad iets dat je meteen opvalt altijd, dat de meningen over alles compleet uiteenlopen. En warrior wordt volgens mij idd als meest suf beschouwt omdat dat gewoon facerollen is. :P

Straks maar eens met een human elementalist aan de slag gaan.
tapdansen op je toetsenbord. Ik roll straks een norn engineer.

^O^

[ Bericht 3% gewijzigd door SosuaCafe op 05-05-2014 12:33:54 ]
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_139579786
Gelukkig lopen de meningen het loo, dat wil zeggen dat Arenanet prima professions heeft neergezet.
pi_139580337
Nieuwe spelers hier allemaal? Ik heb de game al een paar maanden niet meer aangeraakt na de zoveelste farm update. Enige wat ik nog een beetje zag zitten was WvW maar de zerg servers daarin zijn ook niet echt ideaal te noemen.
pi_139580668
Ik niet hoor, ik speel sinds launch. :P
  maandag 5 mei 2014 @ 12:41:40 #222
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139580880
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 11:26 schreef Vluuks het volgende:
Haha kei grappig ik had bij Necro daar echt weer totaal geen moeite mee. Was misschien ook omdat ik power specced met wells ging, geen idee. Waar ik echt 1000x dood mee ging was met Thief. ;(

Maar ik heb nu alles op 80 en bezig met van alles een tweede 80 te maken dus alles gaat me nu wel redelijk af, ook omdat je de encounters in game kent, welke veterans abnormaal sterk zijn en welke skill points enzo. :P
Ik heb ook geen problemen met Necro verder, vind het een leuke om mee te spelen verder maar als we echt qua DPS gaan kijken gaat ie gewoon niet zo snel. Ik kwam er ook pas achter toen ik met mijn level 80 necro op de zergtrein ben gestapt die alle worldbosses langs ging. Daar liep ik elke keer tegen een zilver of bronzen medaille aan en met mijn warrior en elementalist kreeg ik met twee vingers in mijn neus goud.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139580943
Was je conditonmancer soms? Want die zijn inderdaad niet zo geschikt voor world bosses omdat je conditions constant overschreven worden door die van de tachtig andere spelers die er omheen zwermen. Met dagger of axe main hand en power spec haal ik wel goud maar met condimancer idd ook niet.

Echt snel is het niet nee, maar ik had altijd wel dat ik echt massa's meer enemies tegelijk aankon dan bv met thief. :P Maar het is al kei lang geleden dat ik voor het laatst een necro levelde eigenlijk. :')
  maandag 5 mei 2014 @ 14:38:39 #224
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139583916
Als je zoveel characters levelt, hoe doe je dat steeds dan? Map completion, crafting, wvw?
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139584304
Vooral map completion eigenlijk, ik heb elke craft maar 1x (behalve armorsmithing en cooking door een fout met de gift of metal recipe :'D). Op dit moment doe ik ook wat EotM omdat ik die achievements nog moet dus dan is het twee vliegen in één klap. Maar ik heb als doel ook 100% map op elke char dus het werkt wel in mijn voordeel als ik ze met map completion level, dan is er minder te doen als ze eenmaal 80 zijn. :P
  maandag 5 mei 2014 @ 14:59:43 #226
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139584531
Dus gewoon op elke alt alle areas één voor één door? Dat lijkt me dan na een paar characters ook oud worden eigenlijk.
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
pi_139584762
Ja op een gegeven moment is het niks nieuws meer haha. Maar ik vind een character pas af als ie 100% map heeft dus ik doe het wel. :P
  maandag 5 mei 2014 @ 15:14:42 #228
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139584997
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 12:44 schreef Vluuks het volgende:
Was je conditonmancer soms? Want die zijn inderdaad niet zo geschikt voor world bosses omdat je conditions constant overschreven worden door die van de tachtig andere spelers die er omheen zwermen. Met dagger of axe main hand en power spec haal ik wel goud maar met condimancer idd ook niet.

Echt snel is het niet nee, maar ik had altijd wel dat ik echt massa's meer enemies tegelijk aankon dan bv met thief. :P Maar het is al kei lang geleden dat ik voor het laatst een necro levelde eigenlijk. :')
Ik was inderdaad wel een condinecro en wat jij zegt klinkt heel erg logisch, ik dacht er later pas aan dat het altijd een max heeft van 25 inderdaad :'). Dan komt het niet goed nee. Maar de condinecro is verder om te soloen wel erg leuk.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139585539
Ja eigenlijk overal waar je niet alleen bent zit die condi cap je in de weg, omdat bijna classes wel ergens bleeds hebben en de nieuwste de oudste bleed wegduwt (dacht ik althans), ook al is jouw bleed veel sterker dan de random bleed van mijn warrior. Ze zouden eigenlijk per persoon een cap van 25 moeten maken en niet voor iedereen tegelijk.

Om te soloen is het inderdaad erg leuk, ik vind epidemic nog steeds een geweldige skill. :D
  maandag 5 mei 2014 @ 15:45:37 #230
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139585834
Welke stats kan ik het beste speccen voor pve/lvl engie?
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 5 mei 2014 @ 16:23:07 #231
413672 Munchlax
De pokémon van FOK!
pi_139586836
Hoi, ik zie dat er een sale is.

- Dit is toch de link om het spel te kopen?http://buy.guildwars2.com(...)pbPage.buyguildwars2

- Word het spel thuisgestuurd of kan je het downloaden vanaf je account?

Dankje,
Ik haat het als Snorlax me nakt.
  maandag 5 mei 2014 @ 16:28:52 #232
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139587006
quote:
0s.gif Op maandag 5 mei 2014 16:23 schreef Munchlax het volgende:
Hoi, ik zie dat er een sale is.

- Dit is toch de link om het spel te kopen?http://buy.guildwars2.com(...)pbPage.buyguildwars2

- Word het spel thuisgestuurd of kan je het downloaden vanaf je account?

Dankje,
digital download idd.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  maandag 5 mei 2014 @ 20:26:05 #233
377024 Quotidien
fetchez la vache
pi_139595675
Ele is wel een leuke class zeg, erg veel damage en zo veel handiger dan bij een thief waar je helemaal niks kunt aoe'en. Wel super squishy :P
Ik ben nie hier voor de pingpong te schpelen
  maandag 5 mei 2014 @ 21:47:56 #234
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139599902
Ik ben nu op mijn nieuwe char een guardian. Ik had al een warrior, minionerco en ele. M'n guardian is echt een baas
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:20:17 #235
201915 raulbouli
cuckasock
pi_139611010
Mijn warrior op level 50 inmiddels, kan niet wachten om deze op 80 te hebben, zodat ik er lekker wvw mee in kan met een Hammer build :-)

Inmiddels al heel wat gold verzameld en nu nog wachten op een pre cursor, zodat ik eens wat legendaries kan gaan maken. Heb geen zin om ze te kopen, want de prijzen zijn echt absurd hoog.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:29:11 #236
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139611179
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:20 schreef raulbouli het volgende:
Mijn warrior op level 50 inmiddels, kan niet wachten om deze op 80 te hebben, zodat ik er lekker wvw mee in kan met een Hammer build :-)

Inmiddels al heel wat gold verzameld en nu nog wachten op een pre cursor, zodat ik eens wat legendaries kan gaan maken. Heb geen zin om ze te kopen, want de prijzen zijn echt absurd hoog.
pre cursor? Ik heb ook een guardian 80 nu, alleen de mogelijkheden duizelen me een beetje. Infusions etc. Wel een full exotic armor set en greatsword. Maar de rest.. :X
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 6 mei 2014 @ 09:36:58 #237
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139611323
Wel ruk trouwens dat er van die l33t aardappels zijn die je meteen kicken op die p1 runs omdat je ze nog geen 100x hebt gedaan. Je moet leren toch. :(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:43:07 #238
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139615625
Wat is een fijne ranged voor een guardian?
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 12:44:21 #239
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139615643
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 12:43 schreef timmmmm het volgende:
Wat is een fijne ranged voor een guardian?
Ik vind scepter/focus wel leuk. En als je helemaal vol op schade wil gaan kan je voor je offhand ook een torch gebruiken. Een Staff is ook wel geinig maar doet relatief weinig schade.

Ik heb gister bij de TP alle wapens gekocht die een guardian kon gebruiken (om te kijken wat lekker werkt en had geen zin in the Mist.) en daar kwam ik in ieder geval het lekkerste mee uit de voeten.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
pi_139615998
quote:
1s.gif Op zondag 4 mei 2014 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Onzin.

Toevallig is mijn account een week geleden gehackt. Kon er in eerste instantie niet inkomen, omdat ze bij mij ook nog eens een mobile authenticator hadden gactiveerd.

Deze door support laten verwijderen (was binnen 3 uur na melding geregeld) om vervolgens te constateren dat al mijn gold en bankinhoud weg was.

Vervolgens direct hiervan een melding gedaan. Paar dagen later was mijn account gerestored met een image van 21 april. Alles was er weer gewoon, alleen mijn progress van de afgelopen dagen kwijt. En dat vond ik niet erg.

Dus neem de support van GW2 vind ik ronduit prima.

NB: ze gaven aan dat ze in principe maar 1 keer je account restoren.
Oh okay, my bad. Maar toch, dit hoor je niet vaak. Bij de meeste mmo's moet je blij zijn als je je account alleen al terug krijgt. Maar dat ligt ook wel aan hoe serieus en behulpzaam de support is van het spel.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 14:43:39 #241
201915 raulbouli
cuckasock
pi_139619393
quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:36 schreef SosuaCafe het volgende:
Wel ruk trouwens dat er van die l33t aardappels zijn die je meteen kicken op die p1 runs omdat je ze nog geen 100x hebt gedaan. Je moet leren toch. :(
Valt niks te leren, gewoon meerennen en 1 drukken ;p

quote:
1s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 09:29 schreef SosuaCafe het volgende:

[..]

pre cursor? Ik heb ook een guardian 80 nu, alleen de mogelijkheden duizelen me een beetje. Infusions etc. Wel een full exotic armor set en greatsword. Maar de rest.. :X
Dat is een bepaald exotic wapen wat je nodig hebt om een legendary wapen te maken.
Op donderdag 13 november 2008 15:34 schreef De_Ananas het volgende:
Één ding beloof ik jullie mijn lieve fokkertjes, als er vettax komt dan ga ik mij aan het hek van het binnenhof vastketenen met een frituur naast me, dit mogen jullie quoten :W
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:34:37 #242
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_139623323
Sinds vandaag maar weer begonnen. Ook al werk ik de laatste tijd wel veel :@

Niemand meer op de FOK! guild zeker? (Fondlers of Koalas :') )
pi_139623773
Misschien zat je toevallig in een speedrun Sosua? Vaak staat er wel in de LFG vermeld dat mensen een speedrun doen of experienced personen willen. Als ze dat er niet bij hadden gezet is het inderdaad wel lame. Maar in principe is het inderdaad vaak gewoon volgen en damage doen. Ikzelf vind het op zich ook geen punt als iemand nieuw is, maar vind het dan wel fijn als iemand dat aan het begin zegt, dan geef ik gewoon uitleg en gaat alles over het algemeen goed want zo lastig zijn de dungeons nu ook weer niet. :P

Leuk Ricko! :) Ik zit niet in die guild dus zou het niet weten maar volgens mij is het inderdaad vrij levenloos.
  dinsdag 6 mei 2014 @ 16:55:36 #244
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_139624097
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef RickoKun het volgende:
Sinds vandaag maar weer begonnen. Ook al werk ik de laatste tijd wel veel :@

Niemand meer op de FOK! guild zeker? (Fondlers of Koalas :') )
Het is hartstikke dood inderdaad :'). Ik ben maar mee gaan doen met de eerste spammer die ik tegen kwam om mijn digitale eenzaamheid te verlichten ;(.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
  dinsdag 6 mei 2014 @ 17:40:06 #245
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_139625318
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef RickoKun het volgende:
Sinds vandaag maar weer begonnen. Ook al werk ik de laatste tijd wel veel :@

Niemand meer op de FOK! guild zeker? (Fondlers of Koalas :') )
tweakers nu. Best levendig, ma en wo events. En handig voor dungeons.
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
pi_139626125
Misschien doe ik de tweakers guild er ook wel bij, mijn huidige guild is een beetje lame. :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 18:18:18 #247
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139626179
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:34 schreef RickoKun het volgende:
Sinds vandaag maar weer begonnen. Ook al werk ik de laatste tijd wel veel :@

Niemand meer op de FOK! guild zeker? (Fondlers of Koalas :') )
k weer sinds kort. En ik zag dat LittleBrownie als enige ook laatstelijk online is geweest
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:41:16 #248
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_139629601
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 18:18 schreef timmmmm het volgende:

[..]

k weer sinds kort. En ik zag dat LittleBrownie als enige ook laatstelijk online is geweest
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 16:55 schreef jogy het volgende:

[..]

Het is hartstikke dood inderdaad :'). Ik ben maar mee gaan doen met de eerste spammer die ik tegen kwam om mijn digitale eenzaamheid te verlichten ;(.
Ik zag het ook net ja.
Denk dat ik het maar ga verlaten voor een andere. Ben op de Far Shiverpeaks server (al weet ik niet meer of dat ook maar iets uitmaakt in GW2).

Moet ook weer behoorlijk inkomen met mn lvl 50 ventje.
Al heeft ie wel alleen maar lvl 36 gear ofzo :P
  dinsdag 6 mei 2014 @ 19:56:19 #249
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_139630443
quote:
4s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]

[..]

Ik zag het ook net ja.
Denk dat ik het maar ga verlaten voor een andere. Ben op de Far Shiverpeaks server (al weet ik niet meer of dat ook maar iets uitmaakt in GW2).

Moet ook weer behoorlijk inkomen met mn lvl 50 ventje.
Al heeft ie wel alleen maar lvl 36 gear ofzo :P
Je kan meerdere guilds tegelijk he
Laffe huichelaar
  dinsdag 6 mei 2014 @ 20:33:07 #250
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_139632288
quote:
14s.gif Op dinsdag 6 mei 2014 19:56 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je kan meerdere guilds tegelijk he
Oooohhh, dat wist ik even niet meer. :@
Ik zal eens even een kijkje nemen. Kan ik gewoon die guild opzoeken (via zo'n guild NPC) en een join request sturen?

Maar ik zie wel even. Ben toch erg bezig met het exploren van alles.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')