Onzin.quote:Op zaterdag 3 mei 2014 18:17 schreef BloodFace het volgende:
[..]
Ja accounts terug krijgen gebeurd wel vaak, maar de items en gold is een hele andere verhaal..
En hahah jaa dat kan ik begrijpen.
Ja, dat las ik ook. Op zich logisch. Je zou maar 1 keer je vingers branden, een tweede keer is gewoon stom.quote:Op zondag 4 mei 2014 19:10 schreef Mutsaers__78 het volgende:
[..]
NB: ze gaven aan dat ze in principe maar 1 keer je account restoren.
Yup, volkomen terecht. Iets met een ezel...quote:Op zondag 4 mei 2014 19:11 schreef Sweetpea8472 het volgende:
[..]
Ja, dat las ik ook. Op zich logisch. Je zou maar 1 keer je vingers branden, een tweede keer is gewoon stom.
Ranger. lvlen gaat als een mallequote:Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
haha. Addicted much? Digitale crystal meth.quote:Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
Ik zit met m'n thief bijna op level 50, handen jeuken om nog een character te beginnen. Ik wil graag een class met maximale pve dps om zo snel mogelijk te levelen. Wat is (behalve de warrior) aan te raden?
Mesmer leek me wel tof maar die schijnt nogal underpowered te zijn atm?quote:Op maandag 5 mei 2014 10:28 schreef Siempievk het volgende:
[..]
Ranger. lvlen gaat als een malle
Ik ga zelf een poging wagen met een mesmer.
Is dat zo? Ik weet wel dat lvlen lastig is met een mesmer, maar het moet niet een hele uitdaging gaan wordenquote:Mesmer leek me wel tof maar die schijnt nogal underpowered te zijn atm?
Valt meequote:Op maandag 5 mei 2014 10:37 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
haha. Addicted much? Digitale crystal meth.
Van degenen die ik actief heb gespeeld valt mij op dat de elementalist wel lekker kan knallen. En de Guardian heb ik ook mee lopen rotzooien tot 33 en daarmee kan ik gewoon in hogere level gebieden (36/37) zonder gezeur ales afknallen tot veteran aan toe. Necromancer is er heel slecht inquote:Op maandag 5 mei 2014 04:04 schreef Quotidien het volgende:
grappig hoe persoonlijk het allemaal is. Op reddit lees je dus vaak het tegenovergestelde. Necro en thief juist leuke classes. Warrior suf vanwege op.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:19 schreef Siempievk het volgende:
Ik ben (zoals altijd) nog steeds op zoek naar de juiste char om te gaan spelen. Ik lvl nu zo'n beetje alles om te kijken wat ik uiteindelijk het leukste vind.
Mijn mening:
Warrior - Makkelijk te lvlen en zeer sterk. Niet heel erg veel uitdaging
Guardian - Ideaal voor groepen. Iets laster te spelen van warrior.
Elementalist - 'i don't know what i'm doing"
Necro - Suf
Thief - Suf
Engineer - Suf
Ranger - Sterk en makkelijk te lvlen. Niet heel populair bij andere spelers
Mesmer - Nog geen idee. Ga ik vanavond mee beginnen.
tapdansen op je toetsenbord. Ik roll straks een norn engineer.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:34 schreef Quotidien het volgende:
Dat is inderdaad iets dat je meteen opvalt altijd, dat de meningen over alles compleet uiteenlopen. En warrior wordt volgens mij idd als meest suf beschouwt omdat dat gewoon facerollen is.
Straks maar eens met een human elementalist aan de slag gaan.
Ik heb ook geen problemen met Necro verder, vind het een leuke om mee te spelen verder maar als we echt qua DPS gaan kijken gaat ie gewoon niet zo snel. Ik kwam er ook pas achter toen ik met mijn level 80 necro op de zergtrein ben gestapt die alle worldbosses langs ging. Daar liep ik elke keer tegen een zilver of bronzen medaille aan en met mijn warrior en elementalist kreeg ik met twee vingers in mijn neus goud.quote:Op maandag 5 mei 2014 11:26 schreef Vluuks het volgende:
Haha kei grappig ik had bij Necro daar echt weer totaal geen moeite mee. Was misschien ook omdat ik power specced met wells ging, geen idee. Waar ik echt 1000x dood mee ging was met Thief.![]()
Maar ik heb nu alles op 80 en bezig met van alles een tweede 80 te maken dus alles gaat me nu wel redelijk af, ook omdat je de encounters in game kent, welke veterans abnormaal sterk zijn en welke skill points enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |