Hier ookquote:Op maandag 17 februari 2014 13:55 schreef Kevindinhinho het volgende:
Krijg zojuist de jaaropgave in de inbox. Tenminste, een mail zonder bijlage.. Gaat weer goed daar!
Breukelen is dan al dicht toch? Zou ff bellen.quote:Op maandag 17 februari 2014 14:21 schreef Amoeba het volgende:
Tussen half 6 en 6 in Breukelen terwijl ik er om 4 uur had moeten zijn. Zo rol ik.
Tevens over 10 min op Groningen HS.
Ik snap het van hun kant wel, maar aan de andere kant is het ook ten nadele aan hun zelf gezien de OV kosten. Wel balen voor jou natuurlijkquote:Op maandag 17 februari 2014 15:20 schreef mothergoose het volgende:
godverdomme. ze zouden me opnieuw aannemen, krijg ik een mailtje dat ze me toch maar niet aannemen omdat ik geen OV kaart heb. blijkbaar vergeten ze dan dat ik heel afgelopen jaar alleen met een kortingskaart heb gewerkt, en dat ik een stuk of 6 voorkeurklanten heb die altijd samen uit-thuis doen..
Lachen, die TT lekker de bochten in sodemieterenquote:Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef zazzel het volgende:
Whoop morgen Audi TT Den Haag - Breda 1.8 TFSI Coupe
En Ibiza Breda - Meerkerk
Ben benieuwd hoe hij rijdt.. Maar hou me wel in dit keer. Vorige keer dat ik een snelle audi had, had ik gelijk ¤290,- boete aan m'n broek hangen. En kon ik bijna dag zeggen tegen EWquote:Op maandag 17 februari 2014 15:41 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik snap het van hun kant wel, maar aan de andere kant is het ook ten nadele aan hun zelf gezien de OV kosten. Wel balen voor jou natuurlijk
[..]
Lachen, die TT lekker de bochten in sodemieteren
Hoe laat ben je in Meerkerk? Ik rond een uur of 10:30 snelweglocatiequote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Morgen Delfzijl - Meerkerk in een 308. Dat wordt voor het eerst dat ik vanuit Groningen naar het noorden moet reizen.
Ik moet er voor 12:00 zijn, bij A. Is dat de feestlocatie?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef zazzel het volgende:
[..]
Hoe laat ben je in Meerkerk? Ik rond een uur of 14:00 snelweglocatie
Story time, hoeveel te hard en waar?quote:Op maandag 17 februari 2014 16:33 schreef zazzel het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe hij rijdt.. Maar hou me wel in dit keer. Vorige keer dat ik een snelle audi had, had ik gelijk ¤290,- boete aan m'n broek hangen. En kon ik bijna dag zeggen tegen EW
Had vandaag ook een 308, en ook in Meerkerk moeten brengen. Was een ding uit 2009, wat een grafbak. Dat ding ging uit zichzelf al 1500 toeren maken en de versnellingspook kon ik rondjes mee draaienquote:Op maandag 17 februari 2014 16:34 schreef Schaafkaas het volgende:
Morgen Delfzijl - Meerkerk in een 308. Dat wordt voor het eerst dat ik vanuit Groningen richting het noorden moet reizen.
Sommige mensen kennen echt 0,0 schaamtegevoelquote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat is dat voor een arme clown op de EW FB.
EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Hij had dat al bij een eerdere spoedrit vandaag gevraagd en ook al antwoord gekregen.
Wacht het gewoon af of bel EW even ipv op facebook aankondigen dat je geen geld hebt en een paar keer vraagt wanneer je geld krijgt.
Sommige mensen snappen gewoon niet dat als EW het geld overmaakt, het niet binnen 3 tellen op je rekening verschijnt... Heb eerlijk gezegd een hekel aan ongeduldige mensen (al ben ik er zelf ook 1, maar ik laat het vrijwel nooit merkenquote:Op maandag 17 februari 2014 16:48 schreef DrSnuggle het volgende:
Wat is dat voor een arme clown op de EW FB.
EW zoekt een PC voor een spoedrit, gaat hij het op Facebook hebben over dat zijn salaris nog niet is gestort en dat hij financiele "deadlines" heeft,
Hij had dat al bij een eerdere spoedrit vandaag gevraagd en ook al antwoord gekregen.
Wacht het gewoon af of bel EW even ipv op facebook aankondigen dat je geen geld hebt en een paar keer vraagt wanneer je geld krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |