Als je dat doet dan regel ik wel een Ford Transit MK6 , die heeft een pook van zo'n 75 cmquote:Op zondag 16 februari 2014 11:41 schreef Kiprollade het volgende:
Je kan ook op de versnellingspook gaan zitten natuurlijk.
Sta je dan voor het stoplicht. Ik denk dat ze hard gaan lachen op de planning.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:48 schreef Sarasi het volgende:
Hij kwam later dan verwacht.
Anyway, ik zal 'm wel gewoon extreem ontzien vandaag&morgen en dan dinsdag gewoon openhouden. In het ergste geval heb ik dan dinsdagavond een grafhand en uitgelopen mascara. In het allerergste geval moet ik AR bellen dat 't niet gaat, maar dat schat ik niet in als zijnde een relistisch scenario. Gewoon doorkachelen en bidden om een automaat.
Als ik weg kom, kom ik ook wel aan. Ik neem sowieso een rolletje tape en een handschoen mee, en dan moet ik toch echt wel een dagje kunnen autorijden.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:51 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Sta je dan voor het stoplicht. Ik denk dat ze hard gaan lachen op de planning.
De i3 vind ik nog wel cool. Maar het idee achter die 2serie AT in combinatie met BMW snap ik echt niet..quote:Op zondag 16 februari 2014 19:30 schreef Solidberg het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, zelfde met Renault Zoe
[ afbeelding ]
Laat het me weten als je testers nodig hebt!quote:Op zondag 16 februari 2014 19:48 schreef BlackLining het volgende:
Zo, even verder met die app
Net weer een half uur bezig geweest met reden tijden terugzoeken op allerlei notities en ritbonnen. Schiet gewoon niet op. Met een beetje geluk kan ik morgen het eerste ritje ermee rijden.
Balen zeg! Sterkte er mee! Werkt intapen ook niet?quote:Op zondag 16 februari 2014 19:56 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Laat het me weten als je testers nodig hebt!![]()
Ik kan intussen, na drie uurtjes bronnenonderzoek, niet eens meer typen. Beschikbaarheid voor dinsdag dus toch maar uitgezet, die van vrijdag staat wel nog vol optimisme open.
Nee, helaas. Zit ook in de pols. Na morgen hoef ik niet meer te schrijven of te typen, dus ik hoop dat het dan langzaamaan wat beter wordt.quote:Op zondag 16 februari 2014 20:32 schreef zazzel het volgende:
[..]
Balen zeg! Sterkte er mee! Werkt intapen ook niet?
Tja, rust houden hequote:Op zondag 16 februari 2014 20:53 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nee, helaas. Zit ook in de pols. Na morgen hoef ik niet meer te schrijven of te typen, dus ik hoop dat het dan langzaamaan wat beter wordt.
Ik kan dat dus ook niet, ben ik echt te koppig voor.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tja, rust houden he
Ik mag eigenlijk ook niet (teveel) rijden van de dokter omdat mijn schouder nog aan het herstellen is van mijn ongeluk nu 1,5 maand geleden. Misschien binnenkort toch maar eens wat minder eigenwijs zijn en daadwerkelijk wat vaker vrij nemen, want het gaat eerder achteruit dan vooruit de laatste weken.
Bel aan bij de buren en vraag of je die van hen kan lenen? Of betaal 50 ct bij een fietsenwinkel om er eentje te gebruiken? Hier in de fietsenstalling bij het CS is 't zelfs gratis en automagisch.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:
Buuh, achterband van m'n fiets lek. Ik heb zelf geen fietspomp (), dus ik hoop dat m'n schema morgen zo uitkomt dat ik nog even naar de winkel kan om er een te halen.
Wel balen. Ik moet nog 18 keer die rotkrant bezorgen en ik heb alsnog een lekke band gekregen. En waarom is het ook altijd die achterband die kapot moet zijn.
Ik had eerst zo'n mini compressor in de auto liggen, maar m'n vader heeft dat ding teruggevorderd.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:31 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Bel aan bij de buren en vraag of je die van hen kan lenen? Of betaal 50 ct bij een fietsenwinkel om er eentje te gebruiken? Hier in de fietsenstalling bij het CS is 't zelfs gratis en automagisch.Geld uitgeven aan een fietspomp.
Ik kan het ook niet nee. Iets minderen gaat nog wel, maar ik moest na het ongeluk ook 3 dagen in bed blijven. Eigenlijk. Echt niet he, van het moment dat ik enigszins kon lopen heb ik weer een rondje door de stad gemaaktquote:Op zondag 16 februari 2014 21:18 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Ik kan dat dus ook niet, ben ik echt te koppig voor.Maar goed, mijn vriend zorgt er meestal wel voor dat ik me een beetje koest houd, dat is wel prettig. En ik wil gewoon echt kunnen werken in mijn vrije week straks, dus dat is een goede motivatie om nu even rustig aan te doen.
Ja, dat is het vervelende. Ik kan ook niet goed hebben dat er iemand voor me moet zorgen, dus ik vraag ook niet snel of mijn vriend mijn fiets even voor me in de stalling kan tillen of mijn tas wil dragen oid. Terwijl hij dat met liefde doet en ook aanbiedt, maar ik kan dat gewoon niet.quote:Op zondag 16 februari 2014 22:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet nee. Iets minderen gaat nog wel, maar ik moest na het ongeluk ook 3 dagen in bed blijven. Eigenlijk. Echt niet he, van het moment dat ik enigszins kon lopen heb ik weer een rondje door de stad gemaaktEn mijn vriendin toen, had liever gezien dat ik een week in bed was gebleven. Was ook erg kwaad dat ik zo eigenwijs was. Daar is de ellende eigenlijk een beetje begonnen waarom ze nu mijn ex is trouwens.
Maar toch moet je met ontstekingen wel echt oppassen. Als het een beetje doorzet kun je daar echt nog jaren plezier van hebben
Ik heb nog wel een fietspomp voor je.quote:Op zondag 16 februari 2014 21:28 schreef Amoeba het volgende:
Buuh, achterband van m'n fiets lek. Ik heb zelf geen fietspomp (), dus ik hoop dat m'n schema morgen zo uitkomt dat ik nog even naar de winkel kan om er een te halen.
Wel balen. Ik moet nog 18 keer die rotkrant bezorgen en ik heb alsnog een lekke band gekregen. En waarom is het ook altijd die achterband die kapot moet zijn.
Dat is wel heel skeer.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fietspomp voor je.
Kwam laatst tijdens het opruimen van m'n kamer een fietspompje tegen. Die had ik destijds op de Havo van een andere fiets gejat, omdat mijn band toen langzaam leegliep en ik er geen had.
Fietspompdievenquote:Op zondag 16 februari 2014 23:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een fietspomp voor je.
Kwam laatst tijdens het opruimen van m'n kamer een fietspompje tegen. Die had ik destijds op de Havo van een andere fiets gejat, omdat mijn band toen langzaam leegliep en ik er geen had.
Met een grotere kun je meer druk opbouwen.quote:Op zondag 16 februari 2014 23:44 schreef Solidberg het volgende:
Wat maakt het nou uit, fietsband heb je met zo'n kleine ook wel binnen 5 minuten opgepompt.
Hoop overigens dat ik volgende vrijdag weer zo'n chille rit heb, auto om 2 of 3 uur ophalen, ergens afleveren om 5 of 6 uur en dan met andere auto terug.
Alleen jammer van dat rek-OV bij osloweg
Zoveel druk hoeft er echt niet in een fietsband hoor.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:36 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Met een grotere kun je meer druk opbouwen.
Nee klopt, maar dat + het duurt niet zo lang en het kost minder moeite. Timo gaf je gewoon valse hoop.quote:Op maandag 17 februari 2014 00:41 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zoveel druk hoeft er echt niet in een fietsband hoor.
Bar weinig zin in die rit morgen. Eerst met dat fijne busje naar Waalwijk, en dan met de welbekende 75 pk Caddy het land doorEn pas ophalen vanaf 13:00, dus mijn dag is ook lekker doormidden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |