abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136731580
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef S-RS het volgende:

[..]

Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellen :9
M'n vader komt nog wel eens, die brengt me nog wel eens en komt dan even een bakkie doen.
Jawel hoor, toch wel een paar keer. Maar ik blijf het eng vinden. :@

Ze komt over een half uurtje, en ik heb koffie. Moet goed komen dus. Daarna even de stad in, shoppen. Misschien dat ik dan ook eindelijk een keer gaatjes ga laten schieten. En hopelijk krijg ik nog een fijn vest van mamma. *;
Your opinion of me is none of my business.
pi_136731678
Nog thuis wonen. Ik moet er werkelijk niet meer aan denken.

Voor geen goud. :{
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136731760
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Idem. Ik houd van mijn ouders, maar na twee of drie dagen heb ik wel weer genoeg van ze (op een gezonde manier). Ik heb best een behoefte aan een eigen plekje. Mijn vriend is geweldig, maar als hij hier lang geweest is, ben ik ergens ook wel weer blij om even alleen te zijn. Dat het 18m2 is, speelt misschien ook mee daarin. :9

Over twee jaar eindelijk huurtoeslag! *O* Dan gaan we sowieso wel samenwonen, denk ik. Nu is dat vooral voor hem gewoon nog niet zo haalbaar.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 12:33:08 #79
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136731828
Achja voordeeltje is dat ik de enige thuis ben en m'n beide ouders werken. Ben met enige regelmaat lekker alleen thuis. En ben nog al een bezig baasje dus ben savonds regelmatig onderweg.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136731987
Een bezig baasje :+ :+

Maar ik ben blij dat ik op mezelf woon, vind het prima om bij mijn ouders te zijn maar je eigen plek is zoveel beter _O_ Zeker tijdens je studententijd :9
pi_136732066
Fuck. Waar heb ik de koffie gelaten. :'(
pi_136732088
Mwa, ik ga wel eens een bakje koffie drinken, maar na een uurtje of 4, 5 daar ben ik het weer zat en ga ik weer naar huis :+ Sowieso woon ik heerlijk midden in de stad in een gezellig studentenhuis, met de stamkroeg op 4 minuten lopen, de supermarkt op 2,5 alle vrienden binnen de 5. Wil hier voorlopig niet graag weg.

Ik ben er nu, als ik niet hoef te rijden, de hele dag. Mijn motor staat daar namelijk. En ik merk echt dat ik daar nu veel te vaak ben, erger me helemaal kapot aan die lui :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:41 schreef Sarasi het volgende:
Fuck. Waar heb ik de koffie gelaten. :'(
Hah. Ik heb wel koffie. c_/
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_136732172
Ach, ik heb het hier wel prima verder. Eigen verdieping inderdaad (waar overigens wel de wasmachine staat, dus af en toe komt er wel iemand voorbij :P ) en niet hoeven koken/wassen/schoonmaken en dat soort dingen beviel me ook altijd wel :D

Verder woon ik deur tot deur 3 kwartier OV van school af, dus dat is ook niet superver (en ik kon ik regelmatig de auto meepakken, dan was het hoogstens een kwartier). Dus wat dat betreft was uit huis gaan ook niet nodig en financieel gezien leek het mij dan handiger om lekker thuis te blijven. Geen studieschuld, alles kunnen doen wat ik wil wat betreft uitgaan/vakanties en ook een beetje kunnen sparen.

Nu dus nog even een paar maandjes volle bak doorsparen, hopen dat ik in juli een contractverlening krijg en dan ben ik er vandoor :D
pi_136732198
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik ga wel eens een bakje koffie drinken, maar na een uurtje of 4, 5 daar ben ik het weer zat en ga ik weer naar huis :+ Sowieso heerlijk midden in de stad.

Ik ben er nu, als ik niet hoef te rijden, de hele dag. Mijn motor staat daar namelijk. En ik merk echt dat ik daar nu veel te vaak ben, erger me helemaal kapot aan die lui :')

[..]

Hah. Ik heb wel koffie. c_/
Ik heb nog een jonger broertje thuis wonen, dat maakt wel dat ik er vaker ben.

En nu op zoek naar die verdomde koffie. ;(
  zaterdag 15 februari 2014 @ 16:43:42 #85
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136741490
Ik ben de jongste.. Dus ik had het wel gezien alleen thuis. Wat er bij kwam was dat ik 2,5 uur naar school moest reizen. Enkeltje De keuze was dus snel gemaakt :)
Moet me binnenkort maar eens gaan inschrijven bij Woningnet oid aangezien ik deze kamer uit moet 3 maanden na afstuderen }:|
pi_136741744
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven bij woningnet. Altijd aan te raden, kost geen klap. :) En ik heb net mijn laatste geldje uitgegeven aan twee gaatjes in mijn oor. Ik ga op mijn 21e nog een keer beginnen aan oorbellen. :+

Mamma wilde thee. }:|
pi_136741855
Woonnet Rijnmond is zelfs gratis :+

Is trouwens ook het enige waar ik ingeschreven sta, buiten de regio eigenlijk niet.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 17:10:20 #88
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_136742280
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven bij woningnet. Altijd aan te raden, kost geen klap. :) En ik heb net mijn laatste geldje uitgegeven aan twee gaatjes in mijn oor. Ik ga op mijn 21e nog een keer beginnen aan oorbellen. :+

Mamma wilde thee. }:|
Whaha die vind ik leuk.

Tering net m'n wedstrijdje weer gehad, wat een Kut wind. Vol over de lengte van het veld... Helemaal kapot gerend tegen die takke wind in. Nu maar even ijshockey kijken USA-CCCP
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_136742365
Mooie wedstrijd was dat. Jammer van de uitslag, maar oeh, wat een spanning! :D
pi_136743946
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:

Voor geen goud. :{
Dit. Ik was met 5 vwo al het huis uit. :P

Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud. :P
pi_136744188
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Dit. Ik was met 5 vwo al het huis uit. :P

Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud. :P
Ben ik ff blij dat motoren geen APK hebben :')

Uit mijn uitlaat komt bij de collector meer lucht uit dan aan de achterkant.
pi_136745043
Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
#26 || Luciano da Silva
pi_136745422
Steenmarters -O-
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:05:11 #94
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136745865
Pff klote is dat!
Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen :r
Iemand nog hapje konijnenbout?
pi_136746256
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?
pi_136746875
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef zazzel het volgende:
Pff klote is dat!
Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen :r
Iemand nog hapje konijnenbout?
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen :r
#26 || Luciano da Silva
pi_136746894
quote:
5s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de waarneming van een deskundige.
#26 || Luciano da Silva
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:36:02 #98
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_136747011
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef joppie_saus het volgende:

[..]

Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen :r
Haha ja lekker! Gelukkig was deze nog "heel" gebleven. Leuk joh wonen in het buitengebied :P
Al heb ik het beesie toch wel vakkundig met een tak van de bumper verwijderd en terug gegeven aan de natuur. Zo ben ik dan ook wel weer :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_136748818
Subaru 3.0 H6 Outlander voor een retourtje Groningen - Tilburg in 3 week _O_
Nee, toch niet
pi_136748936
Subaru O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')