Jawel hoor, toch wel een paar keer. Maar ik blijf het eng vinden.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:05 schreef S-RS het volgende:
[..]
Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellen
M'n vader komt nog wel eens, die brengt me nog wel eens en komt dan even een bakkie doen.
Idem. Ik houd van mijn ouders, maar na twee of drie dagen heb ik wel weer genoeg van ze (op een gezonde manier). Ik heb best een behoefte aan een eigen plekje. Mijn vriend is geweldig, maar als hij hier lang geweest is, ben ik ergens ook wel weer blij om even alleen te zijn. Dat het 18m2 is, speelt misschien ook mee daarin.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Nog thuis wonen. Ik moet er werkelijk niet meer aan denken.
Hah. Ik heb wel koffie.quote:
Ik heb nog een jonger broertje thuis wonen, dat maakt wel dat ik er vaker ben.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:42 schreef BlackLining het volgende:
Mwa, ik ga wel eens een bakje koffie drinken, maar na een uurtje of 4, 5 daar ben ik het weer zat en ga ik weer naar huisSowieso heerlijk midden in de stad.
Ik ben er nu, als ik niet hoef te rijden, de hele dag. Mijn motor staat daar namelijk. En ik merk echt dat ik daar nu veel te vaak ben, erger me helemaal kapot aan die lui
[..]
Hah. Ik heb wel koffie.
Whaha die vind ik leuk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 16:50 schreef Sarasi het volgende:
Ik sta al sinds mijn 18e ingeschreven bij woningnet. Altijd aan te raden, kost geen klap.En ik heb net mijn laatste geldje uitgegeven aan twee gaatjes in mijn oor. Ik ga op mijn 21e nog een keer beginnen aan oorbellen.
![]()
Mamma wilde thee.
Dit. Ik was met 5 vwo al het huis uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:27 schreef BlackLining het volgende:
Nog thuis wonen. Ik moet er werkelijk niet meer aan denken.
Voor geen goud.
Ben ik ff blij dat motoren geen APK hebbenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Dit. Ik was met 5 vwo al het huis uit.
Tevens, uitlaat zit er weer onder met een nieuwe middendemper. Nog even wat roest weggeborsteld en opnieuw in de teer gezet. Als die Opel doorroest issie ruim 23 jaar oud.
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:42 schreef joppie_saus het volgende:
Vandaag panne gehad met de Suzuki. Wilde weg, maar hij startte niet. Startkabels er aan, maar die zijn doorgefikt. Accu was goed. Toen de pechhulp maar gebeld. Bleek dat een steenmarter de bobinekabel had door gevroten. Lekker dan.
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:05 schreef zazzel het volgende:
Pff klote is dat!
Ik heb net een konijn aangereden, voor de zoveelste keer, maar deze bleef aan de bumper van m'n ma dr 107 hangen. Dus die kon ik net eronder vandaan schrapen![]()
Iemand nog hapje konijnenbout?
Ik heb geen enkele reden om te twijfelen aan de waarneming van een deskundige.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:15 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Kun je mij eens vertellen hoe je weet dat het een steenmarter was?
Haha ja lekker! Gelukkig was deze nog "heel" gebleven. Leuk joh wonen in het buitengebiedquote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Haha heerlijk is dat. Ik heb eens een muskusrat overreden. Ik hoorde de splash overduidelijk. Gevolg was wel dat ik de ingewanden van de dorpel en uit de wielkasten kon schrapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |