Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dronken vrouw bij me in bed heb gehad, maar het zou me wel een keer leuk lijkenquote:
Pfff opschepper dan. Moet je echt een keer proberen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:39 schreef trolley het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk bekennen dat ik nog nooit een dronken vrouw bij me in bed heb gehad, maar het zou me wel een keer leuk lijken
Niks opscheppen, gewoon verkondigen van wat men altijd beweertquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:57 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Pfff opschepper dan. Moet je echt een keer proberen.
Haha redelijk uitgeluld krijg je een zesje voorquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:01 schreef trolley het volgende:
[..]
Niks opscheppen, gewoon verkondigen van wat men altijd beweert
Studenten-tienquote:Op zaterdag 15 februari 2014 00:02 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Haha redelijk uitgeluld krijg je een zesje voor
Nee dat is een 5.5. Afronden doen we niet aan.quote:
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik heb dat stuk ook wel eens gewandeld. Daar doe je ~ 25 minuten over, dus dat valt ook wel mee. Werk is werk, en een Passat / V70 is leuker dan een Caddy toch?
Je kunt rustig de helft aanhouden van de tijd die Maps voor het wandelen geeft. Da's bij praktisch elke wandelroutebeschrijving van Google. Volgens mij lopen die gasten met een looprekje ofzo.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:03 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.
Gelukkig is dit vanuit mijn regio geen realistisch scenario![]()
Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 02:03 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Toch wel langer dan dat. Vanaf het busstation is het 3.7 kilometer, 45 minuten volgens google maps. Dus zelfs als je wat sneller loopt is het nog wel 40 minuten. Hoe dan ook zou ik niet staan te springen om rond 7 uur in deze kou in het donker over dat industrieterrein te lopen. Dan liever gokken op andere ritten of eventueel een spoedje.
Gelukkig is dit vanuit mijn regio geen realistisch scenario![]()
Lichtelijk aangeschoten, niet dronken. Ik kan niet (zo goed) tegen alcohol, heb maar twee prosecco gehad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:16 schreef trolley het volgende:
[..]
Een dronken vrouw is een engel in bed![]()
Too much detailsquote:Op zaterdag 15 februari 2014 09:17 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Maar het was wel supergezellig en leuk en alles.
Dirty Mindquote:
We hebben drie uur getafeld, gegniffeld om mensen die foto's maakten van hun eten en oprecht genoten van ons eigen menu en dat van de ander. Perfecte kabeljauw, goddelijke tarte tartin en overheerlijke tapenade.quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef driekeerdrie het volgende:
[..]
Halfuur lopen zoeken naar de quote knop maar het is gelukt
Weet nog niet, heb vrije ophaal en aflevertijden. Ergens begin van de middag waarschijnlijk. Hoe laat ben jij er?
Ik ben er tussen 11:30 en 12:00 denk ikquote:Op vrijdag 14 februari 2014 23:34 schreef Solidberg het volgende:
Eindig maandag ook in Meerkerk, om 11.30
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Serieusquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Als mijn moeder hier komt gaat ze was opvouwen of afwassen. Goed geregeld dus
Ja zeker. Ik vind dat lopen ook niet zo'n probleem. Zeker in de ochtendschemering niet eigenlijk. Geeft net wat sfeer aan daar vreselijke industrieterrein.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 07:35 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Half uurtje dan heb je 'm toch echt wel. Nochtans vind ik dat een dubbelrit met een Passat / V70 wel waard.
De mijne gaat zeiken dat ik de was beter moet opvouwen en vaker moet afwassenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:38 schreef joppie_saus het volgende:
Als mijn moeder hier komt gaat ze was opvouwen of afwassen. Goed geregeld dus
Joppie is een beetje incompetentquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:40 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Serieus? Die is zeker ouderwets dan
Heeft ze het nog nooit gezien? Mijn moeder is er ook nooit, die heeft het 2 jaar gelden even heel snel gezien, dus die kan zich er ook niks meer bij voorstellenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:36 schreef Sarasi het volgende:
[..]
Nu als de wiedeweerga mijn kamer aan kant maken, want mijn moeder komt om 13h om me te helpen met mijn IKEA spullies. En mijn moeder heeft toch een iets hogere standaard dan studenten, ook al heeft ze beloofd alleen maar leuke dingen over mijn kamer te zeggen.
Nee Vlaardingen zit je lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik woon nog steeds lekker thuis![]()
Ben af en toe een beetje aan het rondkijken op de verhuursite van deze regio (ik ga Vlaardingen niet verlaten, woon nu op 25 minuten fietsen van het werk dus dat is ideaal. Misschien ga ik naar Schiedam, maar ja, Schiedam![]()
) en kom regelmatig huizen tegen waar ik 1e zou staan en die ik zo zou kunnen hebben (sta nu dik 5 jaar ingeschreven voor een huis).
Enige is dat ik voorlopig maar een halfjaarcontract heb, dus ik heb besloten om pas ECHT serieus te gaan reageren op huizen als ik zekerheid heb dat mijn contract verlengd wordt, hoe graag ik ook eruit zou gaan. Wel als bijkomend voordeel dat ik het komende half jaar minstens 1k per maand kan gaan sparen, dus ik weet zeker dat ik het dan wel in kan gaan richten in de zomer
Ja, Vlaardingenquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:18 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Nee Vlaardingen zit je lekker.
Ik woon ook nog heerlijk thuis, heb m'n eigen verdieping boven ideaal! Af en toe een moeder die een beetje zeurt over de teringzooi () maar daar kom ik ook wel overheen. Voorlopig woon ik nog wel 2/3 jaar thuis tzt maar eens kijken naar iets leuks met m'n vriendin. Sta uiteraard vanaf m'n 18e ingeschreven bij de woningstichting.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |