ARD natuurlijk.quote:
Misschien is het niet live? ARD kwam van de snowboardcross.quote:
Geen idee, ze zouden toch niet op die snowboard cross gewacht hebben?quote:
Oh, ARD was niet livequote:Op zondag 16 februari 2014 11:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Geen idee, ze zouden toch niet op die snowboard cross gewacht hebben?
Nu staat/stond er ook LIVE bovenin het beeld.quote:
Zodat ze dadelijk met 15 minuten vertraging aan de start kunnen beginnen?quote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig heeft de NOS eerst een solide reclameblokje ingelast.
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames ziequote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Daar dan maar op wachten. Mijn Duits is te matig om het op de ARD te kunnen volgen.quote:Op zondag 16 februari 2014 11:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 16 februari 2014 11:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik denk dat de Noren wel in de roenning zijn voor een medaille
Ik zou er bijna Calgon van gaan kopenquote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames zie
Calgon-reclame blijft ook episch...quote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Ik zou niet zonder kunnen, ik krijg afkickverschijnselen als ik niet 7x op een dag de Beter Bed, Quooker en alle andere reclames zie
Ik ben vooral fan van Ad en Donquote:Op zondag 16 februari 2014 11:12 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Calgon-reclame blijft ook episch...
die neusquote:Op zondag 16 februari 2014 11:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
De ARD heeft ook even een kek interviewtje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |