Ik heb er twee gezien:quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:30 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
De volgorde komt uit de lijst van landen. Het is elke keer dezelfde volgorde, maar niet een volgorde van de map.
Mja, ik ga niet al die maps omcoden.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ik heb er twee gezien:
- alfabetisch, army eerst en daarna fleet.
- op volgorde van unit creation (bij de Africa-variant). Alles door elkaar, enorm onhandig.
Hoeft ook niet.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:39 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Mja, ik ga niet al die maps omcoden.
Gewoon niet zo goed zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 10:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hoeft ook niet.. Het werkt zo ook wel, alleen is het triple checken bij veel units.
Dat piratenspel is geannuleerd, je kunt nu wel joinen al het goed is.quote:
Yep, gedaan.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:27 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat piratenspel is geannuleerd, je kunt nu wel joinen al het goed is.
http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=49.
Dat is 99.999.quote:Op maandag 3 maart 2014 01:36 schreef Krediax het volgende:
Wtf is er aan de hand met dat afrika spel?
Wrm een draw/ cancel?
En wie is du_ke?
Sorry, niet goed gekeken naar de pre-game tijd.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:12 schreef remlof het volgende:
Die Anarchy UK reboot gaat 'm dus niet worden, we hadden beter gewoon de eerste uit kunnen spelen.
Dat was dus meteen de laatste keer dat ik een game cancel.
quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:12 schreef remlof het volgende:
Die Anarchy UK reboot gaat 'm dus niet worden, we hadden beter gewoon de eerste uit kunnen spelen.
Dat was dus meteen de laatste keer dat ik een game cancel.
Proberen we het toch gewoon nog een keer: http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=51.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Sorry, niet goed gekeken naar de pre-game tijd.
Hoppa, nog net op tijdquote:Op dinsdag 4 maart 2014 09:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
[..]
Proberen we het toch gewoon nog een keer: http://diplomacy.fruk.org/board.php?gameID=51.
Dit keer geen 'cancel' als mensen geen orders plaatsen in de eerste turn.
Verlorenquote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:24 schreef Krediax het volgende:
[..]
Waar zijn al jouw punten dan?
Zoveel spellen zijn er niet bezig,
Ik snap die punten ook niet.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:28 schreef Krediax het volgende:
Remlof:
Available points: 15 D
Points in play: 40 D
Total points: 100 D
Hier klopt iets niet :p
Zal wel met die anonieme spellen te maken hebben.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap die punten ook niet.
Ik heb 15 punten available en 25 + 35 + 25 = 85 in spellen zitten.
Dat is samen nog steeds 100.
25 + 30 + 25 Maar die punten kan je niet gebrruiken omdat die in de spellen zitten. Omdat ze in die spellen zitten wordt je ook niet opgewaardeerd naar 100. Gewoon een paar spellen verliezen en dan wordt je weer gereset naar 100.quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:39 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik snap die punten ook niet.
Ik heb 15 punten available en 25 + 35 + 25 = 85 in spellen zitten.
Dat is samen nog steeds 100.
Ik sta toch al op 100?quote:Op dinsdag 4 maart 2014 23:49 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
25 + 30 + 25 Maar die punten kan je niet gebrruiken omdat die in de spellen zitten. Omdat ze in die spellen zitten wordt je ook niet opgewaardeerd naar 100. Gewoon een paar spellen verliezen en dan wordt je weer gereset naar 100.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |