Nee het is inderdaad steeds minder geworden. Tot seizoen vier was het echt een geweldige serie.quote:Op vrijdag 21 februari 2014 11:54 schreef Etcetera het volgende:
Nou ja, dat zijn niet bepaald de leukste seizoenen
ah nice, die kon ik nu wel eens gaan kijkenquote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:04 schreef formerjellybean het volgende:
Yess, soms zijn het echt kleine kadootjes die toegevoegd worden. Walk the line is toegevoegd, Johny Cash ruled
Twin Peaks.quote:Op zaterdag 22 februari 2014 15:06 schreef Luigi het volgende:
Kon gisteren niet echt kiezen, ben daarom maar begonnen aan een Twin Peaks rewatch. Is denk ik 15 jaar geleden dat ik daar voor het laatst iets van gezien heb.
in je smarttv zit zeer waarschijnlijk netflix ingebakken.quote:Op donderdag 20 februari 2014 10:56 schreef Joene het volgende:
ik heb zo een ontzettend zin in Mei , dan wonen we in het nieuwe/oude huis
Mooie tv, netflix spelertje eronder , helemaal zin an!
Eindelijk geen duffe series meer kijken op tv waar je gek van wordt.
Staan negen seizoenen van op USA.quote:Op zondag 23 februari 2014 18:56 schreef Joene het volgende:
Als ze nou ook everybody loves Raymond er ff opknallen
mooi die ga ik dan ff bekijken heerlijke seriequote:
Nee, dat is per PC/apparaat in te stellen. Zie de OP voor de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netflix te gebruiken.quote:Op zondag 23 februari 2014 22:38 schreef Lziba het volgende:
Hello!Vraagje! Ik deel Netflix met mijn zussen, nu heeft mijn zusje de Amerikaanse Netflix geïnstalleerd op haar laptop. Hebben wij dan ook meteen de Amerikaanse Netflix? Ik heb m'n laptop nu niet bij mij en telefonisch kan ik ineens niet inloggen, vandaar hier maar de vraag.
Oke, dank je!quote:Op zondag 23 februari 2014 23:41 schreef Aether het volgende:
[..]
Nee, dat is per PC/apparaat in te stellen. Zie de OP voor de Media Hint plugin om de Amerikaanse Netflix te gebruiken.
Hier geen probleem met Hola. Misschien eens opnieuw proberen? Aan/uitschakelen of iets dergelijks.quote:Op maandag 24 februari 2014 01:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
Met mijn Hola plug-in kon ik niks meer bekijken. Dus nu ben ik verplicht om alleen de Nederlandse content te bekijken.
Iemand misschien een oplossing?
Al geprobeerd. Dan zegt hij telkens dat ik het niet kan bekijken. Ook als dat content is die ook bij de Nederlandse versie beschikbaar is.quote:Op maandag 24 februari 2014 02:05 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Hier geen probleem met Hola. Misschien eens opnieuw proberen? Aan/uitschakelen of iets dergelijks.
Betalen voor Netflix of voor Media Hint? Het eerste: ja. Het tweede: voor zover ik weet niet, maar kun je doneren als je wilt.quote:Op zondag 23 februari 2014 23:52 schreef Lziba het volgende:
[..]
Oke, dank je!Gelukkig. Ja, ik zie het! Ik zie ook dat je ervoor moet betalen? Maar ik vind Nederlandse ondertiteling echt heel fijn, dus voor mij heeft het sowieso niet veel zin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |