Ja, m'n BMW is verkocht, die Opel was echt een koopje (goedkoopste die er is), de Bianchi is inderdaad ook de deur uit (opgevouwen), en daarom maar een nepfiets uit China. Ik heb het inderdaad zwaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:58 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
Oksel is in 6 maanden tijd van een bmw en een bianchi naar een opel en nepfietsen uit china gegaan. Ik ga niks investeren in de zonnecelbisnis voorlopig.
Kennis van me klopte Kramer dit jaar op het DK tijdrijden. Super knap. En Sven was niet echt blij hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:06 schreef keesfietst het volgende:
Jorrit Bergsma reed ook top 10 toen zag ik net.
Nou brr, ik wilde ook ff bij Ahoy gaan rijden naja we zien wel efkes, eigenlijk kan ik niet meer afzeggen, mot an de bak.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef Patroon het volgende:
Nu al zin in de volgende meet. Daar wil ik wel een koers voor opofferen.
Over koersen gesproken, morgen 1e trainingskoers. En weer storm verwacht. Zit wel mee zeg..
Nouja zo kom je ook aan je km'squote:
Ja man, je moet toch aan 't werk blijven in barre tijden. Vooral aan gefrustreerde zonnepanelenverkopers zet ik bergen coke af.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:45 schreef Oksel het volgende:
Kaas = pantani.
Pantani = cokeverslaafd
Kaas = fietskoerier
-----------------------------
Drugskoerier.
Zo is het maar net ouwe reus, zal eens even kijken hoeveel km ik voor vandaag weer kan noterenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou brr, ik wilde ook ff bij Ahoy gaan rijden naja we zien wel efkes, eigenlijk kan ik niet meer afzeggen, mot an de bak.
[..]
Nouja zo kom je ook aan je km's
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef LethalP het volgende:
Ohja, ik had nog geen pic van m'n nieuwe machine gepost!
[ afbeelding ]
Ze hadden geen grotere denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef Yankee het volgende:
Die zadelpen lijkt wel redelijk ver uit te steken, of vertekent de foto?
Tof ding. Mooie groep ook. Meer spacers dan spaken is ook wel grappig.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef LethalP het volgende:
[ afbeelding ]
En aan dakdekkers?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:07 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ja man, je moet toch aan 't werk blijven in barre tijden. Vooral aan gefrustreerde zonnepanelenverkopers zet ik bergen coke af.
wel mooi zo'n zwarte brommerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef LethalP het volgende:
[..]
Hihihahahoho.
M'n ouwe was nog veel erger.
Je moet wat met mijn maten.
Hey, die verkopen ze ook op AliExpress!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef LethalP het volgende:
[ afbeelding ]
Bij droog kom ik ook even fietsen bij Ahoy.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Nou brr, ik wilde ook ff bij Ahoy gaan rijden naja we zien wel efkes, eigenlijk kan ik niet meer afzeggen, mot an de bak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |