Al vaker geprobeerd maar :quote:
Dat krijg ik ook, maar als ik dan inlog, zie ik het wel gewoonquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:49 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Al vaker geprobeerd maar :
This content is currently unavailable
Dank ,ik had hem ook al doorquote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook, maar als ik dan inlog, zie ik het wel gewoon
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:50 schreef Holyme het volgende:
[..]
Dat krijg ik ook, maar als ik dan inlog, zie ik het wel gewoon
quote:Op dinsdag 18 februari 2014 15:51 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Dank ,ik had hem ook al door
Meerdere stappen nemen
Vraagje :
Wat is de mening over : Plaque Off
[ afbeelding ]
We poetsen alquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:17 schreef DigitaleDierenArts het volgende:
[..]Beaphar heeft ook een product op basis van zeewier, Dental powder. Helaas, volgens mij, nog niet te koop in Nederland
Wel in andere landen.
Er zijn wetenschappelijke artikelen die dit ondersteunen, het zou tandplakpreventief/ reducerend werken. Bij mensen is het ook een bekend product.
Wil je zeer hoge effectiviteit, dan moet je toch de tanden elke dag gaan poetsen. Kan dat niet om een of andere reden, dan kan je bijv. een product met zeewier proberen. Uiteraard mag het ook als een aanvulling naast het poetsen van de tanden.
Hier kreeg Kees pijn aan haar bek door dat spul!!quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:22 schreef JerryLee het volgende:
[..]
We poetsen al,enkel de bovenste twee millimeter van de bovenste hoektanden hou je niet schoon zonder poetsen ,ook al word er gedeeltelijk gebarfd ,naast K.VV en worden er geen granen toegediend
Je kan het altijd proberenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:22 schreef JerryLee het volgende:
[..]
We poetsen al,enkel de bovenste twee millimeter van de bovenste hoektanden hou je niet schoon zonder poetsen ,ook al word er gedeeltelijk gebarfd ,naast K.VV en worden er geen granen toegediend
Nee, ander merk .quote:Op dinsdag 18 februari 2014 16:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hier kreeg Kees pijn aan haar bek door dat spul!!
En de ouwe gaf ik het wel maar die tanden zijn er nu allemaal uit. Ik heb nog wat, zal ik het terug sturen?
Oh dit is een andere weer. Je wil die ene niet terug? Toen had je deze hond nog niet he?quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:04 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Nee, ander merk .
Deze hond is er toch vatbaarder voor,bij die vorige teef had ik nergens last van .
We poetsen gewoon lekker door ,en proberen weer eens wat anders (Plaque Off )
Dit is een andere merk ja ,nee neem gelijk grootverpakking .quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:06 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh dit is een andere weer. Je wil die ene niet terug? Toen had je deze hond nog niet he?
Paardenribben werkt voor de rest van het gebit goed .quote:Op dinsdag 18 februari 2014 17:18 schreef oh-oh het volgende:
Ja nee ik weet dat je nu deze hebt hoor, maar wat ik wilde zeggen is dat ik dat poeder daarvoor al van je kreeg volgens mij![]()
Ik ga het weer eens gebruiken voor Keesje denk ik, kijken of ze weer raar gaat doen ervan.
Dit kan diverse oorzaken hebben. Ten eerste moet je haar regelmatig behandelen tegen de vlooien, want huidparasieten kunnen ook dergelijke symptomen geven.quote:Op dinsdag 18 februari 2014 19:07 schreef riek87 het volgende:
Hoi Digitale DierenArts,
ik heb een vraag over mijn poes van 7 maanden oud, Izzy. Sinds een aantal weken valt het me op dat er allemaal wit spul op haar zwarte vachtje zit (lijkt een beetje op roos bij mensen). Als je echter de vacht wat uit elkaar haalt en de huid bekijkt zit daar niets, het ligt dus echt op de vacht.
kan dit komen doordat ik de laatste tijd wat met voer aan het wisselen ben? Ik doe dit omdat ze enorme stinkende ontlasting heeft en ik ben diverse varianten voer aan het uitproberen om te kijken wat helpt, heb zojuist al de tip gekregen om Sanabelle no grain te gebruiken.
Alvast bedankt voor het lezen
Oh nee...quote:Op dinsdag 18 februari 2014 21:15 schreef Tinkepink het volgende:
Vraag aan de DDA: een paar maanden geleden heb ik een heel lief Cavaliertje aangeschaft via een fokker (voor stamboom zie hier )
De fokker verzekerde mij dat de ouders geheel gezond waren, maar ik begin langzamerhand te twijfelen omdat het hondje toch wat typisch gedrag vertoont dat wijst op Syringomyelia: bijvoorbeeld veel smakken, droevige ogen, traanoogjes, krabben tijdens het wandelen, onrust (vaak op de grond liggen), angstig voor andere honden etc.
Ook snap ik de code Herz 12 oB niet. Ik las ergens dat de score 0 moet zijn. Bekent dit dat mijn hondje grote kans heeft om ziek te worden?
Zeker ontwormen! Vlooien kunnen wel naar binnen komen, want jij loop wel heen en weer naar buiten en naar binnenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 20:22 schreef riek87 het volgende:
Bedankt voor de snelle reactie.
moet ik haar ook tegen vlooien behandelen als ze een echte binnenkat is, of maakt dat geen verschil?
Het rare is dat mijn andere poes van 1,5 jaar oud precies hetzelfde krijgt, ook nooit ontvlooid is en juist een prachtige, zachte vacht heeft.
Ik ga het voer wat ik nu heb (Royal canin Sensible) eens mengen met Sanabelle No Grain en dan over op compleet No grain en hopen dat dat helpt. Ook zal ik haar voor de zekerheid nog eens ontwormen (laatste keer was 3 maanden terug)
Ik ga morgen dan in ieder geval ontwormingstabletjes halen en een vlooienkammetje. Wat betreft de luchtvochtigheid...ik zou het niet weten. Is er een manier waarop ik dat kan meten?quote:quote:
Zeker ontwormen! Vlooien kunnen wel naar binnen komen, want jij loop wel heen en weer naar buiten en naar binnenJe kan even met een vlooienkammetje controleren of zij vlooien hebben.
Hoe is de luchtvochtigheid bij jou in huis? Niet te droog?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |