Oh het gaat niet om mijn vriend hoor, die ziet het namelijk zelf als vreemdgaan ( voornamelijk door het niet eerlijk vertellen), ik weet nog niet hoe ik er over denk, waar ligt de grens?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:30 schreef Tally het volgende:
Ik vind van niet.
Zij doet haar werk. Hij heeft plezier (neem ik aan) en duikt 's avonds weer naast jou in bed.
Mijn man heeft dat wel eens gehad. Ik vond het fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oh het gaat niet om mijn vriend hoor, die ziet het namelijk zelf als vreemdgaan, ik weet nog niet hoe ik er over denk, waar ligt de grens?
Zou het met een happy ending zijn is het dan wel vreemdgaan?
Als een vrouw dit zou doen zonder betaald te worden maar voor haar plezier is het dan wel vreemdgaan?
Het mag officieel niet maar voor wat extra geld gebeurd het wel hoor, al is het maar droogneuken waardoor de man klaarkomt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Met een happy ending bestaat niet in nederland joh
Ja, bij een hoer. maar dan word het allemaal een heel ander verhaal
Ik denk dat mijn grens daar ook wel zou liggen inderdaad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou.
Ja met een happy ending vind ik wel vreemdgaan ook al is het haar werk en zal hij het naar zijn zin hebben. Das net zo goed als naar de hoeren gaan in een relatie. Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
Het is m.i. niet vreemdgaan, maar verzwijgen is natuurlijk een minpunt. Daar staat dan tegenover dat het wellicht wel het verstandigste is, want er zijn vrouwen die om minder uit hun plaat gaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:29 schreef snakelady het volgende:
Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar wat jullie vinden.
Als een man in een vaste relatie naar een stripclub gaat en en lapdance krijgt, de stripper is compleet naakt en hij mag haar aanraken op haar billen en borsten.
Vervolgens verteld hij dit niet tegen zijn partner.
Is dat dan vreemdgaan of niet?
Ik sta er zelf namelijk nogal dubbel in dus ik vroeg me af hoe anderen hier over denken.
Vooral het niet vertellen staat me tegen, zou het geen vreemdgaan zijn zou het toch gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn.
In de massagesalons ruimschoots. Volgens recent onderzoek waren het er in Amsterdam schrikbarend veel zelfs.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Met een happy ending bestaat niet in nederland joh
dat is geen stripclubquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de massagesalons ruimschoots. Volgens recent onderzoek waren het er in Amsterdam schrikbarend veel zelfs.
Zelfs voor vrouwen heb ik vernomen van een vriendin.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de massagesalons ruimschoots. Volgens recent onderzoek waren het er in Amsterdam schrikbarend veel zelfs.
Ook daar is het aan de hand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is geen stripclub
die worden streng in de gaten gehouden hoor
Ik weet in ieder geval een stripclub die dat wel doet, ik ken namelijk iemand die daar is geweest en een happy ending kreeg voorgesteld voor extra geld maar daar niet op in is gegaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat is geen stripclub
die worden streng in de gaten gehouden hoor
dat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja met een happy ending vind ik wel vreemdgaan ook al is het haar werk en zal hij het naar zijn zin hebben. Das net zo goed als naar de hoeren gaan in een relatie. Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
maar ook dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je er bewust niets over zegt weet je in iedergeval dat je iets gedaan hebt wat je partner niet leuk vindt. Of je daar het label vreemdgaan op moet plakken, tja...
Dus hij zou bij zo'n Lapdance haar bij haar kutje mogen bevoelen, dat zou je geen probleem vinden? (Ongeacht of het bij een lapdance mag of niet.)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
Idd. Zou voor mij al te ver over de streep zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Dus hij zou bij zo'n Lapdance haar bij haar kutje mogen bevoelen, dat zou je geen probleem vinden? (Ongeacht of het bij een lapdance mag of niet.)
Maar met zijn handen mag hij dus volledig zijn gang gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Tally het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |