abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136694014
Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar wat jullie vinden.
Als een man in een vaste relatie naar een stripclub gaat en en lapdance krijgt, de stripper is compleet naakt en hij mag haar aanraken op haar billen en borsten.
Vervolgens verteld hij dit niet tegen zijn partner.

Is dat dan vreemdgaan of niet?

Ik sta er zelf namelijk nogal dubbel in dus ik vroeg me af hoe anderen hier over denken.
Vooral het niet vertellen staat me tegen, zou het geen vreemdgaan zijn zou het toch gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136694037
Ik vind van niet. :)
Zij doet haar werk. Hij heeft plezier (neem ik aan) en duikt 's avonds weer naast jou in bed.

Mijn man heeft dat wel eens gehad. Ik vond het fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad :)
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136694059
Vreemdgaan is gebaseerd op afspraken binnen een relatie.
een ander heeft een andere grens, andere partner en andere afspraken
je kunt hier dus geen zwart wit antwoord op geven

het ligt aan de afspraken die jullie hebben
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_136694075
Dat ligt maar net aan de afspraken die er met elkaar gemaakt zijn in een relatie. Ik persoonlijk vind het geen vreemdgaan, voor mij is het pas vreemdgaan vanaf zoenen/seks.
pi_136694087
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:30 schreef Tally het volgende:
Ik vind van niet. :)
Zij doet haar werk. Hij heeft plezier (neem ik aan) en duikt 's avonds weer naast jou in bed.

Mijn man heeft dat wel eens gehad. Ik vond het fijn dat hij het naar zijn zin heeft gehad :)
Oh het gaat niet om mijn vriend hoor, die ziet het namelijk zelf als vreemdgaan ( voornamelijk door het niet eerlijk vertellen), ik weet nog niet hoe ik er over denk, waar ligt de grens?
Zou het met een happy ending zijn is het dan wel vreemdgaan?
Als een vrouw dit zou doen zonder betaald te worden maar voor haar plezier is het dan wel vreemdgaan?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_136694134
Met een happy ending bestaat niet in nederland joh :')

Ja, bij een hoer. maar dan word het allemaal een heel ander verhaal
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
pi_136694150
Ik ben toen ik getrouwd was wel eens naar een mannelijke stripshow geweest, heb daar ook een man ingesmeerd met lotion omdat hij dat vroeg, het voelde voor mij totaal niet als vreemdgaan overigens.
Maar om eerlijk te zijn vond ik het ook niet echt opwindend. :P
pi_136694167
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef snakelady het volgende:

[..]

Oh het gaat niet om mijn vriend hoor, die ziet het namelijk zelf als vreemdgaan, ik weet nog niet hoe ik er over denk, waar ligt de grens?
Zou het met een happy ending zijn is het dan wel vreemdgaan?
Als een vrouw dit zou doen zonder betaald te worden maar voor haar plezier is het dan wel vreemdgaan?
Ik heb het ook niet persoonlijk tegen jou. :)

Ja met een happy ending vind ik wel vreemdgaan ook al is het haar werk en zal hij het naar zijn zin hebben. Das net zo goed als naar de hoeren gaan in een relatie. Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136694186
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Met een happy ending bestaat niet in nederland joh :')

Ja, bij een hoer. maar dan word het allemaal een heel ander verhaal
Het mag officieel niet maar voor wat extra geld gebeurd het wel hoor, al is het maar droogneuken waardoor de man klaarkomt.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:39:15 #10
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136694262
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:35 schreef Tally het volgende:

[..]

Ja met een happy ending vind ik wel vreemdgaan ook al is het haar werk en zal hij het naar zijn zin hebben. Das net zo goed als naar de hoeren gaan in een relatie. Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
Ik denk dat mijn grens daar ook wel zou liggen inderdaad.

Hiervoor heb ik er nooit zo over nagedacht eigenlijk, we hebben een vriend eens een stripper cadeau gedaan op zijn verjaardag, heb met mijn ex ook wel wat stripshows gezien alleen was er toen geen sprake van een lapdance maar daar had ik ook geen moeite mee gehad als dat was gebeurd.

Het gene wat mij dus tegen staat in dit verhaal is het verzwijgen ervan.
pi_136694311
Als je er bewust niets over zegt weet je in iedergeval dat je iets gedaan hebt wat je partner niet leuk vindt. Of je daar het label vreemdgaan op moet plakken, tja...
pi_136694412
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:29 schreef snakelady het volgende:
Ik ben gewoon even nieuwsgierig naar wat jullie vinden.
Als een man in een vaste relatie naar een stripclub gaat en en lapdance krijgt, de stripper is compleet naakt en hij mag haar aanraken op haar billen en borsten.
Vervolgens verteld hij dit niet tegen zijn partner.

Is dat dan vreemdgaan of niet?

Ik sta er zelf namelijk nogal dubbel in dus ik vroeg me af hoe anderen hier over denken.
Vooral het niet vertellen staat me tegen, zou het geen vreemdgaan zijn zou het toch gewoon bespreekbaar moeten kunnen zijn.
Het is m.i. niet vreemdgaan, maar verzwijgen is natuurlijk een minpunt. Daar staat dan tegenover dat het wellicht wel het verstandigste is, want er zijn vrouwen die om minder uit hun plaat gaan.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_136694435
Dat is wat mij betreft niet vreemdgaan maar er dan over liegen is natuurlijk not-done in een relatie. Tenzij het over haar nieuwe schoenen/kleding/kapsel gaat en dan zeg je standaard: "mooi hoor!"
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_136694499
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef rhubarbje het volgende:
Met een happy ending bestaat niet in nederland joh
In de massagesalons ruimschoots. Volgens recent onderzoek waren het er in Amsterdam schrikbarend veel zelfs.
pi_136694552
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

In de massagesalons ruimschoots. Volgens recent onderzoek waren het er in Amsterdam schrikbarend veel zelfs.
dat is geen stripclub
die worden streng in de gaten gehouden hoor
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:51:21 #16
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136694570
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:48 schreef Godtje het volgende:

[..]

Zelfs voor vrouwen heb ik vernomen van een vriendin. :P
pi_136694584
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is geen stripclub
Ook daar is het aan de hand.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 09:53:26 #18
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_136694620
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:50 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

dat is geen stripclub
Ik weet in ieder geval een stripclub die dat wel doet, ik ken namelijk iemand die daar is geweest en een happy ending kreeg voorgesteld voor extra geld maar daar niet op in is gegaan.
pi_136694746
quote:

[..]

dat.
niks mis met buiten honger krijgen.
als je maar thuis gaat eten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 09:41 schreef Tja..1986 het volgende:
Als je er bewust niets over zegt weet je in iedergeval dat je iets gedaan hebt wat je partner niet leuk vindt. Of je daar het label vreemdgaan op moet plakken, tja...
maar ook dit.
pi_136695328
Letterlijk genomen is het geen vreemdgaan. Maar het ligt aan wat er afgesproken is in de relatie. Als dat geen intimiteit met een ander is, is het wel vreemdgaan. Weet dat veel vrouwen dit absoluut niet leuk zouden vinden van hun partner. Het niet vertellen is niet heel netjes.
pi_136695669
quote:

[..]

Hij houdt zn pik in zn broek en zn lippen thuis. Dat is bij mij een grens.
Dus hij zou bij zo'n Lapdance haar bij haar kutje mogen bevoelen, dat zou je geen probleem vinden? (Ongeacht of het bij een lapdance mag of niet.)
  vrijdag 14 februari 2014 @ 11:52:14 #22
362578 JustAsEasy
Un Café por favor
pi_136698120
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 10:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Dus hij zou bij zo'n Lapdance haar bij haar kutje mogen bevoelen, dat zou je geen probleem vinden? (Ongeacht of het bij een lapdance mag of niet.)
Idd. Zou voor mij al te ver over de streep zijn
De toerist weet niet waar hij is geweest,
De reiziger weet niet waar hij naar toe gaat
pi_136701618
In mijn vorige relatie heeft mijn ex heel duidelijk verteld dat hij vaak op vakantie of gewoon als leuk 'uitje' met zijn vriendengroep naar een stripclub gaat. Dit was echt zijn ding, en hij wou dat ik het wist maar ook dat ik niet moest denken dat mijn mening er iets aan zou kunnen veranderen.
Gelukkig trof hij met mij geen problemen, want ik vind het absoluut niet erg als hij met zijn vrienden zich lekker eens wil vermaken. Het is dat ik dat zelf niet zou doen, maar het is wel fijn te weten dat hij dan andersom ook geen problemen er mee heeft als IK met vriendinnen een mannelijke stripper in huur voor een feestje of zo..
Ik ben er van overtuigd, dat als ze vreemdgaan, dan doen ze dat toch wel maar in elk geval niet met een stripper (die zijn daar niet voor). Dus je kan ze maar beter de vrijheid geven om zulke dingen te ondernemen en dat ze dan met plezier (en opgegeild :')) bij jou terug komen in plaats van dat ze het gevoel hebben dat ze dingen moeten achterhouden. Daar komt alleen maar heibel van.
pi_136702092
quote:

[..]

Maar met zijn handen mag hij dus volledig zijn gang gaan?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_136702572
Neuh ik vind van niet. Of ik het heel tof zou vinden weet ik niet, maar ik vind het geen vreemdgaan :)
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')