Ja, die voorspelde ik. En het lijkt erop dat die crash toch komt, alleen iets later dan geplandquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:44 schreef Sands het volgende:
[..]
Ja jij voorspelde de China nieuwjaarscrash ook zo goed.
Wat zal nu de beste Altcoin zijn om te kopen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:52 schreef smiths het volgende:
Net maar weer wat LEAF gekocht op 9 satoshi, die zie ik nog wel naar 12 gaan.
+1000, maar daar moet je geen bitcoins kopen natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef R4m0n_46 het volgende:
Bitonic weer flinke voorraad bitcoins.
Ja dat is ook makkelijk lullenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:53 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
Ja, die voorspelde ik. En het lijkt erop dat die crash toch komt, alleen iets later dan gepland.
Neemt niet weg dat als je had verkocht toen ik zei dat de crash er zou komen, je nu dikke winst had gemaakt. Je argument is ongeldig.
Nee, klopt, sws te duur.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
+1000, maar daar moet je geen bitcoins kopen natuurlijk
Zijn er nog andere sites waar je via iDeal Bitcoins kan kopen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef ZetaOS het volgende:
[..]
+1000, maar daar moet je geen bitcoins kopen natuurlijk
Ja, had moeite zojuist de boodschappen droog te houden. Hoef nu gelukkig niet meer de deur uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:59 schreef Maxbet het volgende:
Wat een kutweerIk ga maar gewoon de Chinees bellen dat ze wat langsbrengen
Extragratis voordeel: HoC kan aan blijven staan
Ik had mijn jas al aan maar toen keek ik eens goed naar buiten en bedacht ik me dat Chinees eten ook geen slechte optie isquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:00 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Ja, had moeite zojuist de boodschappen droog te houden. Hoef nu gelukkig niet meer de deur uit
Helaas.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:24 schreef roislecxe het volgende:
Hee het is al half 5, geen schaatsen vandaag?!
Was ik ook maar weer 14quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Regen
Ik heb vanmiddag voorzichtig gevoetbald.
Einde bericht.
Je losse Chinees kan de pot opquote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:05 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat dus
En mijn vaste Chinees komt het gewoon brengen
Liever niet hier openbaar neerzetten...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:04 schreef Spatieloos het volgende:
Toto heeft ook gewoon een boek geschreven heh, maar weet niet of ik die mag linken.
Geen schade opgelopen?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 17:06 schreef Toto69 het volgende:
Regen
Ik heb vanmiddag voorzichtig gevoetbald.
Einde bericht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |