Met zulke spikes kan je meestal alleen profiteren als je al buy's hebt staan. En probeer die maar eens in te schatten, zo makkelijk is dat niet hoorquote:
Klopt, als je te laat bent bent je te laat.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:43 schreef Stryder het volgende:
[..]
Met zulke spikes kan je meestal alleen profiteren als je al buy's hebt staan. En probeer die maar eens in te schatten, zo makkelijk is dat niet hoor
Ja maar ik vind het dan ook gewoon leuk om Alina op te naaienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:44 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Klopt, als je te laat bent bent je te laat.
Ik had goed gegokt op 13.00, was niet de hoofdprijs
Doe voor Annabel maar lief zijn dan, das mijn andere persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:45 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het dan ook gewoon leuk om Alina op te naaien
Inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:48 schreef Stryder het volgende:
Tja weer een beetje de november bewegingen op deze manier. Veel leuker dan dat stabiele gedoe.
Komop we willen helemaal niet dat Bitcoin stabiel gaat worden, dat is veels te saai
Misschien...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:50 schreef Stryder het volgende:
Gewoon LTC inkopen op een dollar over een paar uur.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef Mortaxx het volgende:
Stryder weer op vrije voeten?
Gekocht op 551. Beetje hoog achteraf
Hahaha nog 5 dagen. Dan moet ik weer terugquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef Mortaxx het volgende:
Stryder weer op vrije voeten?
Gekocht op 551. Beetje hoog achteraf
Lekker een paar daagjes verlofquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:53 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nog 5 dagen. Dan moet ik weer terug
Alles eraf momenteel. Te weinig tijd om het goed te kunnen volgen helaas. Had nog wel wat leuks kunnen bijverdienen achteraf gezien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Misschien...
Heb jij nog fiat of alles eraf gehaald?
Storten kreng, dan heb je een reden om te blijven hangen komende dagen (nachten)quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Alles eraf momenteel. Te weinig tijd om het goed te kunnen volgen helaas. Had nog wel wat leuks kunnen bijverdienen achteraf gezien.
Pas op met wat je zegt jongen!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:55 schreef roislecxe het volgende:
Wat een stabiele zooi al 10 minuten. Zo saai.
Nou he, met dit prachtige winterweerquote:
Alles naar de klotequote:
Het wordt een heel mooi weekendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:57 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nou he, met dit prachtige winterweer. Kan niet wachten op die 30 graden straks
En die superstorm dan? Die kwam er toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:58 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het wordt een heel mooi weekend![]()
Zon en dik 10 graden. Das heel wat voor normaal de koudste decade van het jaar.
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Storten kreng, dan heb je een reden om te blijven hangen komende dagen (nachten)
Al is een maar een paar 100 ofzo.
Ach schei uit. Zeker de FP gelezen met Djeez zn berichtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannunddddquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nou als ik weer inkoop moet het toch echt wel in een uptrend zijn. Heb er helaas te weinig tijd voor om er nu goed bovenop te zitten
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maandenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:59 schreef Faazz het volgende:
[..]
En die superstorm dan? Die kwam er toch?
Ik ben jaloersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tja net als dat ik met het regenseizoen in midden amerika zat. Heeft misschien 5 dagen geregend in 3 maanden
Vergeet eens niet dat wij afgelopen zomer een schitterende prachtzomer hebben gehadquote:
Nou ik ken mezelf en dan zit ik straks gewoon bij elke wifi mogelijkheid te kijken. Dat wil ik een beetje zien te voorkomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:01 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nu kopen, over een half jaar kijken. Spannundddd
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Sarcasm Sheldonquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:03 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Omdat we toevallig sneeuw hebben gehad betekent het niet dat de aarde niet opwarmt.
Oké Alinaquote:
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebbenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Maar zolang het hier gewoon regent, verandert het klimaat heul niet. Vraag maar aan de kenners op de FP. En vorig jaar hebben ze zowaar sneeuw gehad. Dus kom nou.
Ik weet niet waar je het over hebtquote:
Dan is het goedquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Het zal allemaal wel loslopen. En zo niet dan hebben we er nog steeds geen directe invloed op. En regen/kou/zon ik vind het allemaal wel zijn charmes hebben
Is goed hoor, Alinaquote:
Jij houdt wel van jonge gravenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweer
Hoe jonger hoe beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Jij houdt wel van jonge graven?
Eh....quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |