Waar komt ze vandaan, niet uit NL toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach anders bleef ze ook zo alleen over. Vond ik zo zielig. Hahaha en ja dat zeg ik ook waar ze bij is hoor
Ja precies dat gaat er wel vanaf. Maar heb het goed getroffen gelukkig, dus daar zal je mij niet over horenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:48 schreef roislecxe het volgende:
Maar verliefdheid gaat wel over ja, dat weet ik na 8 jaar ook wel
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?
M'n vriendin had het ook.
(Zou ik al na een week hebben als ik haar was en met mij had maar goed)
Idem dito.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:51 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja precies dat gaat er wel vanaf. Maar heb het goed getroffen gelukkig, dus daar zal je mij niet over horen.
Hodlen is voor beginners inderdaad. Moet je niet aan beginnenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb niks voor de echte lange termijn
Ik koop wat ik denk dat goed is, en als ik tevreden ben met de winst gaat het weer weg
Tja wat moet je nou met mijquote:
Yup want zat toen nog te kijken mbt de bitmeet. Maar de 19e is ook nog te vroeg volgens mij. Al heb ik dat topic niet meer gezien, weet niet eens wat de definitieve datum is geworden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:40 schreef roislecxe het volgende:
Eigenlijk zou je de 11e ongeveer vertrekken.
Doe m'n bestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:52 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hodlen is voor beginners inderdaad. Moet je niet aan beginnen
Ik onthou allesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef Stryder het volgende:
[..]
Yup want zat toen nog te kijken mbt de bitmeet. Maar de 19e is ook nog te vroeg volgens mij. Al heb ik dat topic niet meer gezien, weet niet eens wat de definitieve datum is geworden.
Hahaha ben geen romanticus van nature hoor. Maar vind het dan leuker om dr te verassen op een dag die ik bepaal. Niet omdat het van me verwacht word. Dan ben ik er namelijk bij voorbaat eigenlijk al klaar meequote:
Zelfde als kerst enzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha ben geen romanticus van nature hoor. Maar vind het dan leuker om dr te verassen op een dag die ik bepaal. Niet omdat het van me verwacht word. Dan ben ik er namelijk bij voorbaat eigenlijk al klaar mee
Hahaha mooie is dat iedereen er altijd een bepaald beeld bij heeft vroeger en dat je er naarmate je ouder wordt erachter komt dat dat grotendeels onzin is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Schijnt dat iedereen daar inderdaad tussen de 6 en 10 jaar mee te maken krijgt. Zo van, is dit het dan?
M'n vriendin had het ook.
(Zou ik al na een week hebben als ik haar was en met mij had maar goed)
Zeker. En we houden het niet voor niks inmiddels 8 jaar met elkaar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha mooie is dat iedereen er altijd een bepaald beeld bij heeft vroeger en dat je er naarmate je ouder wordt erachter komt dat dat grotendeels onzin is.
Romantiseren is leuk, maar realiseren is beter
Hahaha jawel joh. Ze werkt alleen veel in het buitenland.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:50 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar komt ze vandaan, niet uit NL toch?
Hahaha omdat je daar waarschijnlijk niet mee wegkomt. Maar andersquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tja wat moet je nou met mij
Serieus is niet m'n beste kant. Zacht uitgedrukt. Een grapje maken kan ik wel. Maar verder? Tja ik zit op het moment de bank, ik eet m'n neus leeg, drink de krat bier leeg en roep naar de slaapkamer waarom ze geen pizza voor me maakt.
Edit: Oke niet helemaal 100% hiervan is waar.
Nou ik kan veel maken hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:00 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha omdat je daar waarschijnlijk niet mee wegkomt. Maar anders
Dat zijn geen verkeerde munten, verwacht dat dat over een paar maanden ook wel terug is op het oude niveau. Maar kan snel omslaan met bitcoins dus dat zal voorlopig wel even afwachten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doe m'n bestMeeste pakt wel goed uit, al zit ik nog met een zwerm NMC en PPC op 5.5, en die ga ik nu echt niet wegdoen op 3. das me te gortig, die hou ik noodgedwongen wel even vast.
Tja het is wat het is. Nu gaan ze niet meer weg. Wil best een beetje verlies nemen maar dit gaat me te ver.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:02 schreef Stryder het volgende:
[..]
Dat zijn geen verkeerde munten, verwacht dat dat over een paar maanden ook wel terug is op het oude niveau. Maar kan snel omslaan met bitcoins dus dat zal voorlopig wel even afwachten worden.
Ja je lijkt wel een vrouw. Wel vergeven maar niet vergeten enzoquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik onthou allesDat je het maar weet.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:03 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja je lijkt wel een vrouw. Wel vergeven maar niet vergeten enzo
Ja dan ben ik heel ergens anders inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
Oh en die datum is ergens begin April geloof ik.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:04 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dan ben ik heel ergens anders inderdaad
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:56 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Zelfde als kerst enzo.![]()
Verplichte gezelligheid in een kringetje omdat het hoort.
En nieuwjaarsdag, ook zoiets.
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:00 schreef roislecxe het volgende:
Welke aap echt verkoopt 250 BTC op 550. Waarom zou je
Ik ben ook oud.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja precies. Als men gaat verwachten dat je ook komt. Kom nou toch als ik er geen zin in heb dan ga ik ook echt niet. Daar heb ik niets aan en daar hebben anderen dan vervolgens ook vrij weinig aan.
Hou niet van dat geforceerde gedoe. Maarja ik ben dan ook oud
BTC is al op 102 geweestquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Omdat ie eerst naar de 100 gaat natuurlijk
Zolang je maar alles kan zeggen tegen elkaar zonder dat het meteen een drama is. Dat je het oneens bent over zaken is niet meer dan logisch natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nou ik kan veel maken hoor
In het begin zelfs veel te veel. Das was ook niet echt mijn ding, gewoon 0.0 tegenstand.
M;n relatie hiervoor was een en al tegenstand 2 jaar lang
Hahaha ja einde is nog niet in zicht hoorquote:
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het isquote:
Ik word al sinds mijn 16e met meneer aangesprokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
Denk dat we niet eens veel verschillen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ja dat is waar. De jonge jaren 16/21 zijn we al even voorbij. Word ook al regelmatig meneer genoemd, nou dan weet je wel hoe laat het is
De hoofdprijs betalenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 04:12 schreef roislecxe het volgende:
Ik heb gewoon 3 LTCs gekocht op 13.00 hoor. Het moet gewoon. Zo bizar laag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |