Je meent hetquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:10 schreef roislecxe het volgende:
De fut is er een beetje uit lijkt het.
Ik vind het allemaal wel leuk. Ook al regent het, dan pak ik nog steeds liever de fiets dan de auto.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:07 schreef roislecxe het volgende:
[..]
[..]
Regen en kou heeft geen charme. Zon mag, maar hoeft niet, en een graaf of 24 en Tshirtjesweer en terrasweer. Dat heeft charme. En onweer
Oude kaasquote:
In de regen fietsen is niet erg, mits het dan 20+ graden is. En onder de 10 graden en op de fiets in de regen, met uiteraard altijd wind tegen is gewoon rotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:14 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal wel leuk. Ook al regent het, dan pak ik nog steeds liever de fiets dan de auto.
Dat ik warm weer associeer met bier is natuurlijk een compleet andere vorm van charme.
Al betekent dit niet dat als het kouder is, dat ik dan geen bier drink
Schimmelkaasquote:
Hahaha heul nie. Ik hou van regen, tenzij ik verplicht naar buiten moet om te rokenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
In de regen fietsen is niet erg, mits het dan 20+ graden is. En onder de 10 graden en op de fiets in de regen, met uiteraard altijd wind tegen is gewoon rot
Stabiliteitquote:
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.quote:
Nee hooguit: waarom heb ik op 14 gekocht hahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef roislecxe het volgende:
Denk het voor vannacht voorbij is. Ik ga gewoon 4 LTCtjes kopen op 14, en dan zien we morgen wel hoelang we ermee zitten
Maar dan kan ik morgen niet zeggen: Had ik maar op 14 gekocht![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.
Maar door te roken werd ik ineens geaccepteerd door vrienden.
Daarnaast verplicht ik mezelf om tijdig sigaretten te halen, dus leerde me het me discipline.
Om nog naar niet te spreken over de extra beweging die ik krijg door sigaretten te halen.
Roken is voor mij echt een goede keuze geweest en kan het echt iedereen aanraden
Juist....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:23 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee echt serieus nu he. Iedereen doet wel alsof het slecht is.
Maar door te roken werd ik ineens geaccepteerd door vrienden.
Daarnaast verplicht ik mezelf om tijdig sigaretten te halen, dus leerde me het me discipline.
Om nog naar niet te spreken over de extra beweging die ik krijg door sigaretten te halen.
Roken is voor mij echt een goede keuze geweest en kan het echt iedereen aanraden
Mwa ach, onder de 10 zal het niet zomaar gaan. Dan wil de hele wereld LTCtjes kopen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:24 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee hooguit: waarom heb ik op 14 gekocht hahaha
Ja niveau oktober komt angstig dicht in de buurt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:30 schreef Mortaxx het volgende:
Gox was 300nog een weekje en je krijgt daar geld toe als je koopt
Dat is zeker waar en overall 1 van de meest stabiele muntenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 05:29 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Mwa ach, onder de 10 zal het niet zomaar gaan. Dan wil de hele wereld LTCtjes kopen.
En ik ga trouwens in PPC want die stijgt gemiddeld harder, meer profijt van een stijging van 1 punt als bij LTC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |