Dat weet je niet want daarvoor is er veel te weinig bekend gemaakt. Mensen kunnen wel zo veel beweren, en blindelings geloven wat er in de Telegraaf staat....quote:Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet dus, want ze heeft nog aardig verweer geboden.
Ja, maar ik ga er maar even vanuit dat het waar is, omdat ze een bron noemen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:22 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dat weet je niet want daarvoor is er veel te weinig bekend gemaakt. Mensen kunnen wel zo veel beweren, en blindelings geloven wat er in de Telegraaf staat....
Bron noemen is echt geen bewijs.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ja, maar ik ga er maar even vanuit dat het waar is, omdat ze een bron noemen.
Nee en ik vind het speculeren erover nogal onsmakelijk, daar zet ik dus nu meteen een punt achter.quote:Grote kans dus dat er eerst een flinke knokpartij voorafgegaan is aan haar overlijden.
Wat een belachelijke reactie joh.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
[..]
Nee en ik vind het speculeren erover nogal onsmakelijk, daar zet ik dus nu meteen een punt achter.
Jij ziet FOK! als een journalistiek forum? LOL!quote:Op zaterdag 15 februari 2014 20:27 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Bron noemen is echt geen bewijs.
[..]
Nee en ik vind het speculeren erover nogal onsmakelijk, daar zet ik dus nu meteen een punt achter.
Wellicht wel verstandig, het zou me niet eens verbazen als het al bijna nodig was om nieuwsgierigen wandelaars op afstand te houden en te voorkomen dat ze onbedoeld sporen wissen.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Marrije het volgende:
ME achter de hand
UTRECHT -
Mocht er zondag een intensieve zoektocht nodig zijn naar sporen in het onderzoek naar de dood van oud-minister Els Borst-Eilers, dan staat er een peloton van de Mobiele Eenheid (ME) klaar. Zaterdag gaf het rechercheteam alvast een voorwaarschuwing aan dit peloton voor het geval het zondag nodig is.
Dat heeft een woordvoerder van het rechercheteam zaterdag gezegd. Hij benadrukte dat er nog geen zicht op is dat de ME'ers ingezet gaan worden. „Maar omdat het morgen zondag is, hebben we ervoor gezorgd dat er mensen beschikbaar zijn als we ergens grondig moeten zoeken, rond het huis of in de bossen bijvoorbeeld.”
Rond het huis van Borst aan de Ruysdaellaan in Bilthoven staan nog steeds afzettingen. De politie is daar zaterdag niet meer actief aan het zoeken, maar wil niet dat er mensen op de zogenoemde plaats delict komen. Bij de hekken en linten komen geregeld mensen langs om een kijkje te nemen. Zondag gaat het onderzoek op volle sterkte verder.
Volgens de woordvoerder druppelen de tips over de laatste uren of dagen van de minister van staat binnen. Els Borst is voor het laatst levend gezien toen ze vertrok van het D66-congres vorige week zaterdag in Amsterdam. Maandagavond vonden buurtgenoten haar dood in de garage van haar huis. Ze had verwondingen, die de oorzaak zijn geweest van haar dood. De politie hult zich in stilzwijgen over de aard van het letsel.
http://www.telegraaf.nl/b(...)l&utm_campaign=email
LOL!quote:
Kan niet anders.quote:
Er staat nergens dat er een worsteling heeft plaatsgevonden, en dat is ook niet aannemelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:22 schreef Marrije het volgende:
Na zo'n worsteling zou je denken dat de dader(s) toch wel sporen hebben achtergelaten...
Maar goed, ik kan me voorstellen dat ze terughoudend zijn met vrijgeven van info. Zeker als ze weten in welke richting ze moeten zoeken.
Verdedigingswonden op haar handen, neus kapot geslagen?quote:Op zondag 16 februari 2014 04:04 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er een worsteling heeft plaatsgevonden, en dat is ook niet aannemelijk.
Jij geeft pagina's lang aan dat je uitgaat van een betrapte inbreker/ een uit de hand gelopen inbraak, en je denkt ook al vanaf het eerste moment te weten dat het hier Oostblokkers betreft (jouw eigen woorden zie deel 2 van deze reeks).quote:Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bedoelde jou niet
Maar Za en Loekie weten schijnbaar al helemaal hoe het gebeurd is, en iedere poging tot nuance van hun tunnelvisie wordt afgedaan als absurd.
Ik heb nergens gelezen dat er sprake is van verdedigingswonden. De worsteling die wordt gesuggereerd in de Telegraaf is vrij onzinnig. Alsof ze met gebalde vuisten een aanvaller te lijf is gegaan, come on.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:11 schreef Ryan3 het volgende:
Verdedigingswonden op haar handen, neus kapot geslagen?
Gelezen stukje verderop idd artikel van de Telegraaf, bron: een hulpverlener die zijn mond voorbij sprak.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:37 schreef Za het volgende:
[..]
Ik heb nergens gelezen dat er sprake is van verdedigingswonden. De worsteling die wordt gesuggereerd in de Telegraaf is vrij onzinnig. Alsof ze met gebalde vuisten een aanvaller te lijf is gegaan, come on.
Geen idee hoe ze aan kapotte knokkels komt op beide handen, maar als haar neus dusdanig kapot is geslagen dat het amper nog te herkennen is, dan is het nog steeds niet aannemelijk dat die kapotte knokkels daarmee in verbinding staan? Als je twee mensen hebt waarvan de een de ander in elkaar slaat en de ander doet niets, dan houdt ie daar geen kapotte knokkels aan over.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:04 schreef Za het volgende:
[..]
Er staat nergens dat er een worsteling heeft plaatsgevonden, en dat is ook niet aannemelijk.
ik denk dan waarom niet meteen dinsdag gedaan, maar goed, beter laat dan nooit?quote:Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wellicht wel verstandig, het zou me niet eens verbazen als het al bijna nodig was om nieuwsgierigen wandelaars op afstand te houden en te voorkomen dat ze onbedoeld sporen wissen.
Jij moet echt iets aan je begrijpend lezen doen, want je blaat.quote:Op zondag 16 februari 2014 04:28 schreef Za het volgende:
[..]
Jij geeft pagina's lang aan dat je uitgaat van een betrapte inbreker/ een uit de hand gelopen inbraak, en je denkt ook al vanaf het eerste moment te weten dat het hier Oostblokkers betreft (jouw eigen woorden zie deel 2 van deze reeks).
Ik spreek je hierop aan, gezien er geen sporen van braak zijn er er niets mist uit de woning, en dan heb ik tunnelvisie en verwerp ik elke poging tot nuance, of heb je het eigenlijk over jezelf?
nu.nlquote:De veertig tot vijftig ME'ers gaan zondag het bosgebied van 0,5 bij 1 kilometer uitkammen, om ''alles uit te sluiten'', aldus een woordvoerder.
''Het is niet zo dat we informatie hebben dat er iets te vinden is in dat bos, maar we willen alles uitsluiten'', legt hij uit. Het bos zou een route kunnen zijn geweest waar een eventuele dader of mogelijke daders gebruik van kunnen hebben gemaakt.
De zoektocht in het in sectoren verdeelde bosgebied gaat zeker een aantal uur in beslag nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |