abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 15 februari 2014 @ 19:22:28 #226
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_136746529
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Niet dus, want ze heeft nog aardig verweer geboden.
Dat weet je niet want daarvoor is er veel te weinig bekend gemaakt. Mensen kunnen wel zo veel beweren, en blindelings geloven wat er in de Telegraaf staat.... :')
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_136746636
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:22 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Dat weet je niet want daarvoor is er veel te weinig bekend gemaakt. Mensen kunnen wel zo veel beweren, en blindelings geloven wat er in de Telegraaf staat.... :')
Ja, maar ik ga er maar even vanuit dat het waar is, omdat ze een bron noemen.
Grote kans dus dat er eerst een flinke knokpartij voorafgegaan is aan haar overlijden.
I´m back.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:27:57 #228
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_136749129
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 19:25 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, maar ik ga er maar even vanuit dat het waar is, omdat ze een bron noemen.
Bron noemen is echt geen bewijs.
quote:
Grote kans dus dat er eerst een flinke knokpartij voorafgegaan is aan haar overlijden.
Nee en ik vind het speculeren erover nogal onsmakelijk, daar zet ik dus nu meteen een punt achter.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_136749184
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

[..]

Nee en ik vind het speculeren erover nogal onsmakelijk, daar zet ik dus nu meteen een punt achter.
Wat een belachelijke reactie joh.
I´m back.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:00:18 #230
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136750502
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:29 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Wat een belachelijke reactie joh.
Ach nou ja, wees blij dat ze die punt niet voor jou kan zetten.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 21:50:49 #231
42366 Staal
Happy cupcake. :')
pi_136752912
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:27 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Bron noemen is echt geen bewijs.

[..]

Jij ziet FOK! als een journalistiek forum? LOL!

FOK! Is gemaakt voor mensen die speculeren, meningen geven en soms bronnen zoeken. Dat je daar na al die tijd nu pas achterkomt.
Un certain jeune homme
Saint-Mandé, 6 octobre 1929 - Paris, 7 août 2010.
Als je teveel denkt aan de tijd die je nog hebt vergeet je te leven.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 22:02:32 #232
42366 Staal
pi_136753330
Overigens werken er een flink tal prima journalisten bij de schreeuwerige krant Telegraaf.

Mevrouw Deedeetee, log uit als je verwachtingen niet kloppen en je liever geen meningen en tralala volgt en volg alleen Reuters. Betrouwbaarder is er echt niet. Alleen gaat nieuws dan niet over mevrouw Borst.
Un certain jeune homme
  zaterdag 15 februari 2014 @ 22:02:35 #233
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136753333
ME achter de hand
UTRECHT -

Mocht er zondag een intensieve zoektocht nodig zijn naar sporen in het onderzoek naar de dood van oud-minister Els Borst-Eilers, dan staat er een peloton van de Mobiele Eenheid (ME) klaar. Zaterdag gaf het rechercheteam alvast een voorwaarschuwing aan dit peloton voor het geval het zondag nodig is.

Dat heeft een woordvoerder van het rechercheteam zaterdag gezegd. Hij benadrukte dat er nog geen zicht op is dat de ME'ers ingezet gaan worden. „Maar omdat het morgen zondag is, hebben we ervoor gezorgd dat er mensen beschikbaar zijn als we ergens grondig moeten zoeken, rond het huis of in de bossen bijvoorbeeld.”

Rond het huis van Borst aan de Ruysdaellaan in Bilthoven staan nog steeds afzettingen. De politie is daar zaterdag niet meer actief aan het zoeken, maar wil niet dat er mensen op de zogenoemde plaats delict komen. Bij de hekken en linten komen geregeld mensen langs om een kijkje te nemen. Zondag gaat het onderzoek op volle sterkte verder.

Volgens de woordvoerder druppelen de tips over de laatste uren of dagen van de minister van staat binnen. Els Borst is voor het laatst levend gezien toen ze vertrok van het D66-congres vorige week zaterdag in Amsterdam. Maandagavond vonden buurtgenoten haar dood in de garage van haar huis. Ze had verwondingen, die de oorzaak zijn geweest van haar dood. De politie hult zich in stilzwijgen over de aard van het letsel.

http://www.telegraaf.nl/b(...)l&utm_campaign=email
  zaterdag 15 februari 2014 @ 22:05:01 #234
205222 betyar
Egyedül vagyunk
pi_136753398
Simpel, het was Pechtold.
pi_136753808
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:05 schreef betyar het volgende:
Doe niet zo raar man, die was het zeker niet.
  zaterdag 15 februari 2014 @ 22:24:34 #236
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136754093
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:02 schreef Marrije het volgende:
ME achter de hand
UTRECHT -

Mocht er zondag een intensieve zoektocht nodig zijn naar sporen in het onderzoek naar de dood van oud-minister Els Borst-Eilers, dan staat er een peloton van de Mobiele Eenheid (ME) klaar. Zaterdag gaf het rechercheteam alvast een voorwaarschuwing aan dit peloton voor het geval het zondag nodig is.

Dat heeft een woordvoerder van het rechercheteam zaterdag gezegd. Hij benadrukte dat er nog geen zicht op is dat de ME'ers ingezet gaan worden. „Maar omdat het morgen zondag is, hebben we ervoor gezorgd dat er mensen beschikbaar zijn als we ergens grondig moeten zoeken, rond het huis of in de bossen bijvoorbeeld.”

Rond het huis van Borst aan de Ruysdaellaan in Bilthoven staan nog steeds afzettingen. De politie is daar zaterdag niet meer actief aan het zoeken, maar wil niet dat er mensen op de zogenoemde plaats delict komen. Bij de hekken en linten komen geregeld mensen langs om een kijkje te nemen. Zondag gaat het onderzoek op volle sterkte verder.

Volgens de woordvoerder druppelen de tips over de laatste uren of dagen van de minister van staat binnen. Els Borst is voor het laatst levend gezien toen ze vertrok van het D66-congres vorige week zaterdag in Amsterdam. Maandagavond vonden buurtgenoten haar dood in de garage van haar huis. Ze had verwondingen, die de oorzaak zijn geweest van haar dood. De politie hult zich in stilzwijgen over de aard van het letsel.

http://www.telegraaf.nl/b(...)l&utm_campaign=email
Wellicht wel verstandig, het zou me niet eens verbazen als het al bijna nodig was om nieuwsgierigen wandelaars op afstand te houden en te voorkomen dat ze onbedoeld sporen wissen.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 23:34:40 #237
42366 Staal
pi_136756838
quote:
LOL!
Un certain jeune homme
pi_136757173
quote:
Kan niet anders.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_136760856
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:22 schreef Marrije het volgende:
Na zo'n worsteling zou je denken dat de dader(s) toch wel sporen hebben achtergelaten...
Maar goed, ik kan me voorstellen dat ze terughoudend zijn met vrijgeven van info. Zeker als ze weten in welke richting ze moeten zoeken.
Er staat nergens dat er een worsteling heeft plaatsgevonden, en dat is ook niet aannemelijk.
pi_136760878
quote:
Undead Van Mierlo?
I´m back.
pi_136760880
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:04 schreef Za het volgende:

[..]

Er staat nergens dat er een worsteling heeft plaatsgevonden, en dat is ook niet aannemelijk.
Verdedigingswonden op haar handen, neus kapot geslagen?
I´m back.
pi_136760977
quote:
1s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 10:43 schreef Leandra het volgende:
Ik bedoelde jou niet :D

Maar Za en Loekie weten schijnbaar al helemaal hoe het gebeurd is, en iedere poging tot nuance van hun tunnelvisie wordt afgedaan als absurd.
Jij geeft pagina's lang aan dat je uitgaat van een betrapte inbreker/ een uit de hand gelopen inbraak, en je denkt ook al vanaf het eerste moment te weten dat het hier Oostblokkers betreft (jouw eigen woorden zie deel 2 van deze reeks).

Ik spreek je hierop aan, gezien er geen sporen van braak zijn er er niets mist uit de woning, en dan heb ik tunnelvisie en verwerp ik elke poging tot nuance, of heb je het eigenlijk over jezelf?
pi_136761012
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:11 schreef Ryan3 het volgende:

Verdedigingswonden op haar handen, neus kapot geslagen?
Ik heb nergens gelezen dat er sprake is van verdedigingswonden. De worsteling die wordt gesuggereerd in de Telegraaf is vrij onzinnig. Alsof ze met gebalde vuisten een aanvaller te lijf is gegaan, come on.
pi_136761105
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:37 schreef Za het volgende:

[..]

Ik heb nergens gelezen dat er sprake is van verdedigingswonden. De worsteling die wordt gesuggereerd in de Telegraaf is vrij onzinnig. Alsof ze met gebalde vuisten een aanvaller te lijf is gegaan, come on.
Gelezen stukje verderop idd artikel van de Telegraaf, bron: een hulpverlener die zijn mond voorbij sprak.
Indien waar, duidt het op verdedigingswonden.
En dan is zij niet iemand te lijf gegaan, maar haar moordenaar haar.
I´m back.
  zondag 16 februari 2014 @ 06:02:41 #245
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
  zondag 16 februari 2014 @ 07:31:50 #246
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136761383
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:04 schreef Za het volgende:

[..]

Geen idee hoe ze aan kapotte knokkels komt op beide handen, maar als haar neus dusdanig kapot is geslagen dat het amper nog te herkennen is, dan is het nog steeds niet aannemelijk dat die kapotte knokkels daarmee in verbinding staan? Als je twee mensen hebt waarvan de een de ander in elkaar slaat en de ander doet niets, dan houdt ie daar geen kapotte knokkels aan over.

Maar wie weet was ze net op de fiets door een te smalle steeg gereden.
  zondag 16 februari 2014 @ 07:33:19 #247
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136761389
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 22:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wellicht wel verstandig, het zou me niet eens verbazen als het al bijna nodig was om nieuwsgierigen wandelaars op afstand te houden en te voorkomen dat ze onbedoeld sporen wissen.
ik denk dan waarom niet meteen dinsdag gedaan, maar goed, beter laat dan nooit?
Wie weet stuit men nog op een rovershol. Ofzo.
  zondag 16 februari 2014 @ 07:36:52 #248
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136761397
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 04:28 schreef Za het volgende:

[..]

Jij geeft pagina's lang aan dat je uitgaat van een betrapte inbreker/ een uit de hand gelopen inbraak, en je denkt ook al vanaf het eerste moment te weten dat het hier Oostblokkers betreft (jouw eigen woorden zie deel 2 van deze reeks).

Ik spreek je hierop aan, gezien er geen sporen van braak zijn er er niets mist uit de woning, en dan heb ik tunnelvisie en verwerp ik elke poging tot nuance, of heb je het eigenlijk over jezelf?
Jij moet echt iets aan je begrijpend lezen doen, want je blaat.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_136761820
Ben benieuwd of ze hier nog gaan uitkomen... Als het oost-europeanen zijn geweest is de kans groot dat die na al die media-aandacht maar snel terug zijn gegaan naar hun land van herkomst.
  zondag 16 februari 2014 @ 09:11:47 #250
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_136761878
quote:
De veertig tot vijftig ME'ers gaan zondag het bosgebied van 0,5 bij 1 kilometer uitkammen, om ''alles uit te sluiten'', aldus een woordvoerder.

''Het is niet zo dat we informatie hebben dat er iets te vinden is in dat bos, maar we willen alles uitsluiten'', legt hij uit. Het bos zou een route kunnen zijn geweest waar een eventuele dader of mogelijke daders gebruik van kunnen hebben gemaakt.

De zoektocht in het in sectoren verdeelde bosgebied gaat zeker een aantal uur in beslag nemen.
nu.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')