Meer: http://www.nrc.nl/nieuws/(...)m-het-leven-gekomen/quote:Els Borst waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen
Els Borst is waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen, zo meldt de politie. Op basis van forensisch onderzoek in combinatie met de bevindingen ter plaatse is een misdrijf de meest waarschijnlijke conclusie.
Het lichaam van oud-minister en voormalig D66-lijsttrekker werd maandagavond door een vriendin gevonden in de inpandige garage van haar villa in Bilthoven. Vanwege de gekke plek waar de voormalig politica werd gevonden, en aanwijzingen die we nog niet begrijpen, besloot de politie tot extra onderzoek. Die resultaten zijn nu bekendgemaakt.
In Bilthoven heb je daar personeel voorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:12 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Speculeren heeft niet veel nut maar begrijp ik nu dat de garagedeur open stond?
Dat moet je als buur toch zien? En dan ga je een kijkje nemen?
die was nog niet voorbij gekomenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef sturmpie het volgende:
tijdje geleden is er een GGZ direkteur geliquideert. nu een ex-minister volksgezondheid. mogelijk is er een link.
Uit de hand gelopen overval wellicht, dader merkt dat het slachtoffer dood is en neemt van schrik snel het hazenpad zonder buit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:36 schreef Elan het volgende:
Wel vreemd dat er verder niks gejat is ben erg benieuwd naar de eventuele motieven.
Nee, dat heb ik nog nergens anders gelezen dan in die post van Za aan het eind van het vorige topic.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 06:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
die was nog niet voorbij gekomen
Maar het is nog niet zeker toch, dat er niks is gestolen, er wordt niks vermist.
Hij was van personeelszakenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:37 schreef sturmpie het volgende:
tijdje geleden is er een GGZ direkteur geliquideert. nu een ex-minister volksgezondheid. mogelijk is er een link.
kan best iemand zijn die het totaal niet eens is met GGZ-instanties en zo zijn eigen lijstje afwerktquote:
dit.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:41 schreef HiZ het volgende:
En voor hetzelfde geld is het een mislukte overval. Maar centraal blijft dat het droevig is dat deze vrouw door geweld om het leven is gekomen.
Veiliger dan eerst denk ik, nu er zoveel aandacht voor is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:11 schreef Loekie1 het volgende:
Hoe veilig zijn al die andere ouderen in hun villa's nog?
Dit acht ik het meest waarschijnlijke scenario.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:27 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Uit de hand gelopen overval wellicht, dader merkt dat het slachtoffer dood is en neemt van schrik snel het hazenpad zonder buit.
Want iedereen gaat nu massaal op de gefortuneerde oudjes letten?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:15 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Veiliger dan eerst denk ik, nu er zoveel aandacht voor is.
Dit zit denkelijk meer in de hoek van het CDA/CU/SGP.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:14 schreef KoosVogels het volgende:
Is er al een voormalig LPF-stemmer aangehouden?
nu.nlquote:Het rechercheteam dat onderzoek doet naar de dood van Els Borst heeft sinds donderdag de nodige tips binnengekregen van mensen, die menen dat zij de oud-minister na zaterdagavond nog hebben gezien.
Foto: ANP
Ook hebben zich mensen gemeld die in de afgelopen maanden contact met de minister van staat hadden. Alle tips worden uitvoerig nagetrokken, aldus een woordvoerder vrijdag.
De politie weet nog niet precies wanneer Borst om het leven is gekomen. Ze is maandagavond dood in haar garage in Bilthoven gevonden.
Zaterdag aan het eind van de dag vertrok ze van het D66-congres in de Beurs van Berlage in Amsterdam. Wat er in de tussentijd is gebeurd en wanneer ze is overleden, is ook na sectie nog niet precies vastgesteld.
Het onderzoek in en rond de woning aan de Ruysdaellaan is voorlopig klaar, zegt de politiewoordvoerder. Het team grootschalige opsporing werkt in het weekeinde op volle sterkte door.
Het is nog steeds waarschijnlijk Remmiequote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:09 schreef remlof het volgende:
Els Borst waarschijnlijk door een misdrijf om het leven gekomen
en de ongefortuneerde hoor. Het is echt schering en inslag (no phun intended) dat bejaarden in hun huis worden overvallen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:16 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Dit acht ik het meest waarschijnlijke scenario.
[..]
Want iedereen gaat nu massaal op de gefortuneerde oudjes letten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |