En hier moet trouwens sowieso nog Hč of Eej achterquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
Vervelend he als iemand een zin niet af maakt
Wil verbeteren.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:47 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Deze moet ik quoten voor de volgende keer dat je mij wilt verbeteren
Kijk de FP dan, ben je gelijk bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke genoeg getrolled voor vandaag, ik ga utopia kijken en even slapen. Doei schatjens
quote:
Welterusten mijn Valentijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:48 schreef ikwiltrolletje het volgende:
Oke genoeg getrolled voor vandaag, ik ga utopia kijken en even slapen. Doei schatjens
Lurkenquote:
Ik weet wat het isquote:
Ok, noobmodus aan, dit heb ik al 100x gezien, en ik weet niet wat het betekentquote:
Fixed That For Youquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ok, noobmodus aan, dit heb ik al 100x gezien, en ik weet niet wat het betekent
Trolletjequote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik weet wat het is![]()
Jij bent nog steeds een beetje bang van Trolletje omdat je haar had boosgemaakt. Toen ze wegging durfde je weer te praten!
PAS OP HEquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 27 januari 2014 02:27 schreef Toto69 het volgende:
ik maakbhet morgen uitgebreider zitbnu mobiep ek ogen vallen dicht![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
PAS OP HE![]()
Nu echt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu echt weg?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is dat voor zin.
Bedoel je soms: Nu BEN IK echt weg?
Truste![]()
Forcefield City Bewoner![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:54 schreef ikwiltrolletje het volgende:
[..]
PAS OP HE![]()
Nu echt weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.trolletje is de NSASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het is hodlerquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:56 schreef roislecxe het volgende:
BOEM 2 cent verdiend als IK verkoop, maar IK ben een holder.![]()
![]()
Hoeft niet hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 01:57 schreef Maxbet het volgende:
Goed nieuws voor je rois: http://www.reddit.com/r/B(...)_company_manwin_aka/
Forcefield City Bewoner
Forum Opties Forumhop: Hop naar: