Ik haal ze in baarle-nassau. Op de grens dusquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar zit jijBen door mijn voorraad heen en moet nu 9 euro aftikken voor 25g tabak
![]()
![]()
Ik zit altijd mobiepquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het zij u vergeven
Zometeen kom je toch nog mobiep
Oh nee als dat het enige is wat ons kan redden dan is Bitcoin dood.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:09 schreef dimmak het volgende:
Negatief nieuws. Mensen willen BTC kapot. Het enige wat ons kan redden is de community.
http://www.tabakshoekje.be/quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Waar zit jijBen door mijn voorraad heen en moet nu 9 euro aftikken voor 25g tabak
![]()
![]()
Mijn peuken zijn daar 1,10 goedkoper.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://www.tabakshoekje.be/
Kijk anders daar eens en bereken voor jezelf het verschil voor de gein
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:31 schreef dimmak het volgende:
[..]
Mijn peuken zijn daar 1,10 goedkoper.![]()
Ach, ben nu al gestopt.
Jajaja, ik weet. Ik las "voor" 1.20 i.p.v 1.20 minder maar evengoed Belgie + tabakquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
http://www.tabakshoekje.be/
Kijk anders daar eens en bereken voor jezelf het verschil voor de gein
Tilburg toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:34 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jajaja, ik weet. Ik las "voor" 1.20 i.p.v 1.20 minder maae evengoed Belgie + tabak![]()
![]()
Een Ninja-vlucht naar Belgie is mogelijk nog interessant
Je zat ook stiekem te kijken hequote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:36 schreef Maxbet het volgende:
Als het warmer is ga ik echt eens met de fiets peuken halen in Belgenland
En dan blijven er mensen volhouden, dat die Belgen dom zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]Goeie zaak. Volhouden dus.
Maar het scheelt wel echt belachelijk veel om er niet 15km voor te rijden.
Incl een volle tank voor 1.46 per liter.
Haha is het er nog steeds nietquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:37 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Hoe de fuck moet je daar rekening mee houden
Ik niet hoor. Tja het is leuk om te zeggen, maar of het waar is betwijfel ik sterkquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:37 schreef edcetera het volgende:
[..]
En dan blijven er mensen volhouden, dat die Belgen dom zijn
Ik zit niet in Tilburg en zeker niet in de buurt: 2000 km er vanafquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:34 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Tilburg toch?
Kun je verder niks aan doen natuurlijk, maar je zit wel redelijk kort op de grens.
Eigenlijk eens echt niet, net spelletje afgesloten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:37 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Je zat ook stiekem te kijken he
Tja het scheelt gewoon echt wel. Heb het ook eigenlijk nooit gedaan totdat het de moeite loonde omdat we nu elke week/2 weken moeten tanken, ligt eraan. Nu gaan we gewoon 1x of om het weekend op en neer.
Neequote:
Whut.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik zit niet in Tilburg en zeker niet in de buurt: 2000 km er vanaf
Lekker is dat. Morgen zaterdag, staan ze vast en zeker om 8.30 op je deur te rammen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:39 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Eigenlijk eens echt niet, net spelletje afgesloten.
[..]
NeeEn daar ben ik extra eerder voor opgestaan vandaag
Ja, ik zet maar gewoon de wekker op 8.30, wil het echt niet missen want dan is het weer gelijk na het weekendquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:40 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Lekker is dat. Morgen zaterdag, staan ze vast en zeker om 8.30 op je deur te rammen.
Enne, kijk es voor de gein dan wat het jou scheelt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |