Er was ook ooit zo'n bedrijfje uit Redmond met een brilsmurf, die in eerste instantie vocht tegen die "alto", die allerlei witte produkten op de markt bracht. Toen gingen ze met leugens ieder op hun eigen manier hun bagger aan de wereld opdringen: Het blijft knap hoe ze de markt hebben kunnen beheersen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:01 schreef peterselieplukkker het volgende:
[..]
Haha, inderdaad...Maar hey, t gaat echt niet zo goed met Bitcoin op deze manier
Het is voor het eerst dat ik de de tijd heb om al die dingen te kijken, en het valt niet tegen, om het zacht uit te drukken. 12 medailles, gemiddeld 2 per dag volgens mijquote:
Ja en je bent zwanger, groetjes Tina.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:11 schreef dimmak het volgende:
Met het lezen van die coindesk link, crasht mijn browser. Zijn mijn bitcoins nu kwijt? #dtv
You are the Dutch lucky charm.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat ik de de tijd heb om al die dingen te kijken, en het valt niet tegen, om het zacht uit te drukken. 12 medailles, gemiddeld 2 per dag volgens mijEn dat in 1 week.
Volgende week naar de 17 à 20
Heb ik nooit in geloofdt* omdat altcoinsquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:06 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Ik kan me herinneren dat er in oktober/november nog volop mensen waren die zeiden dat je gewoon moest blijven kopen, omdat btc over een jaar op 10.000 zou staan.
Dank Tina. Dat word mijn 2e anti conceptie cocktail in 4 weken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja en je bent zwanger, groetjes Tina.
Als je witte producten, ofwel in pil, ofwel poedervorm op de markt brengt kun je vooraf weten dat het op weerstand gaat stuiten.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:10 schreef edcetera het volgende:
[..]
Er was ook ooit zo'n bedrijfje uit Redmond met een brilsmurf, die in eerste instantie vocht tegen die "alto", die allerlei witte produkten op de markt bracht. Toen gingen ze met leugens ieder op hun eigen manier hun bagger aan de wereld opdringen: Het blijft knap hoe ze de markt hebben kunnen beheersen.
Dit soort commerciele mensen in combinatie met een technische revolutie hebben we misschien wel nodig, maar dan met de vrije gedachte erachter.
gelooftquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb ik nooit in gelooft omdat altcoins
quote:
Neem je die wel oraal in, anders werkt het niet. Groetjes Tina.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:14 schreef dimmak het volgende:
[..]
Dank Tina. Dat word mijn 2e anti conceptie cocktail in 4 weken.
TV kijken i.p.v. FOK!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:12 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is voor het eerst dat ik de de tijd heb om al die dingen te kijken, en het valt niet tegen, om het zacht uit te drukken. 12 medailles, gemiddeld 2 per dag volgens mijEn dat in 1 week.
Volgende week naar de 17 à 20
Dit.quote:
Maar ook dit. Min dat hierboven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:13 schreef edcetera het volgende:
[..]
Heb ik nooit in gelooft omdat altcoins
Ik doe het tegelijkertijd hoorquote:
Je gaat bij de buren op bezoekquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Overmorgen weer tanken voor 1.46 en sigaretjes halen voor 1.20 minder per pakje
Gewoon excuus gebruiken, dat je mobiep zitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:17 schreef roislecxe het volgende:
En ik begin nu aan m'n 6e biertje in anderhalf uur en ik heb nog geen tikfout gemaakt.
Nou, misschien een tikfout, geen spelfout.
Zeker. Sinds m'n vriendin 5 dagen per weer de auto nodig heeft loont het wel. De benzinevergoeding die ze krijgt is meer dan ze uitgeeft en ik koop gelijk 1 slof sigaretjes waar ik 2 a 3 weken mee doe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:19 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Je gaat bij de buren op bezoek?
Maar dan moet ik een rois-mobiep-account maken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Gewoon excuus gebruiken, dat je mobiep zit
Het zij u vergevenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:23 schreef dimmak het volgende:
Godver mensen ik moet weer weg. De wekker staat op 5:40. Morgen weer een drukke dag.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:23 schreef dimmak het volgende:
Godver mensen ik moet weer weg. De wekker staat op 5:40. Morgen weer een drukke dag.
Waar zit jijquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:18 schreef roislecxe het volgende:
Overmorgen weer tanken voor 1.46 en sigaretjes halen voor 1.20 minder per pakje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |