quote:Voor de verantwoorde luisteraar die kotst op covers misschien... voor de gemiddelde muziekliefhebberechter zie ik geen verschil
Op donderdag 10 oktober 2002 15:55 schreef Ruudboy het volgende:[..]
Euhh.. ik zei toch remix??? da's wat anders hoor
quote:Ze hebben al 4 singles uit hoor.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:17 schreef DanceV het volgende:
Ik kan ze ook waarderen, zover ik weet zijn de 2 singles die ze hebben uitgebracht, geen covers..
quote:Er is wel degelijk een verschil... Een cover wordt vaak gemaakt om op eigen albums neer te planten en om plaatjes mee te verkopen, een remix wordt vaak gemaakt voor iemand anders, om op andermans CD-single/remixalbum te gooien. Uitzonderingen daargelaten, maar ik geloof niet dat Soulwax die remix ooit zelf commercieel zal uitbrengen, tenzij op een remixverzamelaar.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:11 schreef ranja het volgende:[..]
Voor de verantwoorde luisteraar die kotst op covers misschien... voor de gemiddelde muziekliefhebberechter zie ik geen verschil
quote:Ben ik met je eens. Met zo'n tekst hoort het nummer wat wilder en ondeugender te zijn. Wat dat betreft hebben de Sugababes het IMHO beter gedaan dan Adina Howard. Hoewel ik ook moet toegeven dat ik niet wist dat de tekst een cover was. I stand corrected.
Op woensdag 9 oktober 2002 16:37 schreef Apfel het volgende:
Nou ik vind die Freak Like Me versie van de Sugababes wel even stukken vetter dan het origineel van Adina Howarden kan mij die cover verrekken, beter dan een cover met 'boemstjikkieboem' eronder en klaar.
quote:Rock me Amadeus is ook al gecovered.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zullen we ook wat gaan coveren?
Jij bent een lekker ding die wel kan zingen. Kan niet mis gaan. Hmmm, Rock Me Amadeus ofzo doen?
quote:Sugababes remixen is ook behoorlijk triest hoor.
Op donderdag 10 oktober 2002 15:55 schreef Ruudboy het volgende:[..]
Euhh.. ik zei toch remix??? da's wat anders hoor
Ik vond Sugarbabes best leuk klinken...
Zeker het nummer Round Round vond ik best aardig
quote:Yups, mijn fout, excuseer
Op donderdag 10 oktober 2002 10:15 schreef LenL het volgende:[..]
Die baslijn is gewoon poepent hetzelfde!!!11 dat is net zo goed rip off!
Persoonlijk heb ik een grote hekel aan Atomic Kitten. Da's pas een coverband... BAh
quote:Zo'n tekst moet juist ingezongen worden door een teef/slet/hoer als Adina Howard en niet door een stelletje schoolmeisjes.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:59 schreef Dante_A het volgende:[..]
Ben ik met je eens. Met zo'n tekst hoort het nummer wat wilder en ondeugender te zijn. Wat dat betreft hebben de Sugababes het IMHO beter gedaan dan Adina Howard. Hoewel ik ook moet toegeven dat ik niet wist dat de tekst een cover was. I stand corrected.
quote:Idd!
Op vrijdag 11 oktober 2002 02:31 schreef wizarddragon het volgende:[..]
Zo'n tekst moet juist ingezongen worden door een teef/slet/hoer als Adina Howard en niet door een stelletje schoolmeisjes.
quote:Train comes, I don't know its destination! Ja, die was idd echt goed.
Op vrijdag 11 oktober 2002 02:06 schreef lzandman het volgende:
sugababes hebben nog wel geinige nummers, vooral de allereerste. Die was echt goed.
quote:Maar, maar... die meisjes dansen zo leuk.
Persoonlijk heb ik een grote hekel aan Atomic Kitten. Da's pas een coverband... BAh
En Whole Again is geen cover en wel een prachtig nummer.
En It's OK is volgens mij ook geen cover en wel een leuk nummer.
The Tide is High is wel een cover, maar ook een leuk nummer.
Atomic Kitten
quote:weddend at ze het neit zelf hebben geschreven?
Op vrijdag 11 oktober 2002 20:00 schreef Arcee het volgende:En Whole Again is geen cover en wel een prachtig nummer.
quote:Nou en?
Op vrijdag 11 oktober 2002 22:17 schreef LenL het volgende:[..]
weddend at ze het neit zelf hebben geschreven?
En als het verkoopt hoor je die meiden helemaal niet klagen hoor!
quote:
Op donderdag 10 oktober 2002 15:24 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Zullen we ook wat gaan coveren?
Jij bent een lekker ding die wel kan zingen. Kan niet mis gaan. Hmmm, Rock Me Amadeus ofzo doen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |