abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136896944
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Maar de kans lijkt me nog altijd niet echt groot :+
Relay van het shorttrack zal het dan moeten zijn denk ik :Y
pi_136896983
Zijn Sauerbreij en Dekker niet al uitgesnowboard trouwens?
- Why do people have to die?
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
pi_136897031
Ze moeten de slalom nog snowboarden.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
pi_136897060
Dacht dat de commentatoren vanmorgen zeiden dat hun Olympische Spelen klaar waren, maar dan ben ik abuis :)
- To make life important. None of us know how long we've got. Which is why we have to make each day matter.
- Six Feet Under
If the doors of perception were cleansed every thing would appear to man as it is, infinite
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 februari 2014 @ 16:56:59 #222
284411 crew  heywoodu
pi_136897138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:49 schreef Felagund het volgende:

[..]

Bij de achtervolging toch wel een redelijke kans? Daarnaast presteren Knegt en Ter Mors tot nu toe goed.
Nou ja, een redelijke kans natuurlijk sowieso want ze staan in de finale. Maar ik bedoel dat ik de kans op een shorttrackmedaille wel een stukje lager inschat dan de kans dat ze er 0 pakken :P
pi_136897577
En je ziet dat de gedoodverfde toplanden nu toch 'gewoon' ons voorbij gaan. Noorwegen staat op negen goud en daar komen er wellicht nog twee of drie bij. Duitsland heeft er acht, de VS zeven met nog verschillende medaillekansen.

Maar een vierde plek zit er in voor Nederland, als beide ploegenachtervolgingen gewonnen worden en de Russen en Canadezen niet teveel goud meer pakken.
pi_136898376
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:09 schreef Leatherface het volgende:
En je ziet dat de gedoodverfde toplanden nu toch 'gewoon' ons voorbij gaan. Noorwegen staat op negen goud en daar komen er wellicht nog twee of drie bij. Duitsland heeft er acht, de VS zeven met nog verschillende medaillekansen.

Maar een vierde plek zit er in voor Nederland, als beide ploegenachtervolgingen gewonnen worden en de Russen en Canadezen niet teveel goud meer pakken.
Dat zou echt ongehoord goed zijn _O_
Maar niet heel realistisch ben ik bang
- Six Feet Under
pi_136899175
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Dat de Russen met een genaturaliseerde Amerikaan snowboard goud winnen is wel de ultieme slap in the face. :P
Ja en die genaturaliseerde Amerikaan is getrouwd met een Russin.... die vandaag brons pakte met snowboarden. :P
pi_136899466
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Goud op de viermansbob.
Ze doen mee maar ik moet nog zien of het goud word.

quote:
5s.gif Op woensdag 19 februari 2014 16:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zijn Sauerbreij en Dekker niet al uitgesnowboard trouwens?
Slalom is erbij gekomen waardoor ze nog niet naar huis hoeven.

quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef kossikvassik het volgende:

[..]

Ja en die genaturaliseerde Amerikaan is getrouwd met een Russin.... die vandaag brons pakte met snowboarden. :P
Het was of voor Rusland uitkomen of geen Olympische Spelen, want al die tickets gaan kennelijk naar de halfpipe, slopestyle en de cross.
pi_136899769
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:14 schreef Nober het volgende:

[..]

Ze doen mee maar ik moet nog zien of het goud word.

[..]

Slalom is erbij gekomen waardoor ze nog niet naar huis hoeven.

[..]

Het was of voor Rusland uitkomen of geen Olympische Spelen, want al die tickets gaan kennelijk naar de halfpipe, slopestyle en de cross.
En waarom ook niet als zijn vrouw ook Russisch is en voor Rusland uitkomt :P
pi_136900043
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 17:09 schreef Leatherface het volgende:

Wat natuurlijk belachelijk goed is, kijk eens wat voor een tradiotionele wintersportlanden er na NL nog komen. Ik zie NL in de top-5 eindigen hoor. Moeten ze inderdaad wel 2x goud winnen bij de achtervolging. komen we op 8 goud.
pi_136900117
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:

[..]

Wat natuurlijk belachelijk goed is, kijk eens wat voor een tradiotionele wintersportlanden er na NL nog komen. Ik zie NL in de top-5 eindigen hoor. Moeten ze inderdaad wel 2x goud winnen bij de achtervolging. komen we op 8 goud.
The skate abides. :P
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:29:55 #230
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_136901926
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef Leatherface het volgende:
Ik geef de Amerikanen nu toch wel een goede kans op plek één.

Ze staan nu op zes goud. Komt waarschijnlijk een zevende aan van Ted Ligety vandaag. Die bobslee dames gaan goed. Holcomb is favoriet in de viermansbob. Shiffrin kan de slalom winnen.

Als alles meezit voor ze, dan eindigen ze toch op tien goud minimaal. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe Duitsland nog drie keer goud kan halen, om op elf te komen. De Noordse combinatie-teamwedstrijd wellicht, maar dat zal een hete strijd met Noorwegen worden.

Noorwegen zou ook nog wel rond de elf of twaalf goud uit kunnen komen, maar dan moeten ze zowat alle nog resterende biatlon-, langlauf- en Noordse Combinatie-nummers winnen. En hopen op een verrassing van Henriksen op de slalom.

Canada heeft mijns inziens te weinig goud om nog de sprong over Duitsland en de VS te maken.
amerikaanse en canadese ijshockey vrouwen staan in de finale
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 19 februari 2014 @ 19:30:59 #231
284411 crew  heywoodu
pi_136901969
Ik denk dat Amerika vandaag de medaillespiegel uit handen heeft gegeven, met dank aan Elana Meyers.
pi_136902006
quote:
12s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

amerikaanse en canadese ijshockey vrouwen staan in de finale
Weet ik, maar dat winnen de Canadese vrouwen meestal. Maar dan is het waarschijnlijk nog te weinig voor Canada om nog op 1 te eindigen. Noorwegen heeft nu al negen goud. Twee ijshockeytitels erbij en de Canadezen komen op zeven.
pi_136902072
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Amerika vandaag de medaillespiegel uit handen heeft gegeven, met dank aan Elana Meyers.
Dat zei ik net ook in dat bobslee topic. Dat was toch wel de gouden plak die ze nodig hadden om het gat met voornamelijk de Noren te dichten. Noorwegen zie ik namelijk nog wel minimaal één van de twee resterende biatlon estafettes winnen.
pi_136903793
Nederland wordt met nog 2 TP-goud en een mogelijke shorttrackmedaille, waarschijnlijk vijfde. Niks mis mee.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:12:10 #235
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_136903842
quote:
Waardoor het toch nog faalolympics geworden zijn voor hen. Qua kanshebbers hadden ze veel meer goud kunnen winnen, maar bij het schaatsen hebben ze het volledig verkloot en het alpineskiën viel ook tegen (alleen vandaag Ligety ging als een baas). Gelukkig redden de nieuw toegevoegde onderdelen (Snowboarden Slopestyle _O_) het voor de Amerikanen. Zuid-Korea stelt trouwens ook teleur met maar vier medailles (waarvan 2 goud). Dat zal dus een stuk beter moeten over vier jaar.
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
pi_136904032
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Waardoor het toch nog faalolympics geworden zijn voor hen. Qua kanshebbers hadden ze veel meer goud kunnen winnen, maar bij het schaatsen hebben ze het volledig verkloot en het alpineskiën viel ook tegen (alleen vandaag Ligety ging als een baas). Gelukkig redden de nieuw toegevoegde onderdelen (Snowboarden Slopestyle _O_) het voor de Amerikanen. Zuid-Korea stelt trouwens ook teleur met maar vier medailles (waarvan 2 goud). Dat zal dus een stuk beter moeten over vier jaar.
Amerika is echt gered door de toevoeging van Slopestyle, zonder dat onderdeel hadden ze slechts 3 goud en 2 zilver gehad en stonden ze nu rond de 9e á 10e plaats.
(Ja ik weet dat Nederland dan gered wordt door het schaatsen maar dat is anders aangezien Slopestyle een nieuw onderdeel is).
pi_136916069
De Finnen kunnen natuurlijk wel GOUD winnen op de ijshockey!

Die is wel 5 gouden plakken waard
  donderdag 20 februari 2014 @ 00:31:01 #238
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_136916555
quote:
2s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Falco het volgende:

[..]

Zuid-Korea stelt trouwens ook teleur met maar vier medailles (waarvan 2 goud). Dat zal dus een stuk beter moeten over vier jaar.
Er kan nog wat short-trackgoud bijkomen.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_136922943
quote:
14s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef marcodej het volgende:
Nederland wordt met nog 2 TP-goud en een mogelijke shorttrackmedaille, waarschijnlijk vijfde. Niks mis mee.
Wat is het beste resultaat dat Nederland ooit behaalt heeft tijdens de winterspelen?
pi_136923066
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:25 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Wat is het beste resultaat dat Nederland ooit behaalt heeft tijdens de winterspelen?
Dat was in 1998. Vijf goud, vier zilver, twee brons en plaats zes in het uiteindelijke medailleklassement.
pi_136923068
quote:
6s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:25 schreef Iwanius het volgende:

[..]

11 in Nagano. 5 goud, 4 zilver, 2 brons.

We kunnen nu het record van de Zomerspelen in Sydney evenaren of zelfs nog overtreffen.. 25 medailles toen.
pi_136923198
quote:
In de VS staat de VS nog steeds bovenaan hoor, want meeste medailles... Trololol...
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 februari 2014 @ 11:36:39 #243
284411 crew  heywoodu
  donderdag 20 februari 2014 @ 11:53:46 #244
62913 Blik
The one and Only!
pi_136923733
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:34 schreef Nielsch het volgende:

[..]

In de VS staat de VS nog steeds bovenaan hoor, want meeste medailles... Trololol...
Die doen ook alleen maar wat ze het beste uitkomt...
pi_136923747
Frankrijk bezet het hele podium in de ski cross bij de mannen.

De Fransen zullen vast niet veel medal sweeps hebben gehad in de geschiedenis van de Winterspelen.
pi_136923760
Goeie dag voor de Fransen: 1,2,3 bij de skicross voor mannen

1. Chapuis
2. Bovolenta
3. Midol
Winnaar Wielerprono 2014, 2015
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 20 februari 2014 @ 11:55:14 #247
284411 crew  heywoodu
pi_136923800
Hoe de spiegel eruit zou zien met medailles voor ook plekken 4 t/m 6:
http://www.reddit.com/r/s(...)3A+Fvsnn+%28FVSNN%29

Alleen geen idee hoe die onoverzichtelijke meuk op Reddit werkt, dus als iemand die spiegel tevoorschijn kan toveren :')
pi_136923839
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de spiegel eruit zou zien met medailles voor ook plekken 4 t/m 6:
http://www.reddit.com/r/s(...)3A+Fvsnn+%28FVSNN%29

Alleen geen idee hoe die onoverzichtelijke meuk op Reddit werkt, dus als iemand die spiegel tevoorschijn kan toveren :')
http://bpodium.com/index.php?SORT=Top6
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')