Relay van het shorttrack zal het dan moeten zijn denk ikquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar de kans lijkt me nog altijd niet echt groot
Nou ja, een redelijke kans natuurlijk sowieso want ze staan in de finale. Maar ik bedoel dat ik de kans op een shorttrackmedaille wel een stukje lager inschat dan de kans dat ze er 0 pakkenquote:Op woensdag 19 februari 2014 16:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Bij de achtervolging toch wel een redelijke kans? Daarnaast presteren Knegt en Ter Mors tot nu toe goed.
Dat zou echt ongehoord goed zijnquote:Op woensdag 19 februari 2014 17:09 schreef Leatherface het volgende:
En je ziet dat de gedoodverfde toplanden nu toch 'gewoon' ons voorbij gaan. Noorwegen staat op negen goud en daar komen er wellicht nog twee of drie bij. Duitsland heeft er acht, de VS zeven met nog verschillende medaillekansen.
Maar een vierde plek zit er in voor Nederland, als beide ploegenachtervolgingen gewonnen worden en de Russen en Canadezen niet teveel goud meer pakken.
Ja en die genaturaliseerde Amerikaan is getrouwd met een Russin.... die vandaag brons pakte met snowboarden.quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:00 schreef Leatherface het volgende:
Dat de Russen met een genaturaliseerde Amerikaan snowboard goud winnen is wel de ultieme slap in the face.
Ze doen mee maar ik moet nog zien of het goud word.quote:
Slalom is erbij gekomen waardoor ze nog niet naar huis hoeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:51 schreef outtayourleague het volgende:
Zijn Sauerbreij en Dekker niet al uitgesnowboard trouwens?
Het was of voor Rusland uitkomen of geen Olympische Spelen, want al die tickets gaan kennelijk naar de halfpipe, slopestyle en de cross.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:03 schreef kossikvassik het volgende:
[..]
Ja en die genaturaliseerde Amerikaan is getrouwd met een Russin.... die vandaag brons pakte met snowboarden.
En waarom ook niet als zijn vrouw ook Russisch is en voor Rusland uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 18:14 schreef Nober het volgende:
[..]
Ze doen mee maar ik moet nog zien of het goud word.
[..]
Slalom is erbij gekomen waardoor ze nog niet naar huis hoeven.
[..]
Het was of voor Rusland uitkomen of geen Olympische Spelen, want al die tickets gaan kennelijk naar de halfpipe, slopestyle en de cross.
Wat natuurlijk belachelijk goed is, kijk eens wat voor een tradiotionele wintersportlanden er na NL nog komen. Ik zie NL in de top-5 eindigen hoor. Moeten ze inderdaad wel 2x goud winnen bij de achtervolging. komen we op 8 goud.quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:09 schreef Leatherface het volgende:
Maar een vierde plek zit er in voor Nederland, als beide ploegenachtervolgingen gewonnen worden en de Russen en Canadezen niet teveel goud meer pakken.
The skate abides.quote:Op woensdag 19 februari 2014 18:35 schreef The_Big_Lebowski het volgende:
[..]
Wat natuurlijk belachelijk goed is, kijk eens wat voor een tradiotionele wintersportlanden er na NL nog komen. Ik zie NL in de top-5 eindigen hoor. Moeten ze inderdaad wel 2x goud winnen bij de achtervolging. komen we op 8 goud.
amerikaanse en canadese ijshockey vrouwen staan in de finalequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:00 schreef Leatherface het volgende:
Ik geef de Amerikanen nu toch wel een goede kans op plek één.
Ze staan nu op zes goud. Komt waarschijnlijk een zevende aan van Ted Ligety vandaag. Die bobslee dames gaan goed. Holcomb is favoriet in de viermansbob. Shiffrin kan de slalom winnen.
Als alles meezit voor ze, dan eindigen ze toch op tien goud minimaal. Ik zie eerlijk gezegd niet hoe Duitsland nog drie keer goud kan halen, om op elf te komen. De Noordse combinatie-teamwedstrijd wellicht, maar dat zal een hete strijd met Noorwegen worden.
Noorwegen zou ook nog wel rond de elf of twaalf goud uit kunnen komen, maar dan moeten ze zowat alle nog resterende biatlon-, langlauf- en Noordse Combinatie-nummers winnen. En hopen op een verrassing van Henriksen op de slalom.
Canada heeft mijns inziens te weinig goud om nog de sprong over Duitsland en de VS te maken.
Weet ik, maar dat winnen de Canadese vrouwen meestal. Maar dan is het waarschijnlijk nog te weinig voor Canada om nog op 1 te eindigen. Noorwegen heeft nu al negen goud. Twee ijshockeytitels erbij en de Canadezen komen op zeven.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:29 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
amerikaanse en canadese ijshockey vrouwen staan in de finale
Dat zei ik net ook in dat bobslee topic. Dat was toch wel de gouden plak die ze nodig hadden om het gat met voornamelijk de Noren te dichten. Noorwegen zie ik namelijk nog wel minimaal één van de twee resterende biatlon estafettes winnen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Amerika vandaag de medaillespiegel uit handen heeft gegeven, met dank aan Elana Meyers.
Waardoor het toch nog faalolympics geworden zijn voor hen. Qua kanshebbers hadden ze veel meer goud kunnen winnen, maar bij het schaatsen hebben ze het volledig verkloot en het alpineskiën viel ook tegen (alleen vandaag Ligety ging als een baas). Gelukkig redden de nieuw toegevoegde onderdelen (Snowboarden Slopestylequote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Ik denk dat Amerika vandaag de medaillespiegel uit handen heeft gegeven, met dank aan Elana Meyers.
Amerika is echt gered door de toevoeging van Slopestyle, zonder dat onderdeel hadden ze slechts 3 goud en 2 zilver gehad en stonden ze nu rond de 9e á 10e plaats.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Waardoor het toch nog faalolympics geworden zijn voor hen. Qua kanshebbers hadden ze veel meer goud kunnen winnen, maar bij het schaatsen hebben ze het volledig verkloot en het alpineskiën viel ook tegen (alleen vandaag Ligety ging als een baas). Gelukkig redden de nieuw toegevoegde onderdelen (Snowboarden Slopestyle) het voor de Amerikanen. Zuid-Korea stelt trouwens ook teleur met maar vier medailles (waarvan 2 goud). Dat zal dus een stuk beter moeten over vier jaar.
Er kan nog wat short-trackgoud bijkomen.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:12 schreef Falco het volgende:
[..]
Zuid-Korea stelt trouwens ook teleur met maar vier medailles (waarvan 2 goud). Dat zal dus een stuk beter moeten over vier jaar.
Wat is het beste resultaat dat Nederland ooit behaalt heeft tijdens de winterspelen?quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:11 schreef marcodej het volgende:
Nederland wordt met nog 2 TP-goud en een mogelijke shorttrackmedaille, waarschijnlijk vijfde. Niks mis mee.
Dat was in 1998. Vijf goud, vier zilver, twee brons en plaats zes in het uiteindelijke medailleklassement.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is het beste resultaat dat Nederland ooit behaalt heeft tijdens de winterspelen?
11 in Nagano. 5 goud, 4 zilver, 2 brons.quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:25 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Wat is het beste resultaat dat Nederland ooit behaalt heeft tijdens de winterspelen?
In de VS staat de VS nog steeds bovenaan hoor, want meeste medailles... Trololol...quote:Op woensdag 19 februari 2014 19:30 schreef heywoodu het volgende:
Die doen ook alleen maar wat ze het beste uitkomt...quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:34 schreef Nielsch het volgende:
[..]
In de VS staat de VS nog steeds bovenaan hoor, want meeste medailles... Trololol...
http://bpodium.com/index.php?SORT=Top6quote:Op donderdag 20 februari 2014 11:55 schreef heywoodu het volgende:
Hoe de spiegel eruit zou zien met medailles voor ook plekken 4 t/m 6:
http://www.reddit.com/r/s(...)3A+Fvsnn+%28FVSNN%29
Alleen geen idee hoe die onoverzichtelijke meuk op Reddit werkt, dus als iemand die spiegel tevoorschijn kan toveren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |