Hoiquote:
Moet je ook niet naar China gaan Brunoquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:42 schreef BrunodeBruineBeer het volgende:
[..]
Jij reageert sneller dan ik.
waarom?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:32 schreef BlauweTijger het volgende:
De tyfus. Dat klikte ik HEEL SNEL weer wegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch vervelend dat ik toegang heb[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Dat je niks meer van je laat horen terwijl je eerst zo lang met ons in een slowchat zat? Naja beetje raar maargoed, moet jij wetenquote:
Waarom bleef je dan weg?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel goeie lokpost
ik heb jullie gemist schatjes
Waar hing je uit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
wel goeie lokpost
ik heb jullie gemist schatjes
Ja.. what has been seen, cannot been unseenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De tyfus. Dat klikte ik HEEL SNEL weer weg
Toch vervelend dat ik toegang heb
Omdat mijn foutquote:
Ik ben het hier mee eens overigensquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niks meer van je laat horen terwijl je eerst zo lang met ons in een slowchat zat? Naja beetje raar maargoed, moet jij wetenGaat er vooral om dat je verder ook 0 interesse toont maar ja, ook dat moet je zelf weten
Nou, fout. Je zal wel andere bezigheden hebben gehad. Leuk dat je er weer bentquote:
Ik FOK! amper hoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niks meer van je laat horen terwijl je eerst zo lang met ons in een slowchat zat? Naja beetje raar maargoed, moet jij wetenGaat er vooral om dat je verder ook 0 interesse toont maar ja, ook dat moet je zelf weten
ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben het hier mee eens overigens
Uh, juist.quote:
In je recente geschiedenis staat alleen maar ONZ-SCquote:
Pleasequote:
Hahahahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ik ook
ook al kom ik hier zelf ook zelden meer hihi grgr
Wat?quote:
Ja maar dan nog FOK! ik amper de laatste tijdquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:47 schreef Stuart het volgende:
[..]
In je recente geschiedenis staat alleen maar ONZ-SC
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |