Ik zag de foto ja, ouch!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Wel okay thanks. Hand open laten halen door een kat maar verder geen klagen. En jij?
Gelukkig gaat het okay met jequote:Op donderdag 13 februari 2014 22:23 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zag de foto ja, ouch!
Wwl okay
Ik heb niks aan dat plaatjequote:Op donderdag 13 februari 2014 22:29 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Jij hebt niet goed naar het plaatje gekeken zie wel weer
Helaas denk ik dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef smiths het volgende:
Had iemand nog USDE gekocht of een order neergezet? staat nu ook al op 82.
Zolang bitcoin blijft dalen zie ik veel coins op coinmarket.io niet snel stijgen. Maar ik kan t ook fout hebben natürlich
36mln onder de vraagprijs in de verkoop doen, hoezo de boel omlaag duwenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Geen leuke hondenplaatjes meer voor jou
Maar waarom zou BTC blijven dalen, binnenkort is die bug helemaal opgelost en stijgt het enorm en stijgen al die coins weer zoals USDe en ben ik rijkquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef smiths het volgende:
Zolang bitcoin blijft dalen zie ik veel coins op coinmarket.io niet snel stijgen. Maar ik kan t ook fout hebben natürlich
Oh ja, die heb ik ook nog.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef smiths het volgende:
Alles gaat kapot zeg ik je! Je bent anderhalf jaar te laat begonnenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom zou BTC blijven dalen, binnenkort is die bug helemaal opgelost en stijgt het enorm en stijgen al die coins weer zoals USDe en ben ik rijk
Viel me ook al op ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:53 schreef roislecxe het volgende:
Zo rustig hier ondanks de vele beweging in de koersen.
http://www.coinmarket.ioquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
Waar kan je die verhandelen?
Een maand terug ontplofte het hier dan, en nu doen we al de hele dag onderhand met hetzelfde topic.quote:
Ik had ook wel wat drukte verwacht nu Bitcoin kapot is (quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een maand terug ontplofte het hier dan, en nu doen we al de hele dag onderhand met hetzelfde topic.
coinmarket.io Maar nu is het heel laag, dus zou nog even wachten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Oh ja, die heb ik ook nog.
Waar kan je die verhandelen?
Elke dag wordt Bitcoin bekender. De vraag stijgt misschien niet elke dag, maar gemiddeld wel elke dag een beetje denk ik zo, en grotere vraag = hogere waarde.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Alles gaat kapot zeg ik je! Je bent anderhalf jaar te laat begonnen
En ik ook.
En vraag niet waarom, Het is zo omdat ik dat vind.
Klopt ook geen klap van die orders weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:57 schreef smiths het volgende:
[..]
een gevalletje 'that escalated quickly'
maar continue negativiteit werkt niet in het voordeel he.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:58 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Elke dag wordt Bitcoin bekender. De vraag stijgt misschien niet elke dag, maar gemiddeld wel elke dag een beetje denk ik zo, en grotere vraag = hogere waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |