niks mis meequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
zo
tis nu maar koud op de fiets
gelukkig biertjes weer veilig kunnen stellen
Heeft supersof een ban?quote:
Gisteren nog naar Groningen geweest?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:52 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh mwah hoeft niet per se
Maar iemand die ik op FB heb heeft vorige week op die plek ook een boete van 90 EUR gekregen
Rij voorzichtig terug. Ik ga mijn best ook weer doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:55 schreef Typisch het volgende:
zo
tis nu maar koud op de fiets
gelukkig biertjes weer veilig kunnen stellen
Wat heeft ze gedaan danquote:
Ja... Heel frustrerend dat er niet gewonnen werdquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gisteren nog naar Groningen geweest?
Zonde dat ze er niet 1 van hun counters in kregen, Živković ging lekker
[..]
Rij voorzichtig terug. Ik ga mijn best ook weer doen
Altijd dezelfde daarquote:
quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Bans worden niet besproken op FOK!.
Knap ja. Al is een gelijkspel objectief gezien natuurlijk wel terecht gezien het spelbeeld, maar wat was Živković scheefquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:57 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ja... Heel frustrerend dat er niet gewonnen werd
Iets te enthousiast haten en een bijzonder lange afkoelperiode.quote:
de kliekquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
Altijd dezelfde die foto`s posten ook trouwens
hoe was je raketjequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
zivkovic toekomstig wereld spits van oranje
is hier precies zelfdequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:00 schreef Fok-it het volgende:
Altijd dezelfde die foto`s posten ook trouwens
Allang geen multiquote Rawr post gezet daar.quote:
Zijn hype kwam snel begin dit seizoen. Hij mag nu weer netjes opnieuw doorbreken en constanter worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:59 schreef Typisch het volgende:
zivkovic toekomstig wereld spits van oranje
Mwah, wereld van verschil.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
is hier precies zelfdemaar dan zonder foto's
lekker welquote:
Ja, Twente heeft ook een aantal grote kansen gehad of balletjes die net voorlangs gaanquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Knap ja. Al is een gelijkspel objectief gezien natuurlijk wel terecht gezien het spelbeeld, maar wat was Živković scheef(Net als Mokthar overigens)
[..]
Iets te enthousiast haten en een bijzonder lange afkoelperiode.
Ik kies Isetmyfriendsonfirequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
is hier precies zelfdemaar dan zonder foto's
Ik ben een geschiedenis-boek aan het lezen LR. leuk hequote:Op donderdag 13 februari 2014 20:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Allang geen multiquote Rawr post gezet daar.
[..]
Zijn hype kwam snel begin dit seizoen. Hij mag nu weer netjes opnieuw doorbreken en constanter worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |