quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:18 schreef Peter het volgende:
[..]
De oude moderator-insomaniac? Niet die modernere na-apert toch dan wel he?
Nope, dat is het niet. Zal even voor je zoeken. Daar is namelijk een arrest over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Muto het volgende:
Jullie weten dit vast: als de politie jarenlang het parkeren op een terrein tijdens evenementen gedoogd, dan is het toch tegen het vertrouwensbeginsel in als ze opeens gaan handhaven met boetes ipv waarschuwingen?
Alsof hij weet wie die oude moderator is.quote:
na-apertquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:21 schreef Peter het volgende:
[..]
Die moderne na-apert dus
van Fotoboek van Insomaniac
waarom weet jij dit wel en etsu nietquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nope, dat is het niet. Zal even voor je zoeken. Daar is namelijk een arrest over.
Let op je woorden jij!quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
joh, nog een blauwe hier, gezelligheid
Etsu kent alleen zijn homorechtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
waarom weet jij dit wel en etsu niet
die doet toch ook rechten?
Geen ideequote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
papzakquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef LETMEIN het volgende:
Poeh poeh, buikje weer rond gegeten.
Omdat ik dom ben.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het al. Dan staan we gelijk, want ik zocht niks op.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef Tchock het volgende:
Het duurt even hoor want mijn bestuursrechtboek heeft geen trefwoordenregister ()
Jij maakt er een wedstrijd van, ik niet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ah, daar heb je het al. Dan staan we gelijk, want ik zocht niks op.
Wat voor speciale rechten hebben homo's dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Etsu kent alleen zijn homorechten
Helemaal noppes.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voor speciale rechten hebben homo's dan?
Jij kijkt al af voor je begintquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij maakt er een wedstrijd van, ik niet.
Ja nee, dit is dus echt complete bullshit. Vertrouwensbeginsel heeft alles te maken met gedogen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Etsu het volgende:
En ik zei volgens mij dat vertrouwensbeginsel niks mee te maken had (volgnes mij omdat het betrekking heeft tot vergunningen, gedoogbeleid heb ik nooit van gehoord/geleerd/gelezen en staat volgens mij ook gewoon los van aangezien een van de eisen is dat de burger verkeerde /onjuiste gegevens heeft geleverd en in verband met gedoogbeleid zou het dan niet op aan sluiten).
Leg dan uit. Waarom zou vertrouwensbeginsel kunnen slagen als je daarop beroept bij gedoogbeleid?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ja nee, dit is dus echt complete bullshit. Vertrouwensbeginsel heeft alles te maken met gedogen.
Ze mogen zich verwijfd gedragen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:30 schreef Peter het volgende:
[..]
Wat voor speciale rechten hebben homo's dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |