Euh, nee? Ik vind de afstand stoel - tafeltje in de tweede klas van een DDZ prima te doen in combinatie met een MBA.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:59 schreef greavy het volgende:
En nee, in de tweede klas was het niet veel beter bij de 2-zits, dan heb je hetzelfde probleem.
Ik lees iedere keer Master of Business Administration.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef James1988 het volgende:
[..]
Euh, nee? Ik vind de afstand stoel - tafeltje in de tweede klas van een DDZ prima te doen in combinatie met een MBA.
Ja, dá's jouw probleemquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:01 schreef b2py het volgende:
[..]
Ik lees iedere keer Master of Business Administration.
Op dezelfde houding als bij ICM/ICR/VIRM enz. kom ik amper bij mijn mousepad.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:00 schreef b2py het volgende:
Heb ik Geen last van gehad hoor in DDZ met laptop. Ik weet je formaat niet?
En je laptop? Die heeft een schermdiagonaal van 5"? ;pquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:03 schreef greavy het volgende:
[..]
Op dezelfde houding als bij ICM/ICR/VIRM enz. kom ik amper bij mijn mousepad.
De houding is de ellebogen op de armleuning rustend, en niet tever naar voren geplaatst.
En ik ben ongeveer 1m75-1m80
Nee, 17 inch ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:06 schreef James1988 het volgende:
[..]
En je laptop? Die heeft een schermdiagonaal van 5"? ;p
Dan moet je hele korte armpjes hebben. Wanneer ik in een DDZ zit (tweede klas) kan ik als ik rechtop zit gewoon bij het toetsenbord van m'n 11,6" MBA komen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef greavy het volgende:
Ik zit gewoon tegen de rugleuning aan, Om bij mijn toetsenbord te kunnen bedienen kan ik mijn elleboog niet laten rusten op de armleuning. Touchpad lukt wel, maar verder kom ik niet echt.
En ja, dit is de eerste keer dat ik mijn laptop in de DDZ gebruik.
Ik kan er ook wel bijkomen, maar dan moet de laptop tot ongeveer het mousepad over de rand van het tafeltje. Dat werkt nu wel, ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:17 schreef James1988 het volgende:
[..]
Dan moet je hele korte armpjes hebben. Wanneer ik in een DDZ zit (tweede klas) kan ik als ik rechtop zit gewoon bij het toetsenbord van m'n 11,6" MBA komen.
Een bakbeest van 5 jaar oud, heb ik niet vaak mee als ik met de trein op pad ga. Zwaar en groot onding. Heb binnenkort een 10 inch tablet, stuk beter.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:19 schreef boriq het volgende:
[..]
dat ze je nog geen extra kaartje laten kopen met zo'n bakbeest.
Heb niet echt wat gemist zo te zienquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:51 schreef b2py het volgende:
Choo choo, de late train is ook gearriveerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |