Het begint met ambitie.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gedachten om enthousiast van te worden. Nu rest slechts de uitvoering.
Ik denk dat de maximale punctualiteit op dit moment, afgezien van materieelproblemen, wel zo'n beetje bereikt is als er geen werk gemaakt wordt van bepaalde infrastructurele zaken.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:19 schreef Litpho het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad gedachten om enthousiast van te worden. Nu rest slechts de uitvoering.
Materieel- en personeelsomlopen vereenvoudigen zou kunnen schelen om de dienst op een bepaalde lijn robuuster te krijgen (zeker wanneer er ergens poep tegen een ventilator aansmakt), maar -afhankelijk van hoe je het inplant- kan het zijn dat je dan meer materieel of personeel nodig hebt, of dat frequenties verlaagd moeten worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:26 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ik denk dat de maximale punctualiteit op dit moment, afgezien van materieelproblemen, wel zo'n beetje bereikt is als er geen werk gemaakt wordt van bepaalde infrastructurele zaken.
precies. Het zal waarschijnlijk sowieso meer personeel gaan kosten, maar de bijsturing zal wel makkelijker gaan. Daar is nog veel winst te behalen, zoals met een systeem zoals gisteren al genoemd werd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:28 schreef James1988 het volgende:
[..]
Materieel- en personeelsomlopen vereenvoudigen zou kunnen schelen om de dienst op een bepaalde lijn robuuster te krijgen (zeker wanneer er ergens poep tegen een ventilator aansmakt), maar -afhankelijk van hoe je het inplant- kan het zijn dat je dan meer materieel of personeel nodig hebt, of dat frequenties verlaagd moeten worden.
Alles richting Uitgeest viel uit voor ruim een uur zag ik, en van chaos was absoluut geen sprake te Alkmaar.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:08 schreef spectrumanalyser het volgende:
in Alkmaar was vanmorgen een defecte trein, daardoor ontstond een zogenaamde chaos.
de werkelijkheid is dat er geen klagende tweets zijn.
op ovtijden is te zien dat er gedurende 45 minuten een deel van de treinen is uitgevallen. that's it, folks.
Prognose onbekend.twitter:NS_online twitterde op vrijdag 14-02-2014 om 14:53:24Van en naar Gouda rijden geen treinen door herstelwerkzaamheden. http://t.co/axyyfHaEPO #Gd reageer retweet
Oja, de ICE.. die was ik vergeten. Ik wist dat er een stoptreintje ging komen maar niet dat die elektrisch zou zijn. Denk dat ik daar wel gebruik van ga maken, als ie er is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:15 schreef James1988 het volgende:
CNL, EN en ICE zijn elektrische treinen, de stoptrein Arnhem - Düsseldorf wordt een elektrische trein. Daarnaast komt er nog redelijk wat cargo van de Betuweroute af dat rijdt met een e-loc (Traxx of BR 189)
De verwachting is dat die vanaf december 2017 (misschien juni als het meezit) gaat rijden. Even geduld nog.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:20 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Oja, de ICE.. die was ik vergeten. Ik wist dat er een stoptreintje ging komen maar niet dat die elektrisch zou zijn. Denk dat ik daar wel gebruik van ga maken, als ie er is.
Dan weet je wat je moet kopen.quote:Het is dat ik geen fatsoenlijke camera heb, maar hier is wel een mooie plek om een foto te maken. Zeker als er weer eens voor een rood sein staat te wachten.
Wil al langer een goede spiegelreflex kopen. Vriend van me heeft een 5D mk3 geloof ik, prachtig apparaat. Kijken of ik die een keer kan snatchen. Gelukkig weet ik dan weer wel hoe ik foto's moet makenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:21 schreef James1988 het volgende:
[..]
De verwachting is dat die vanaf december 2017 (misschien juni als het meezit) gaat rijden. Even geduld nog.
[..]
Dan weet je wat je moet kopen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:29 schreef b2py het volgende:
Gelukkig weet je ook hoe je scherp moet schieten
Maar daarvan rijdt de helft ook niet, ten gevolge van een "eerdere verstoring".quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:32 schreef b2py het volgende:
Vingerverven Champions League?![]()
Ik zou over Rotterdam - Schiphol gaan met ICD.
Tenminste, als dat mag met een trajectvrij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |