Ik denk wel dat ik er achter ben. Wij communiceerden ooit vrij veel via Windows Live Messenger eah, Movie Maker is onderdeel van Windows Live Essentials en dat werd bij veel PC's voorgeīnstalleerd meegeleverd. Wij bieden het ook aan op onze computers via dat pakket omdat het standaard er niet meer inzit. Het kromme is nu dus (of was in ieder geval zo niet lang na de zomervakantie) dat als je WLE installeert je ook nog WLM krijgt die vervolgens daarna begint te mekkeren dat er een upgrade is die je moet installeren waarna je opgezadeld wordt met Skype.quote:
Gewoon een iMac kopen, jwz.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ik hoef er niet achter te zijn. Ik verzin wel weer wat. Somehow.
zo zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:54 schreef Prins_Pils het volgende:
Van Fles moest ik een foto plaatsen van een Trein bij mijn huis. Komt-ie.
[ afbeelding ]
![]()
ik zie geen hesje. En geen BVTquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:23 schreef b2py het volgende:
Zou het een digitaal veiligheidspaspoort hebben?
Grondverzet- en hoogwerkerbedrijf Greavy zou hier metten mee maken, Hele korte.quote:
ik sta voor de tweede keer in een half uur op Frankfurt flughafen, heel logisch...quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:51 schreef Dr_Flash het volgende:
Dennis waar ben je?? En hoe staat het met de kilometers??
De killing night ICEquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:28 schreef dennistd het volgende:
[..]
ik sta voor de tweede keer in een half uur op Frankfurt flughafen, heel logisch...
Pfft, ik vind de 2500 per maand nu al flink wat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch ben ik om andere redenen blij dat ik net deze maand eindelijk weer werk heb![]()
Maar Dennis zou het van me moeten winnen qua kilometers deze maand, ook al ga ik ook over de 6.000 heen
1024p?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
nee 720 p 100 fps is nog wel een HEEL stuk verwijderd van 1024 p 240 fps
komt goed, ik gebruik de ihr reiseplan als bronquote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:35 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar hou ff de kilometers bij wil je
Da's HD. Ik denk overigens niet dat Fles 720 en 1024 fps bedoelt, dat zou onzinnig zijn.quote:
1080 is toch HD?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 07:30 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Da's HD. Ik denk overigens niet dat Fles 720 en 1024 fps bedoelt, dat zou onzinnig zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |