oh kan best hoor, ik heb het alleen nog niet gevonden danquote:
Ach jochie toch ik wens jou hetzelfde toe als wat jij mij toewenstquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het medisch rariteitenkabinet wat ik jou toewens, daar zou ik gewoon entree voor moeten heffen. Een tientje of zo
jij zegt geen "jochie" tegen mensen de 8 jaar ouder zijn dan jij, jochie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:36 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Ach jochie toch ik wens jou hetzelfde toe als wat jij mij toewenst
Heeft niets te maken met leeftijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jij zegt geen "jochie" tegen mensen de 8 jaar ouder zijn dan jij, jochie.
http://www.popphoto.com/g(...)ficially-be-releasedquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar weet iemand een camera die in minimaal 1024 x 768 resolutie minimaal 240 fps kan filmen? Lijkt me best tof om dat gevonk in goed veel detail te zien
oh die nacht-ICE heb ik ook eens gehad. Serious dying. RIP aan de nabestaandenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:10 schreef dennistd het volgende:
Vandaag Bentheim-Hannover-Kassel-Dortmund-Köln gedaan, en om 22.30u ga ik verder naar München. Aankomst daar om 6.02u, en dan zie ik wel weer verder
Is dat zo'n nachttrein die alsnog stopt bij elke dikke boom? CNL: eens maar nooit weer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh die nacht-ICE heb ik ook eens gehad. Serious dying. RIP aan de nabestaanden
Hij begint al met vonken voordat ie onder het dek is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:53 schreef Dr_Flash het volgende:
Geen geluid, dat klopt. En even doorspoelen naar 54 seconden. Video editten kon in 2006 nog, is anno 2014 ECHT teveel gevraagd. Onze excuses voor het ongemak.
CNL is stukken beter dan die ICE. Vergelijk die ICE met het nachtnet in NL. Alleen zitten, elk kwartier stoppen, constant licht aan. je puurste aids op wielen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Is dat zo'n nachttrein die alsnog stopt bij elke dikke boom? CNL: eens maar nooit weer.
Deze?quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Had dat gewoon in Windows 8 gezeten, had je mij niet gehoord hoorDie w8 machine blijf ik er gewoon bij gebruiken.
http://windows.microsoft.(...)movie-maker-downloadquote:
Je moet wat als je kilometers wil knallen zoals dennisquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
CNL is stukken beter dan die ICE. Vergelijk die ICE met het nachtnet in NL. Alleen zitten, elk kwartier stoppen, constant licht aan. je puurste aids op wielen.
Toch ben ik om andere redenen blij dat ik net deze maand eindelijk weer werk hebquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:41 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Je moet wat als je kilometers wil knallen zoals dennis
Kus op je blonde postzegeltjequote:Op donderdag 13 februari 2014 22:37 schreef b2py het volgende:
[..]
http://windows.microsoft.(...)movie-maker-download
En dan in Essentials geavanceerd duwen en alleen Movie Maker installeren geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |