SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.Doe gewoon dan doe je al gek genoeg.
Niet iedereen is hooggeleid G.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:47 schreef d4v1d het volgende:
Op de site van de Allerhande..
[ afbeelding ]
Zouden er mensen zijn die deze instructievideo echt nodig hebben?
Ik heb wel uit dat filmpje geleerd hoeveel zout er nou in moetquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Niet iedereen is hooggeleid G.
Je hebt er toch iets van het geleerd, wat loop je nou te klagen danquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb wel uit dat filmpje geleerd hoeveel zout er nou in moet.. maar spagethi koken.. Daar heeft toch niemand een instructiefilmpje voor nodig?
Sorry, maarquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik heb wel uit dat filmpje geleerd hoeveel zout er nou in moet.. maar spagethi koken.. Daar heeft toch niemand een instructiefilmpje voor nodig?
Typeaidsquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:55 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maarWel een instructiefilmpje' spaghetti spellen'?
Nouja, het is handig om te weten hoelang het moet, zoiets weet ik niet uit mijn hoofd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar heb je de verpakking voor enzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, het is handig om te weten hoelang het moet, zoiets weet ik niet uit mijn hoofd.
wat nou als je de verpakking kwijt bent/weggooit?quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:58 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Daar heb je de verpakking voor enzo.
Als je niet weet hoelang iets moet koken, dan gooi je de verpakking met info toch niet weg? Of je vist het ff uit de vuilnisbak ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
wat nou als je de verpakking kwijt bent/weggooit?sommige mensen stoppen spaghetti in een speciale pot zeg maar
zoals mijn moeder.
Uit de vuilnisbak vissenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:01 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Als je niet weet hoelang iets moet koken, dan gooi je de verpakking met info toch niet weg? Of je vist het ff uit de vuilnisbak ofzo.
Een vuilnisbak gebruikenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak vissenZwerver zijn
Pff boeie... Als het gewoon bovenop ligtquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Uit de vuilnisbak vissenZwerver zijn
Etsu mag even wat gaan opbiechten, denk ik.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat anders maar wel misschien van belang: bij mij in de buurt (Rotterdam) zijn er 2 incidenten geweest (verschillende winkels) waarbij er 2 sloffen sigaretten gestolen worden. Caissiere pakt de sloffen, legt ze op balie en wacht op geld. I.p.v. te betalen, rennen de daders met de sloffen snel weg. Daders vooralsnog niet gepakt.
Wat is deze?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Etsu mag even wat gaan opbiechten, denk ik.
Oeh, shit... Winkel is dicht... Wilde nog even popcorn halenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:09 schreef exelletor het volgende:
[..]
Even een nieuwe discussie op gang laten komen.
Ik rook, inderdaad. Maar denk je dat ik mijn baan op het spel zou zetten?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Etsu mag even wat gaan opbiechten, denk ik.
Hoe vroeg sluit jullie winkel?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Oeh, shit... Winkel is dicht... Wilde nog even popcorn halen
zal heel erg per winkel verschillen denk ik zo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ooit eens gehoord van ASM dat de meeste derving (jatten dus) veroorzaakt wordt door personeel. En dus niet door klanten...
Algemeen genomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
zal heel erg per winkel verschillen denk ik zo.
Euhm. Jawel. Maar hier om de hoek zit een MCD. En AH zit hier 10 min fietsen van af. Dan is de keus toch wel snel gemaaktquote:
Nee, Sunshine heeft ook over twee verschillende winkels. Je hoeft dus niet bij een van de twee winkels te werken en niemand die jou herkent.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
Ik rook, inderdaad. Maar denk je dat ik mijn baan op het spel zou zetten?
Voor invoering van de zelfscan was dat sowieso waar.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ooit eens gehoord van ASM dat de meeste derving (jatten dus) veroorzaakt wordt door personeel. En dus niet door klanten...
10 minuten fietsen is niksquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:13 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Euhm. Jawel. Maar hier om de hoek zit een MCD. En AH zit hier 10 min fietsen van af. Dan is de keus toch wel snel gemaakt
Hangt er vanaf of je telverschil als derving ziet.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef exelletor het volgende:
Met de zelfscan zijn de dervingspercentages toch niet gestegen?
Oh, oke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:15 schreef Janneke141 het volgende:
Hangt er vanaf of je telverschil als derving ziet.
Dat klopt, en is ook niet zo heel moeilijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:11 schreef Sunshine1982 het volgende:
Oh op die manier.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nee, Sunshine heeft ook over twee verschillende winkels. Je hoeft dus niet bij een van de twee winkels te werken en niemand die jou herkent.
Rokenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik rook, inderdaad. Maar denk je dat ik mijn baan op het spel zou zetten?
Dit dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
RokenSteek dan je geld gelijk in de fik
quote:
Ditquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef Sunshine1982 het volgende:
RokenSteek dan je geld gelijk in de fik
Over waarom roken goed voor je is?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:26 schreef Etsu het volgende:
Jullie hebben wel zin in een discussie he?
Het is wel lekker makkelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:24 schreef Sunshine1982 het volgende:
Stelen van je werkgever, echt.... Hoe stom kan je zijn...
Dat klopt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Over waarom roken goed voor je is?
Dan is die discussie snel voorbij
Zeker. Goed voor stress, na een sigaretje kan je dingen beter relativeren. Maar dat duurt vaak maar 10 minutenquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar roken heeft ook positieve effecten.
Ja dat zou ik ook zeggen als ik ergens verslaafd aan wasquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat klopt.
Maar roken heeft ook positieve effecten.
Niet díe positieve effecten.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:28 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Zeker. Goed voor stress, na een sigaretje kan je dingen beter relativeren. Maar dat duurt vaak maar 10 minuten
Net genomen, bedankt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ach, ieder zijn dingGewoon een sigaretje nemen als je daar zin in hebt
Nou, maak er werk van, zou ik zeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een collega van mij rookt toch wel stevig. In de grote pauze toch al gauw 3. Eigenlijk is dat best wel ranzig dat ze daarna worst snijdt/brood inpakt en deze aanraakt met rookvingers. En ik weet hoe erg die kunnen stinken na het roken.
Rookworstquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:36 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een collega van mij rookt toch wel stevig. In de grote pauze toch al gauw 3. Eigenlijk is dat best wel ranzig dat ze daarna worst snijdt/brood inpakt en deze aanraakt met rookvingers. En ik weet hoe erg die kunnen stinken na het roken.
Een leuke discussie zit er vandaag niet in he?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:38 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nou, maak er werk van, zou ik zeggen.
Paardenrookvleesquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:41 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Gerookte gelderse worst![]()
Gerookte achterham
Ja 30 min onbetaalde lunchpauze.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:44 schreef Microfoon het volgende:
Volgens http://ah-urentool.nl/dev/index3.php heb ik van 1100 tot 1600 30 minuten pauze. Klopt dit?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Questionmarks het volgende:
Jup, eindelijk exacte datum voor TL selectiegesprek: 22 februari
quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Questionmarks het volgende:
Melkkoe zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
Wie zorgt voor de schatkist van de overheid om jullie AOW te betalen? Nou?
En jij in ieder geval niet, want niemand van ons zit in de AOWquote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
[..]
De bierdrinkers en de auto-eigenaren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:27 schreef Etsu het volgende:
Als jij morgen je hand in een broodmachine stopt (laten we rekening mee houden dat die sensoren kapot zijn), dan zorg ik voor je WW-uitkering.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
En jij in ieder geval niet, want niemand van ons zit in de AOW
Die geven tegenwoordig hun geld over de grens uit heb ik gisteren gelezen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef exelletor het volgende:
[..]
De bierdrinkers en de auto-eigenaren.
Ik denk dat je de WIA bedoeldquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
Als jij morgen je hand in een broodmachine stopt (laten we rekening mee houden dat die sensoren kapot zijn), dan zorg ik voor je WW-uitkering.
Ik niet, woon veel te ver van Belgie en Duitsland vandaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:02 schreef mujentas het volgende:
Die geven tegenwoordig hun geld over de grens uit heb ik gisteren gelezen.
Allemaal een pot nat.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik denk dat je de WIA bedoeld
dan zijn ze bij ons in de regio ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Questionmarks het volgende:
In het filiaal van Etsu hebben ze er nog wel eentje over.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef OudeBok het volgende:
Onze TL gaat misschien op korte termijn al weg. Zou maar gebeuren dat er een helleveeg voor in de plaats komt straks
Moet je zaterdag werken?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:03 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik niet, woon veel te ver van Belgie en Duitsland vandaan.
Meerdere zelfs, tochquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het filiaal van Etsu hebben ze er nog wel eentje over.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
In het filiaal van Etsu hebben ze er nog wel eentje over.
Uit ons filiaal mogen ook 3 potentieel tl's volgende week op gesprek ..... Prettigquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:28 schreef Questionmarks het volgende:
up, eindelijk exacte datum voor TL selectiegesprek: 22 februari
Is gewoon een gesprekje met een andere SM toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:23 schreef marsipilamie het volgende:
[..]
Uit ons filiaal mogen ook 3 potentieel tl's volgende week op gesprek ..... Prettig
Succes volgende week
In onze winkelgroep met 2 SM uit een ander filiaal, maar ik weet niet of dat landelijk zo is.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:25 schreef mujentas het volgende:
Is gewoon een gesprekje met een andere SM toch?
Ik ben zaterdagochtend wel akelig dicht in de buurt, moet bij de hoflaan/iepenschans dinges zijn. Misschien kom ik even een kijkje nemenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:30 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vanaf 18 alleen, heb je ideeën oid?
Haha, zaterdag ochtend is ons filiaal wel redelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:32 schreef mujentas het volgende:
Ik ben zaterdagochtend wel akelig dicht in de buurt, moet bij de hoflaan/iepenschans dinges zijn. Misschien kom ik even een kijkje nemen
Google Maps zegt 1,2 kilometer.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:35 schreef exelletor het volgende:
[..]
Haha, zaterdag ochtend is ons filiaal wel redelijk.Maar toen ik op hoflaan googelde, leek het erop dat het in Rotterdam lag, dus zo dichtbij is het niet.
Verklaar je nader. Omdat ik een keer rokenquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:22 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij begon met de hele discussie.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef exelletor het volgende:
[..]
Nvm, heb het gevonden, jij gaat gekke dingen in het bos doen.
Zit daar een bos dan?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:38 schreef exelletor het volgende:
jij gaat gekke dingen in het bos doen.
Klein bosje wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:41 schreef mujentas het volgende:
Zit daar een bos dan?
Maar ik moet daar even op de begraafplaats zijn.
Sterkte, had er twee weken terug helaas ook mee te maken. Maar wel raar dat de bijstandstrekkers wel een auto konden veroorloven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:45 schreef mujentas het volgende:
Ja een tante heeft de strijd tegen kanker helaas niet gewonnen.
Maar het IKEA ontbijt voor een euro is inderdaad afgeschaft heb ik begrepen. Trok teveel bijstandstrekkers die voor verkeersopstoppingen zorgden
Elke dag met het hele gezin ontbijten voor 1 euro p.p spaar je natuurlijk wel flink wat geld uit. En je kunt je glas ook nog gratis bijvullen met een mix van cola/water in de verhouding 5/95quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:46 schreef exelletor het volgende:
[..]
Sterkte, had er twee weken terug helaas ook mee te maken. Maar wel raar dat de bijstandstrekkers wel een auto konden veroorloven.
Die Cola vind ik best te drinken, hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:48 schreef mujentas het volgende:
Elke dag met het hele gezin ontbijten voor 1 euro p.p spaar je natuurlijk wel flink wat geld uit. En je kunt je glas ook nog gratis bijvullen met een mix van cola/water in de verhouding 5/95
Het gaat inderdaad wel, maar het smaakt toch minder dan cola uit bijvoorbeeld een fles.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:49 schreef exelletor het volgende:
[..]
Die Cola vind ik best te drinken, hoor.
Hm, nee.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:37 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Verklaar je nader. Omdat ik een keer roken![]()
zeg?
Thanks, verwacht er wel doorheen te komen! Bij ons in de winkelgroep heb je de gelegenheid 2 gespreksonderwerpen aan te dragen, heb 2 hele sterke.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:05 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
dan zijn ze bij ons in de regio ook
Veel succes gewenst. Hoop 3. TLs erbij te hebben daarna
't is alweer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar ze schonken daar toch een van de andere Pepsi en geen echte Coca-Cola?quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef mujentas het volgende:
Het gaat inderdaad wel, maar het smaakt toch minder dan cola uit bijvoorbeeld een fles.
Oeh spannend zeg! Succesquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef Questionmarks het volgende:
[..]
Thanks, verwacht er wel doorheen te komen! Bij ons in de winkelgroep heb je de gelegenheid 2 gespreksonderwerpen aan te dragen, heb 2 hele sterke.
Coca Cola uit een glazen flesje van 250 mlquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:50 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het gaat inderdaad wel, maar het smaakt toch minder dan cola uit bijvoorbeeld een fles.
Ikea huismerk colaquote:Op donderdag 13 februari 2014 21:52 schreef exelletor het volgende:
[..]
't is alweer een tijdje geleden dat ik daar geweest ben, maar ze schonken daar toch een van de andere Pepsi en geen echte Coca-Cola?
In Duiven niet iig.quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij staat er gewoon Coca Cola op het apparaat hoor.
Error informationquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef SLP_ het volgende:
Oh, je kan thuis weer op Deze week. Mooie titel: ''vaste homepage Deze Week (NOOIT VERWIJDEREN!!!)''
Echt een pareltje die nieuwe layoutquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:08 schreef SLP_ het volgende:
Oh, je kan thuis weer op Deze week. Mooie titel: ''vaste homepage Deze Week (NOOIT VERWIJDEREN!!!)''
Ja, het lijkt net een mobiele site ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Echt een pareltje die nieuwe layout
Hier doet ie het ook.
En die plaatjes zijn ook onscherp als de pest. Ik snap niet wie deze onzin heeft goedgekeurdquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:11 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja, het lijkt net een mobiele site ofzo
quote:This site is powered by SiteFeeling v3.5.0.45 (http://www.sitefeeling.nl)
Copyright (c) 1998-2005 Evendi bv (http://www.evendi.nl), Elements Interactive bv (http://www.elements.nl)
Op 't pijltje rechtsonderin klikken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:
Ik kan ook niet klikken op ''Actie'' en ''Open en dicht''
Nope, verwijst ook niet naar een webpagina ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:18 schreef SLP_ het volgende:
Ik kan ook niet klikken op ''Actie'' en ''Open en dicht''
Oh, had dat pijltje niet eens gezienquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:19 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Op 't pijltje rechtsonderin klikken.
Geen CU2?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:22 schreef SLP_ het volgende:
Maargoed, de sites die ik 10 jaar geleden met imonline maakte zagen er nog beter uit dan ditEn dat zegt heel wat haha
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:23 schreef mujentas het volgende:
Ik mis eigenlijk bewegende GIF plaatjes. Die horen eigenlijk wel bij zo'n layout natuurlijk.
Welke in R'Dam werk je?quote:Op donderdag 13 februari 2014 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Even wat anders maar wel misschien van belang: bij mij in de buurt (Rotterdam) zijn er 2 incidenten geweest (verschillende winkels) waarbij er 2 sloffen sigaretten gestolen worden. Caissiere pakt de sloffen, legt ze op balie en wacht op geld. I.p.v. te betalen, rennen de daders met de sloffen snel weg. Daders vooralsnog niet gepakt.
Ben je tegenwoordig ook zo'n OudeBok type dat achter de counter staat?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:34 schreef mujentas het volgende:
Ik geef trouwens nooit het pakje met sigaretten totdat er daadwerkelijk betaald is.
Neuh, ik help wel eens als het druk is of als er een pauze overgenomen moet wordenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:50 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ben je tegenwoordig ook zo'n OudeBok type dat achter de counter staat?
Vooruit, dat kan nog net wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:52 schreef mujentas het volgende:
Neuh, ik help wel eens als het druk is of als er een pauze overgenomen moet worden
De kassa afdeling verwacht immers altijd hulp van de andere afdelingen. Andersom kunnen we natuurlijk niet hetzelfde verwachtenquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:54 schreef exelletor het volgende:
[..]
Vooruit, dat kan nog net wel.
Je hebt ook niet veel aan de mensen van de kassa.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:
De kassa afdeling verwacht immers altijd hulp van de andere afdelingen. Andersom kunnen we natuurlijk niet hetzelfde verwachten
Qft.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
De kassa afdeling verwacht immers altijd hulp van de andere afdelingen. Andersom kunnen we natuurlijk niet hetzelfde verwachten
Iedere chromosoom kan vullen en anders ga je maar spiegelen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:01 schreef OudeBok het volgende:
Alsof je inderdaad veel aan de meeste caissières hebt... En om nu alle caissières een 'vultraining' te laten ondergaan is ook niet ideaal qua tijd etc. duurt langer om dat fatsoenlijk en efficient te doen dan kassa draaien is mijn ervaring.
Daarnaast is doorstroming van klanten belangrijker dan wat dan ook (behalve veiligheid en iig bij ons) en zal er dus véél minder vaak een caissière beschikbaar zijn om VK te helpen.
Net of dat die caissières nooit uit hun neus zitten te eten. Kom nouquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:01 schreef OudeBok het volgende:
Alsof je inderdaad veel aan de meeste caissières hebt... En om nu alle caissières een 'vultraining' te laten ondergaan is ook niet ideaal qua tijd etc. duurt langer om dat fatsoenlijk en efficient te doen dan kassa draaien is mijn ervaring.
Daarnaast is doorstroming van klanten belangrijker dan wat dan ook (behalve veiligheid en iig bij ons) en zal er dus véél minder vaak een caissière beschikbaar zijn om VK te helpen.
Vultraining.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:01 schreef OudeBok het volgende:
Ik heb het dus ook eigenlijk over goed vullen. Je hebt er niks aan als artikelen op zo'n manier in een schap geflikkerd worden, dat de vulploeg het daarna nog een keer kan doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:03 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Iedere chromosoom kan vullen en anders ga je maar spiegelen.
Goed vullen kan helaas niet iedereen.
Denken dat vakkenvullers de tijd hebben om uit hun neus te etenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef OudeBok het volgende:
Zullen we daar uit je neus eten op het werk van maken? Iets met hygiene en zo.
Nee, er mag altijd een kassa vrij zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef Schuimpjes het volgende:
Uit je neus eten achter de kassa ook
Als het tegendeel me nu bewezen zou worden... Er lopen er een paar rond die soms rustig 20 minuten komen buurten bij ons..quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Denken dat vakkenvullers de tijd hebben om uit hun neus te eten
Bijvragen ist verboten bei dem WWM.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:06 schreef OudeBok het volgende:
of efficient z'n wisselgeld zou gaan aanvullen door bijvragen.
Tja Franchise... Als iemand bij een kwartier de tijd heeft om te niksen betekent dat gewoon dat ik VERPLICHT wordt om die persoon dan maar een kwartier eerder te laten gaan. Iets met de uren ofzo.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:08 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Als het tegendeel me nu bewezen zou worden... Er lopen er een paar rond die soms rustig 20 minuten komen buurten bij ons..
Je kan daadwerkelijk een la leegdraaien door niet handig met je wisselgeld om te gaan.quote:
Er is zoveel verboden van hogerhand. Als je het allemaal precies gaat naleven, wens ik je veel succes met het verdere werk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:08 schreef exelletor het volgende:
[..]
Bijvragen ist verboten bei dem WWM.
Je kunt de counter toch wel 2 minuten verlaten? Wat als je opeens heel nodig moet poepen? Dan doe je dat maar in je broek?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Je kan daadwerkelijk een la leegdraaien door niet handig met je wisselgeld om te gaan.
Uitleggen kan ik het niet, maar dat is hét ding dat me op is gevallen wat betreft kassadraaien.
[..]
Er is zoveel verboden van hogerhand. Als je het allemaal precies gaat naleven, wens ik je veel succes met het verdere werk.
Bij ons mogen caissières van het HK eigenlijk niet van de kassa af en worden wij achter de counter geacht alles op te ruimen/op te halen/terug te zetten.
Prima idee, maar het gaat moeilijk als je in je eentje staat.
Totdat je een SM of een OM krijgt die wel van de regeltjes houdt. Dan kan het opeens wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef OudeBok het volgende:
Er is zoveel verboden van hogerhand. Als je het allemaal precies gaat naleven, wens ik je veel succes met het verdere werk.
Bij ons mogen caissières van het HK eigenlijk niet van de kassa af en worden wij achter de counter geacht alles op te ruimen/op te halen/terug te zetten.
Het HK van jullie is volgens mij gewoon een slaapkamer omgebouwd tot kantoor bij de ondernemer thuisquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:10 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Je kan daadwerkelijk een la leegdraaien door niet handig met je wisselgeld om te gaan.
Uitleggen kan ik het niet, maar dat is hét ding dat me op is gevallen wat betreft kassadraaien.
[..]
De ondernemer van OudeBokquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef mujentas het volgende:
[..]
Het HK van jullie is volgens mij gewoon een slaapkamer omgebouwd tot kantoor bij de ondernemer thuis
Sorry.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
De ondernemer van OudeBokDe leraar Duits OudeBok over 40 jaar.
Ja, af en toequote:Op donderdag 13 februari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Denken dat vakkenvullers de tijd hebben om uit hun neus te eten
Die stuurde hij mij via Snapchatquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:19 schreef mujentas het volgende:
Waarom post je hier in het openbaar een foto van OudeBok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Als ik de counter wil verlaten om iets buiten de afdeling te doen, zoals naar de WC gaan, zal ik eerst een andere caissière moeten vinden die me eventjes kan overnemen, zodat ik daarna naar de WC kan. Ik kan de counter alleen eventjes verlaten als ik op de afdeling blijf, dus even met de sleutel langs de kassa moet, wisselgeld moet langsbrengen, of aanverwante (ook klantgerelateerde, overigens) zaken. Of als we dubbel bezet staan 's middags tijdens onze drukste uren natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kunt de counter toch wel 2 minuten verlaten? Wat als je opeens heel nodig moet poepen? Dan doe je dat maar in je broek?
SM snapt, dat het niet anders gaat. Er gaan wel alarmbellen af als de Regiomanager eens een kijkje komt nemen, zodat iedereen weet dat 'ie hoe dan ook even moet blijven zittenquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:13 schreef exelletor het volgende:
[..]
Totdat je een SM of een OM krijgt die wel van de regeltjes houdt. Dan kan het opeens wel.
Oh please.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:31 schreef Schuimpjes het volgende:
Maar ik betwijfel of het OudeBok is op die foto. Ik mis de sterren van een Generaal.
Is gewoon een vastgesteld bedrag dacht ik. Er wordt niks berekendquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef koekjess het volgende:
Weet iemand hoe het zit met openen/sluiten toeslag?
Ik sluit de laatste tijd weer en zag nu 2 euro nog wat op mijn loonstrook staan, maar hoe wordt dit berekend?
Je krijgt iets van 90 cent per keer dat je opent of sluit (als in: de sleutel omdraait).quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:35 schreef koekjess het volgende:
Weet iemand hoe het zit met openen/sluiten toeslag?
Ik sluit de laatste tijd weer en zag nu 2 euro nog wat op mijn loonstrook staan, maar hoe wordt dit berekend?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:34 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Oh please.
[ http://img856.imageshack.us/img856/5073/kk4d.png (copy/paste deze link) ]
edit: sinds wanneer gebruikt die screenshot app imageshack -_-.
Hé?quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:39 schreef OudeBok het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn TL, dat elke uur boven de contracturen gewerkt een toeslag van nog eens 50% oplevert, in plaats van alleen de avonden? Toen ik vroeg of dat niet alleen voor na 19:00 gold, was het antwoord ontkennend en werd me verteld dat het elk uur boven het contract wordt toegekend. Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre dit waar is/kan zijn o.O.
91 cent als ik het zo bekijk. Maar hoe weten ze dat ik die periode 3x de sleutel heb opgedraaid? Ik heb het nergens ingevoerd, alleen mijn code op het alarm maar dat heb ik wel meer dan 3x gedaan de laatste periode.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:38 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je krijgt iets van 90 cent per keer dat je opent of sluit (als in: de sleutel omdraait).
nee joh.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:39 schreef OudeBok het volgende:
Ik hoorde trouwens van mijn TL, dat elke uur boven de contracturen gewerkt een toeslag van nog eens 50% oplevert, in plaats van alleen de avonden? Toen ik vroeg of dat niet alleen voor na 19:00 gold, was het antwoord ontkennend en werd me verteld dat het elk uur boven het contract wordt toegekend. Ik vraag me eigenlijk af in hoeverre dit waar is/kan zijn o.O.
open en sluiten wordt de volgende dag in r&r ingevoerd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:45 schreef koekjess het volgende:
[..]
91 cent als ik het zo bekijk. Maar hoe weten ze dat ik die periode 3x de sleutel heb opgedraaid? Ik heb het nergens ingevoerd, alleen mijn code op het alarm maar dat heb ik wel meer dan 3x gedaan de laatste periode.
Handmatig ingevoerd in R&R.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:45 schreef koekjess het volgende:
[..]
91 cent als ik het zo bekijk. Maar hoe weten ze dat ik die periode 3x de sleutel heb opgedraaid? Ik heb het nergens ingevoerd, alleen mijn code op het alarm maar dat heb ik wel meer dan 3x gedaan de laatste periode.
Volgens mij een onzinverhaal anders had ik nu steenrijk moeten zijnquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef OudeBok het volgende:
Ja, scheen ook niet automatisch in de salarisadministratie doorgevoerd te worden, maar handmatig te moeten worden berekend o.i.d. Ik vond het een heel scheef verhaal, maar het zou wel enorm in m'n voordeel zijn omdat ik geregeld boven m'n contract werk.
Binnenkort maar eens aan m'n SM vragen hoe het precies zit.
Kan het me ook enorm lastig voorstellen, haha. Kost bak-ken met geld anders, en het is al enorm passen en meten om niet boven de loonsom uit te stijgen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:49 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Volgens mij een onzinverhaal anders had ik nu steenrijk moeten zijn
quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:43 schreef OudeBok het volgende:
Ja, scheen ook niet automatisch in de salarisadministratie doorgevoerd te worden, maar handmatig te moeten worden berekend o.i.d. Ik vond het een heel scheef verhaal, maar het zou wel enorm in m'n voordeel zijn omdat ik geregeld boven m'n contract werk.
Binnenkort maar eens aan m'n SM vragen hoe het precies zit.
In een ver verleden heb ik op een vakantiepark gewerkt. Die frisdranken uit die taps worden op locatie gewoon gemengd met water en koolzuur (de 'cola' is gewoon een middelgrote zak zwart spul die aangesloten wordt aan een slang en een koolzuurfles).quote:Op donderdag 13 februari 2014 21:55 schreef mujentas het volgende:
[..]
Volgens mij staat er gewoon Coca Cola op het apparaat hoor.
Zo doen ze het in de horeca ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 23:54 schreef Dipstaart het volgende:
[..]
In een ver verleden heb ik op een vakantiepark gewerkt. Die frisdranken uit die taps worden op locatie gewoon gemengd met water en koolzuur (de 'cola' is gewoon een middelgrote zak zwart spul die aangesloten wordt aan een slang en een koolzuurfles).
Je hebt er dus al eerder gestaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 02:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik ga een deze dagen misschien toch nog eens vragen of de asm er niet weer iets in ziet dat ik terug ga naar bakeoff.. Vind vkk ook leuk, daar niet van. Maar brood is ook tof
Aha.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Werk niet in Rotterdam, maar wel onder de rook van.
Meneer was een klungeltje volgens de ASM.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Je hebt er dus al eerder gestaan?
Waarom heb je dan eigenlijk in eerste instantie de overstap gemaakt?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meneer was een klungeltje volgens de ASM.
Ik kijk er al naar uitquote:Op vrijdag 14 februari 2014 03:00 schreef d4v1d het volgende:
Kan ik lekker met Etsu mee discussiëren
Volgens mij was er wel de mogelijkheid dat ie terugging, als ik het me goed herinner.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:36 schreef Donald250 het volgende:
[..]Hahahaha als dat echt zo is mag die zeker niet terug.
Was een beetje chaotisch misschien. Is nu eigenlijk niet meer. Asm wou dat ik eerst even op vkk mn plekje in de winkel ging vinden ofzo.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:32 schreef Donald250 het volgende:
[..]
Je hebt er dus al eerder gestaan?
Waarom heb je dan eigenlijk in eerste instantie de overstap gemaakt?
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:34 schreef einschtein het volgende:
[..]
Meneer was een klungeltje volgens de ASM.
Ik ben ook chaotischquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was een beetje chaotisch misschien. Is nu eigenlijk niet meer. Asm wou dat ik eerst even op vkk mn plekje in de winkel ging vinden ofzo.
In het begin was ik dat bij vkk ook. Nu doe ik soms even een stap terug en denk ik eerst na voor ik iets doe.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik ben ook chaotischMaar ik denk toch echt dat dat bij je persoonlijkheid hoort en niet valt af te leren. Helaas
Je hebt toch je plekje bij de zuivel gevonden?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:45 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Was een beetje chaotisch misschien. Is nu eigenlijk niet meer. Asm wou dat ik eerst even op vkk mn plekje in de winkel ging vinden ofzo.
Ik had toen een keer bijna een bakplaat zonder ovenhandschoenen gepakt..
![]()
Asm zei dat we t even zouden aanzien en dan de optie er nog wel was in de toekomst
Ik sta tegenwoordig even vaak op HB.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je hebt toch je plekje bij de zuivel gevonden?
Jaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een hete bakplaat bijna zonder handschoenen vastgepakt...
Dude...
Hier staat regelmatig een rolly voor lege fusten voor een nooduitgang bij kaas vvv..quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Alle medewerkers dienen ten alle tijden conform de veiligheidsvoorschriften te werken.
Alle fusten dienen ten alle tijden conform de afspraken opgeslagen te worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier staat regelmatig een rolly voor lege fusten voor een nooduitgang bij kaas vvv..
Bij ons staat standaard een nood-uitgang geblokkeerd wanneer koffie-thee gevuld wordt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 13:08 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Hier staat regelmatig een rolly voor lege fusten voor een nooduitgang bij kaas vvv..
Die zijn bij ons nooit te zien, tenzij de camera's op nachtstanden staan. Zelfs dan zijn er 2 niet te zien.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:13 schreef exelletor het volgende:
Bij ons gingen ze zelfs moeilijk doen toen een van de nooduitgangen niet op de camera's te zien was doordat er sinterklaas displays voor stonden.
Ach, gebeurd iedereen wel eens toch? Tuurlijk niet slim, maar ik pak thuis ook wel eens de oven uit terwijl net het piepje is gegaan dat ie klaar is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:58 schreef Sunshine1982 het volgende:
Een hete bakplaat bijna zonder handschoenen vastgepakt...
Dude...
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij zonder handschoen een bakplaat uit de oven wilde halenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, gebeurd iedereen wel eens toch? Tuurlijk niet slim, maar ik pak thuis ook wel eens de oven uit terwijl net het piepje is gegaan dat ie klaar is.
Dat is toch hetzelfde? Wanneer jij door hebt dat die bakplaat gloeiend heet is, dan heb jij (waarschijnlijk) die bakplaat nog niet uit de oven.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:30 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ik dacht dat hij bedoelde dat hij zonder handschoen een bakplaat uit de oven wilde halen![]()
Ja, dat heb ik ook weleens meegemaakt, een loeihete bakplaat aangeraakt
Thuis is het me gek genoeg nog nooit gebeurtquote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:25 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ach, gebeurd iedereen wel eens toch? Tuurlijk niet slim, maar ik pak thuis ook wel eens de oven uit terwijl net het piepje is gegaan dat ie klaar is.
Nu is de winkel wel heel wat anders, maar dat is 1x verkeerd doen en klaar. Als het goed is.Dat is net alsof je wanneer je bij houdbaar per ongeluk te hard aan een container trekt, de boel eraf pleurt, je dan direct van de VKK-afdeling af moet.
Je gebruikt ook alleen maar de magnetron.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef d4v1d het volgende:
Thuis is het me gek genoeg nog nooit gebeurt.. Dat ik bijna een bakplaat pakte zonder aan handschoenen te denken.
Die is kapotquote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:04 schreef exelletor het volgende:
[..]
Je gebruikt ook alleen maar de magnetron.
In een zeer grijs verleden is dit wel zo geweest. Maar dan hebben we het over 15 jaar terug.quote:Op donderdag 13 februari 2014 23:39 schreef OudeBok het volgende:
Ik ook niet, want combi-magnetron.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 15:59 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Thuis is het me gek genoeg nog nooit gebeurt.. Dat ik bijna een bakplaat pakte zonder aan handschoenen te denken.
-quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:45 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ik ook niet, want combi-magnetron.Heb wel vaak genoeg food eruit gehaald wat gloeiend heet was, zonder een schep-bak-dinges-geval-lepel te pakken. On purpose, dat dan weer wel.
OKE, DAVID. IK PROBEER JE HIER TE VERDEDIGEN EN DAN DOE JE DIT. WAZ MET JOU.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:53 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik pak ook wel eens wat van de bakplaat zelf af.. Maar nooit de bakplaat zelf
He wut?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:54 schreef einschtein het volgende:
[..]
OKE, DAVID. IK PROBEER JE HIER TE VERDEDIGEN EN DAN DOE JE DIT. WAZ MET JOU.
Zal wel te mooi opgemaakt geweest zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 16:57 schreef d4v1d het volgende:
Wat was er mis met de oude Deze Week trouwens?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leesvoer voor op de wcquote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:40 schreef d4v1d het volgende:
[ afbeelding ]
Nou. Ben benieuwd
Kan die strip niet goed lezen.. Maar:
Krijgen franchisers die niet?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 18:52 schreef SLP_ het volgende:
Wat is dat? Een tijdschrift voor ah medewerkers?
nu 6 keer per jaar dacht ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ik weet niet? Hoe vaak krijg je zo'n blad?
Ooh dus om de twee maanden. Wij bestaan pas 3 maanden dus misschien dat ik het de vorige keer gemist hebquote:
Snap niet dat ze dat blad niet als PDF op Plaza zetten. Dat geeft wat ruimte in het budget als ze het niet meer hoeven te drukkenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:09 schreef mujentas het volgende:
Ik lees dat er ook een digitaal platform komt. Ik ben benieuwd
Jaaa, want dat is met de loonstroken ook zo'n succes.....quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat blad niet als PDF op Plaza zetten. Dat geeft wat ruimte in het budget als ze het niet meer hoeven te drukken
Nope, staan geen foto's bij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:15 schreef exelletor het volgende:
Eetmaatje staat er ook in, ben benieuwd of ze onze ongespiegelde pauperwinkel ook laten zien dan.
Zal ik dan maar even de uitzondering op de regel zijn? Vandaag 7:00-16:00 brood gedaan. Vorige week hetzelfde verhaal. Vrije dag, 08:00 gaat m'n telefoon. Zieke op brood, dus om 08:30 liep ik de broodafdeling op. Ben dan ook wel de enige caissière die brood kan overigens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:56 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer van als het rustig is, dat er in de winkel wordt geholpen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:20 schreef Purdey het volgende:
[..]
Zal ik dan maar even de uitzondering op de regel zijn? Vandaag 7:00-16:00 brood gedaan. Vorige week hetzelfde verhaal. Vrije dag, 08:00 gaat m'n telefoon. Zieke op brood, dus om 08:30 liep ik de broodafdeling op. Ben dan ook wel de enige caissière die brood kan overigens.
Een PDF plaatsen kan toch niet zo moeilijk zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:16 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Jaaa, want dat is met de loonstroken ook zo'n succes.....
Aan de andere kant: Die worden meer gelezen dan de Aha denk ik
Ook dat. Dan mag ik ook niet op mijn kont blijven zitten. Dan mag ik droogmetica gaan spiegelen, of TL VKK bellen of er nog iets te vullen is.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer van als het rustig is, dat er in de winkel wordt geholpen.
Dat lijkt me wel een hele beproeving. Ik ben er ooit op een stil moment mee begonnen. Niks te doen bij de kassa, en brood had een zieke. Daarna werd/word ik bij tijd en wijlen nog weleens gevraagd. Vind de afwisseling we leukquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:28 schreef Janneke141 het volgende:
Ik heb één keer met een caissière op de broodafdeling gestaan - die het nooit eerder had gedaan. Op een vrijdagochtend. En de hele afdeling bakkerij had zich ziekgemeld...
Wordt FOK! ook nog genoemd?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:32 schreef mujentas het volgende:
[..]
Er staan wel richtlijnen in hoe je je moet gedragen op internet
Het was een uitdaging, maar er was niet veel keus, en ze pakte het super goed op. Ik wist ook wel wie ik op dat moment uitzocht. Drie weken later stond ze vast op de bakkerij.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:31 schreef Purdey het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel een hele beproeving. Ik ben er ooit op een stil moment mee begonnen. Niks te doen bij de kassa, en brood had een zieke. Daarna werd/word ik bij tijd en wijlen nog weleens gevraagd. Vind de afwisseling we leuk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 14-02-2014 19:41:35 ]
Plaatsen niet, maar allemaal tegelijk proberen te lezen...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:24 schreef Schuimpjes het volgende:
Een PDF plaatsen kan toch niet zo moeilijk zijn
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:39 schreef Janneke141 het volgende:
Oeps!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het zal je gebeuren zeg...![]()
Ik denk dat de taakberichten populairder zijn dan een PDF van de Ahá... En de taakberichten zijn meestal nog wel redelijk te lezen toch?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:46 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Plaatsen niet, maar allemaal tegelijk proberen te lezen...
Maar wel een stuk kleiner dan een 40 pagina 'dik' PDF bestand.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef d4v1d het volgende:
Ik denk dat de taakberichten populairder zijn dan een PDF van de Ahá... En de taakberichten zijn meestal nog wel redelijk te lezen toch?
Maar die PDF is toch prima te hosten op google docs (gewoon openbaar, voor normale medewerkers dus ook)? Een linkje plaatsen belast Plaza echt niet hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:49 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Maar wel een stuk kleiner dan een 40 pagina 'dik' PDF bestand.
Verder overigens een prima idee hoor, het scheelt toch flink wat kilo's papier per jaar.
Mjah, kon ik mijn eigen broodskills weer eens een beetje opkrikken. Klanten vroegen waarom 'dit en dat' er nog niet lag, konden ook wel lachen om mijn uitleg.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:47 schreef Ferry_76 het volgende:
[..]
Oeps!![]()
Het zal je gebeuren zeg...
True story.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:02 schreef Janneke141 het volgende:
Zou wat anders zijn als ze collectief liggen uit te kateren.
Als je je hart met de ene hand vasthoud is het misschien niet heel makkelijk scannen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:30 schreef OudeBok het volgende:
Ugh ik kan maar geen supervisorwachtwoord voor de kassa's aanmaken. Irritant. Volgens TL kan ik het alleen als ik zelf SRVP via mijn Plaza open, zij krijg schijnbaar geen toegang toen zij het voor me wilde doen, maar bij mij weigert 'ie ook steeds dienst.
Morgen 15.15-22.00 en zondag 16.00-22.00. Drukdrukdrukdruk. Moet morgen met een caissière de counter draaien, die er normaal nooit staat en vrij erg stuntelt maar onze enige optie was. Op de zaterdag houd ik m'n hart vast voor de drukte.
Hahahahahaquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je je hart met de ene hand vasthoud is het misschien niet heel makkelijk scannen.
Gr gr
Nou, een pakje sigaretten gaat prima met 1 hand!quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:31 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Als je je hart met de ene hand vasthoud is het misschien niet heel makkelijk scannen.
Gr gr
Haha, wist trouwens niet dat De Bilt helemaal daar wasquote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:22 schreef d4v1d het volgende:
Nu ook midden in de zee uw boodschappen doen
[ afbeelding ]![]()
maar dan staat Curaçao er weer niet op..
Wat gaat er precies mis dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:30 schreef OudeBok het volgende:
Ugh ik kan maar geen supervisorwachtwoord voor de kassa's aanmaken. Irritant. Volgens TL kan ik het alleen als ik zelf SRVP via mijn Plaza open, zij krijg schijnbaar geen toegang toen zij het voor me wilde doen, maar bij mij weigert 'ie ook steeds dienst.
Hooh, is er iemand hier van De Bilt?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 20:38 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Haha, wist trouwens niet dat De Bilt helemaal daar was
Toegang wordt steeds geweigerd dacht ik. Heb de precieze melding niet onthoudenquote:
Dan is het aanpassen van de content lastiger, denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 19:14 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Snap niet dat ze dat blad niet als PDF op Plaza zetten. Dat geeft wat ruimte in het budget als ze het niet meer hoeven te drukken
Of je belt gewoon direct 9292.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:00 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toegang wordt steeds geweigerd dacht ik. Heb de precieze melding niet onthouden, zal het morgen eens precies bekijken.
Ja, was mijn WW kwijt.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 12:36 schreef OudeBok het volgende:
Donald250? Wat is er met donald500? Of zijn ze helemaal niet verwant![]()
?
Eenmaal gedrukt kun je het ook niet meer aanpassen hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:01 schreef einschtein het volgende:
[..]
Dan is het aanpassen van de content lastiger, denk ik.
Hahah! E-mail retriever een optie?quote:
Toegang tot srvp of je wachtwoord op de kassa?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:00 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toegang wordt steeds geweigerd dacht ik. Heb de precieze melding niet onthouden, zal het morgen eens precies bekijken.
Toegang tot SRVP heb ik, maar ik heb een 'sleutel'code nodig. Moet bij Kassatoegang -> Supervisors gebeuren, maar als we mij aan de supervisor lijst willen toevoegen wordt de toegang steeds geweigerd.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:05 schreef mujentas het volgende:
[..]
Toegang tot srvp of je wachtwoord op de kassa?
Ik dacht dat er tegenwoordig een nachtverwerking overheen moet om supervisors te veranderen?
Neuh, zo is het ook prima opgelost.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:04 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Hahah! E-mail retriever een optie?
Gaat automatisch als je de rol van caissière B hebt in Plaza geloof ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toegang tot SRVP heb ik, maar ik heb een 'sleutel'code nodig. Moet bij Kassatoegang -> Supervisors gebeuren, maar als we mij aan de supervisor lijst willen toevoegen wordt de toegang steeds geweigerd.
Je kan niet voor jezelf een code aanmaken he. Anders kan iedereen supervisor wordenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Toegang tot SRVP heb ik, maar ik heb een 'sleutel'code nodig. Moet bij Kassatoegang -> Supervisors gebeuren, maar als we mij aan de supervisor lijst willen toevoegen wordt de toegang steeds geweigerd.
Ja, duh. Is toch raar als je jezelf zo'n code kan geven? Zal mooi wezen.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:09 schreef OudeBok het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:13 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je kan niet voor jezelf een code aanmaken he. Anders kan iedereen supervisor wordenEr moet voor jou een code aangemaakt worden. Vervolgens moet jij (ik denk idd na de nachtverwerking) in SRVP je wachtwoord aanpassen.
Ik stond ook met flinke verbazing, maar inderdaad. Moet er maar achteraan blijven gaan bij TLquote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:22 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ja, duh. Is toch raar als je jezelf zo'n code kan geven? Zal mooi wezen.
Je kunt het ook aan je sm/asm vragen natuurlijk.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 21:37 schreef OudeBok het volgende:
[..]
[..]
Ik stond ook met flinke verbazing, maar inderdaad. Moet er maar achteraan blijven gaan bij TL. Doe wel als ze terug is van vakantie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |