Jij vindt het onzin, wij niet, en daar schuilt nu net het probleem.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:15 schreef Drinky het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, als het niet in jullie straatje past wordt het weggemod als zijnde onzin. Ik kan je een hele lijst tot een jaar terug laten zien, maar daar komt ongeveer hetzelfde in voor qua voeding, en sidenote; ik ben al meer afgevallen dan de meeste mensen ooit zullen doen. De Gym is geen plek voor dat soort vragen en in het BB topic hebben ze liever geen dagboekposts met wat je hebt gegeten.
Daarnaast, dat topic heet het dieettopic, en zodra jij mij kan vertellen hoe eten van de mac, burger king, subway etc. mensen dik kan maken met hetzelfde aantal kcal (want het heeft namelijk een goede macro verdeling) mag je bij mij terugkomen, meld ik je gelijk aan voor de nobelprijs.
Zoals ik al zei, als al dat andere onzin wel in LIF kan, waarom zoiets dan niet?
Een eigen topic openen voor elke random vraag is overigens nog onzinniger en ik heb genoeg ervaring met de huis/tuin/keuken Fok!kers om te weten dat ze helemaal niks van voeding noch sport (noch enige realiteitsbesef) hebben.
Ja, leuk, maar je hoeft niet zo hoog van de toren te blazen.quote:en ik heb genoeg ervaring met de huis/tuin/keuken Fok!kers om te weten dat ze helemaal niks van voeding noch sport (noch enige realiteitsbesef) hebben.
Waar kan ik de minimale vereisten voor een dieetclub-proof lijstje vinden?quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, wij niet, en daar schuilt nu net het probleem.
[..]
Ja, leuk, maar je hoeft niet zo hoog van de toren te blazen.
De Dieetclub is een topic waar mensen kunnen posten over afvallen, geen topic om uitgelachen te worden door kereltjes die het misschien beter weten, maar niet kunnen verzinnen hoe dit handig te brengen.
Want laten we even eerlijk zijn, dat is de kern van dit hele probleem.
Doe normaal dan word je normaal behandeld. Geldt voor beide kanten.
Je hebt ongetwijfels supergoede tips, en veel ervaring, maar als je het zo brengt schieten mensen in de verdediging.
En nee, lijstjes met enkel ijs, hamburgers en andere troep horen daar gewoon niet, net zoals jij kennelijk vindt dat je het niet in BB of de Gym kunt posten.
Sorry dat ik het zeg, maar je komt nu gewoon over als een kortzichtige eikel. Van de meeste users ben ik dat wel gewend, maar had van een moderator wel wat anders verwacht. Ik heb er voorheen ook begripvol gepost.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij vindt het onzin, wij niet, en daar schuilt nu net het probleem.
[..]
Ja, leuk, maar je hoeft niet zo hoog van de toren te blazen.
De Dieetclub is een topic waar mensen kunnen posten over afvallen, geen topic om uitgelachen te worden door kereltjes die het misschien beter weten, maar niet kunnen verzinnen hoe dit handig te brengen.
Want laten we even eerlijk zijn, dat is de kern van dit hele probleem.
Doe normaal dan word je normaal behandeld. Geldt voor beide kanten.
Je hebt ongetwijfels supergoede tips, en veel ervaring, maar als je het zo brengt schieten mensen in de verdediging.
En nee, lijstjes met enkel ijs, hamburgers en andere troep horen daar gewoon niet, net zoals jij kennelijk vindt dat je het niet in BB of de Gym kunt posten.
De OP van de dieetclub is duidelijk genoeg. Als je eronder valt prima, anders heb je er eigenlijk niets te zoeken. Al helemaal niet als je insteek is om te gaan trollen, vanuit het Gym en daar dan vervolgens gewijzigde posts gaan quoten en users belachelijk maken. Dan heb je de schijn tegen.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:23 schreef fathank het volgende:
[..]
Waar kan ik de minimale vereisten voor een dieetclub-proof lijstje vinden?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:48 schreef Mylene het volgende:
[..]
De OP van de dieetclub is duidelijk genoeg. Als je eronder valt prima, anders heb je er eigenlijk niets te zoeken. Al helemaal niet als je insteek is om te gaan trollen, vanuit het Gym en daar dan vervolgens gewijzigde posts gaan quoten en users belachelijk maken. Dan heb je de schijn tegen.
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja nee, ze hebben er toch niet voor niets een reeks voorNoem het een plekje waar ze al die ongein kunnen ontvluchten of zo. Als het een 'echte' bijeenkomst zou zijn, snap je toch ook wel dat het niet wordt gewaardeerd als je daar gezellig een taart gaat zitten vreten
so confused right nowquote:
Nogmaals, een lijstje posten als jij deed met de vraag waarom je niet genoeg afvalt, dat is een insteek die er niet thuishoort. Trollen mag elders.quote:Op donderdag 23 oktober 2014 13:36 schreef Drinky het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar je komt nu gewoon over als een kortzichtige eikel. Van de meeste users ben ik dat wel gewend, maar had van een moderator wel wat anders verwacht. Ik heb er voorheen ook begripvol gepost.
Ik zie in dat topic ook posts terugkomen van mensen die 1000kcal of minder eten, maar dat kan dus allemaal wel want het zijn maar appeltjes, groente, quinoia en weet ik veel. Ondertussen zijn ze zwaar ondervoed maar ach, dat soort dieetjes vind je ook terug in grote bladen dus het zal wel gezond zijn.
What's next, als ik een yogatopic post is dat ook trollen omdat ik ook krachttraining doe?
quote:Op donderdag 23 oktober 2014 15:23 schreef Mord_Sith het volgende:
Nogmaals, een lijstje posten als jij deed met de vraag waarom je niet genoeg afvalt, dat is een insteek die er niet thuishoort. Trollen mag elders.
Ik zie niks hoor, maar kan gebeuren!quote:Op zondag 26 oktober 2014 16:43 schreef Bluezz het volgende:
@mods ik heb zojuist op mijn mobiel de fokforum app gezet en zit wat te spelen met knopjes. En ik denk dat ik een LIF topic heb zitten rapporterendawas niet de bedoeling
![]()
No offense, maar er zitten meer echte KT'ers in DE GYM voedingsclub dan in de dieetclub hoorquote:Mensen met een BMI van boven de 27, die graag aan krachttraining doen, cutten, supplementen gebruiken en op een verantwoorde manier willen afvallen zijn van harte welkom in Topicreeks: Dieetclub .
Tevens is er LIF / [DE GYM voedingsclub #1] voor de meer fanatieke sporter die op een verantwoorde manier met zijn of haar lichaam bezig wil zijn.
Het is inmiddels de duizendste aflevering van de wekelijkse dieet-relclub aan het worden...quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:58 schreef IrCute het volgende:
Waarom een 4de topic?
[..]
No offense, maar er zitten meer echte KT'ers in DE GYM voedingsclub dan in de dieetclub hoorHeb juist dat topic aangemaakt voor de mensen die graag bezig zijn met KT, maar ook eventueel een andere sport. Nogal een kleine doelgroep van mensen met 27+ BMI die aan krachttraining doen en willen afvallen.
Het leven van een ict'er ...quote:Op donderdag 30 oktober 2014 07:30 schreef douche-eendje het volgende:
Ja Q, jij hebt tijd voor 4 topics. Ik niet.
Als mensen zich niet geroepen voelen om er in te posten kunnen we er helaas niets aan doen. Het vierde topic is ontstaan omdat men er behoefte aan had omdat men zich niet meer thuis voelde in de dieetreeks. We hebben geprobeerd een oplossing te zoeken. Helaas niet gelukt. Een user, in dit geval een moderator van een ander forum, is daarom een eigen topic begonnen. Misschien een blijvertje, misschien niet. Anders verdwijnt het wel uit de lijst. Zo gaat het met geopende topics.quote:Op woensdag 29 oktober 2014 23:58 schreef IrCute het volgende:
Waarom een 4de topic?
[..]
No offense, maar er zitten meer echte KT'ers in DE GYM voedingsclub dan in de dieetclub hoorHeb juist dat topic aangemaakt voor de mensen die graag bezig zijn met KT, maar ook eventueel een andere sport. Nogal een kleine doelgroep van mensen met 27+ BMI die aan krachttraining doen en willen afvallen.
Als jij vindt dat de OP matig is beschreven mag je altijd meedenken om die te verbeteren zodat bepaalde mensen zich niet buiten de boot voelen vallen. Vooralsnog lijkt ''Afvallen tot we een ons wegen'' een succes te worden met veel ontopic posts. Ik denk dat het blijvertje is.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 21:20 schreef Klokov het volgende:
Ik sluit me wel bij Myraela. Er is wel degelijk een probleem zijnde een warboel van topics die vervolgens weer matig beschreven worden. Bovendien vallen bepaalde mensen buiten de boot door de rare criteria. In DE Gym voedingsclub is iedereen welkom maar ik kan mij goed voorstellen dat niet iedereen daar wil posten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |