We zijn er achter volop mee bezig om te kijken wat nu handig en verstandig is.quote:Op zondag 2 november 2014 23:16 schreef clumsy_clown het volgende:
Als jullie als mods nog langer de tijd nemen om actie te nemen of in te gaan op de serieuze suggesties, sterft het allemaal een langzame dood. Ook een strategie, natuurlijk.
Mag, maar ik vraag me af of je dat niet beter in R&P kunt doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 15:14 schreef Heroinjunk het volgende:
Lieve modjes,
Ik moet voor mijn studie een opdracht doen waarbij ik een (ex-)crimineel moet interviewen. Zou ik hier een oproepje mogen plaatsen in LIF?! Het is vrij lastig en ik ga uiteraard ook in mijn omgeving kijken, maar mijn ervaring is dat het makkelijker is om iemand te interviewen die je niet persoonlijk kent en op FOK! zitten natuurlijk ook erg veel verschillende mensen.
Alvast bedankt
Ja, ik heb ook een pm gestuurd naar de modjes daar, maar bedankt iig!quote:Op dinsdag 11 november 2014 17:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Mag, maar ik vraag me af of je dat niet beter in R&P kunt doen.
Ik ga het even navragen.
Ja, die is er volgens mij wel hoor, ik ga zo ff zoekenquote:Op woensdag 12 november 2014 00:54 schreef remlof het volgende:
Is er in LIF helemaal geen reeks over diabetes? Of moet ik dat in een ander forum zoeken?
Of heeft het ermee te maken dat de aandoening een behoorlijk streng medisch regime vergt en daarom niet echt geschikt is voor een lekenforum?
Dit dus... hij blijft maar doorzuigen en dramatisch doen en weigert gewoon in het aparte topic (waar hij dus veel meer respons zou krijgen) te posten.quote:Op maandag 24 november 2014 21:56 schreef laziness het volgende:
Er wordt de afgelopen dagen weer herhaaldelijk aangegeven dat men DS4 zijn gedrag in het primark topic wel beu is.
Er is notabene speciaal een keerzijde van de primark topic aangemaakt maar het blijft maar doorgaan.
Wat vinden de modjes hiervan?
Dankjewel!quote:Op dinsdag 25 november 2014 19:01 schreef Mord_Sith het volgende:
Deels opgeschoond, ik ga niet alles verwijderen, dat is wel echt heel erg veel.
Doorverwezen naar juiste topic dus vanaf nu moet 't weer goed gaan
Die is er zeker,maar een beetje een stille dood gestorven: LIF / Show je nieuwe kleding #49quote:Op zondag 14 december 2014 00:36 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Is er niet een centraal topic voor kleding? Waar mensen als ze iets zoeken daar vraag neer kunnen gooien of nieuwe dingen die ze gekocht hebben showen? Zie alleen maar het wat heb je aan aan topic en online shoppen topic.
Nee hoor hoeft, doe ik zelf wel.quote:Op zondag 14 december 2014 11:06 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Die is er zeker,maar een beetje een stille dood gestorven: LIF / Show je nieuwe kleding #49
Ik kan 'm wel omhoogkicken als je wil?
Voor zoeken hebben we ook nog deze: LIF / Ik zoek een kledingstuk #28
Ik denk niet dat dat kan als userquote:Op zondag 14 december 2014 11:07 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Nee hoor hoeft, doe ik zelf wel.
Ik dacht al, zoiets moet er toch wel zijn
Dank je wel!
Het kan wel, maar ik zie nu dat ze wel heel oud zijn inderdaadquote:Op zondag 14 december 2014 11:08 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat kan als user
Laat ff weten als het niet lukt
Maakt niks uit toch?quote:Op zondag 14 december 2014 11:09 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Het kan wel, maar ik zie nu dat ze wel heel oud zijn inderdaad
quote:
Heb ik over nagedacht, maar ik vroeg me af of ikd aar niet beter mee kon wachten tot morgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef computergirl het volgende:
Probeerde linkje te quoten, maar even zo
Mula vraag of het mamapoli topic vernoemd kan worden 'Dag lieve Mthld'
LIF / Mammapoli deel 15
Ja, misschien welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Misschien is het een idee om de UI en naam van de dames die weggevallen zijn (fratz, mthld) in de OP te zetten?
Kan ik me iets bij voorstellen. Fratz heeft ook lang een naam topic gehad, maar dat was vanaf het eerstvolgende topic die geopend werdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht, maar ik vroeg me af of ikd aar niet beter mee kon wachten tot morgen.
Het is denk ik zo schrikken als je regelmatig meeleest en je ziet ineens dat als topictitel.
Of ben ik nu te soft?
Ga ik straks ff doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Fratz heeft ook lang een naam topic gehad, maar dat was vanaf het eerstvolgende topic die geopend werd
Edit, topic was toch al vol dus naamtopic van gemaakt. Kan iemand de openingspost voor mij corrigeren, ik zit mobiel.
Dank u.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:34 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb de posts al aangepast. Thanks voor melden.
Geen idee wat ze gedaan hebben daar bij die laserbende, maar het lijkt alsof ze elke bezoeker een kaartje met de Fok-url in de hand drukken? Nu weer een Missy?quote:
wat bedoel je met deze opmerking?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:28 schreef Snowballed het volgende:
Is het nieuw dat pikken en kutjes in LIF mogen?
Dit... Ik (en andere users) krijg er altijd gezeik mee..quote:Op zondag 25 januari 2015 11:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
wat bedoel je met deze opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |