Prachtig toch. Opgekocht per kilo en 5 keer over de kop en de shopmeisjes maar krom liggenquote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die site als ze oudere modellen duurder verkopen dan eerder in de winkel?
Daar niets aan natuurlijk. Maar toen ik nog niet doorhad dat het kopieën waren werd ik er blij van. En er zijn natuurlijk ook veel goedkoper versies van designerkleren. Ben ik op zich niet zo in geinteresseerd trouwens, maar zo'n vleermuistrui van Zoe Karssen of een rottweilertrui à la Givenchy... en dan voor een tientje... het is bijna smerig.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 07:30 schreef Tja..1986 het volgende:
Wat is er zo geweldig aan die site als ze oudere modellen duurder verkopen dan eerder in de winkel?
Dat is trouwens waar, dit topic staat veel beter in WGR. Ik ga het even aanvragen in het feedbacktopic.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 06:55 schreef Ridocar het volgende:
Ik denk dat dit topic beter staat in WGR.
Ze komen uit China lees ik. En ik koop geen kleding bij de HM, maar gezien de prijs zal het wel uit dezelfde omgeving komen vermoed ik. Waarschijnlijk dus gewoon restverkoop.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 04:55 schreef Grunge. het volgende:
Ik heb net een geweldige kledingwinkel ontdekt, namelijk Romwe.com. Maar nu ben ik een beetje aan het rondkijken en zie ik exacte kopieën van bepaalde kledingstukken inclusief foto's van de desbetreffende site. Ik weet dat er in de mode-industrie constant gekopieerd wordt, maar zo exact heb ik het nooit eerder gezien. Zo is er deze sphynxjurk (link openen in nieuw tabblad) die ik ooit bij de H&M kocht. Zelfs de foto's van H&M zijn erbij gezet. En hij is veel duurder! Ik zie dat er ook foto's van ASOS worden gebruikt. Ik ben een voorstander van oude collecties opnieuw verkopen, dus als dat het ding is zou dat geweldig zijn, maar ik denk dat het hier om echte kopieën en dus nieuwe kledingstukken gaat. Ik kan me niet voorstellen dat dat mag. Zou dat niet strafbaar zijn?
Als het restverkoop is is het best duurzaam. Omdat het anders bij het grof vuil wordt geflikkerd bedoel ik. Het lijkt mij té risicovol als deze kleren gewoon lekker gekopieerd zijn zonder medeweten van al die winkels en merken. Ze (Romwe) zijn ook heel erg out in the open.quote:Op woensdag 14 januari 2015 10:22 schreef Zinedinho het volgende:
[..]
Ze komen uit China lees ik. En ik koop geen kleding bij de HM, maar gezien de prijs zal het wel uit dezelfde omgeving komen vermoed ik. Waarschijnlijk dus gewoon restverkoop.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |