quote:
Heb ik over nagedacht, maar ik vroeg me af of ikd aar niet beter mee kon wachten tot morgen.quote:Op vrijdag 16 januari 2015 20:51 schreef computergirl het volgende:
Probeerde linkje te quoten, maar even zo
Mula vraag of het mamapoli topic vernoemd kan worden 'Dag lieve Mthld'
LIF / Mammapoli deel 15
Ja, misschien welquote:Op vrijdag 16 januari 2015 22:23 schreef Cat22 het volgende:
Misschien is het een idee om de UI en naam van de dames die weggevallen zijn (fratz, mthld) in de OP te zetten?
Kan ik me iets bij voorstellen. Fratz heeft ook lang een naam topic gehad, maar dat was vanaf het eerstvolgende topic die geopend werdquote:Op vrijdag 16 januari 2015 23:34 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Heb ik over nagedacht, maar ik vroeg me af of ikd aar niet beter mee kon wachten tot morgen.
Het is denk ik zo schrikken als je regelmatig meeleest en je ziet ineens dat als topictitel.
Of ben ik nu te soft?
Ga ik straks ff doenquote:Op zaterdag 17 januari 2015 08:39 schreef computergirl het volgende:
[..]
Kan ik me iets bij voorstellen. Fratz heeft ook lang een naam topic gehad, maar dat was vanaf het eerstvolgende topic die geopend werd
Edit, topic was toch al vol dus naamtopic van gemaakt. Kan iemand de openingspost voor mij corrigeren, ik zit mobiel.
Dank u.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 17:34 schreef Mylene het volgende:
Ja, ik heb de posts al aangepast. Thanks voor melden.
Geen idee wat ze gedaan hebben daar bij die laserbende, maar het lijkt alsof ze elke bezoeker een kaartje met de Fok-url in de hand drukken? Nu weer een Missy?quote:
wat bedoel je met deze opmerking?quote:Op zondag 25 januari 2015 11:28 schreef Snowballed het volgende:
Is het nieuw dat pikken en kutjes in LIF mogen?
Dit... Ik (en andere users) krijg er altijd gezeik mee..quote:Op zondag 25 januari 2015 11:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
wat bedoel je met deze opmerking?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |