Dat is de grap.quote:
Brei fivequote:Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Richardson kan beter gaan snowboarden. Ik win geen medaille, ondanks dat ik topfavoriet was. Maar ik ben sneller dan vorig jaar. Joeoeoeoeoeoeoe
Ze was wel disappointed.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Richardson kan beter gaan snowboarden. Ik win geen medaille, ondanks dat ik topfavoriet was. Maar ik ben sneller dan vorig jaar. Joeoeoeoeoeoeoe
Hahaquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:56 schreef Redefine het volgende:
Even een grapje tussendoor: De NOS gaat om 17.15 Live naar de landenestafette van het Rodelen.
Ik ga er serieus voor zitten. Volgens mij is dat erg tof. Ondanks dat Duitsland met overmacht gaat winnen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien, volgens mij is dat lachen gieren brullen
Maar sneller dan vorig jaar. Joeoeoeoeoequote:
Dat hoorde destijds bij de ceremonie, we hadden hier toen 5 olympiërs. Werd best groot uitgepakt.quote:Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pas met geld toe zou ik naar Jan Smit gaan.
Zo kijk ik ook wel eens, ik snap het wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar sneller dan vorig jaar. Joeoeoeoeoe
Jij bent nooit topfavoriet voor goud geweest bij de OS lijkt mij.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:01 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zo kijk ik ook wel eens, ik snap het wel.
Nee maar ze is toch teleurgesteld. Ze probeert alleen niet in een gat te vallen waar ze nooit meer uit komt en dat snap ik wel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij bent nooit topfavoriet voor goud geweest bij de OS lijkt mij.
Of voor de camera een toneelstukje opvoeren?quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee maar ze is toch teleurgesteld. Ze probeert alleen niet in een gat te vallen waar ze nooit meer uit komt en dat snap ik wel.
Dat kan ook ja. Misschien zit ze nu wel huilend op de fiets, weten wij veel.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:03 schreef Montov het volgende:
[..]
Of voor de camera een toneelstukje opvoeren?
Op de 1500m maakt ze alleen kans op een medaille als ze hier met overmacht had gewonnen.
twitter:rgroenewold twitterde op donderdag 13-02-2014 om 17:03:19Stiekem een beetje balen, plek 5 en 6. Maar wel weer 2 medailles voor #teamNL. Gefeliciteerd @Ireenw en @Margotboer #opnaarde1500m reageer retweet
Als ze zegt dat ze baalt dan is ze een slechte verliezer. Als ze dat niet zegt dan krijg je dit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Misschien zit ze nu wel huilend op de fiets, weten wij veel.
ik bedoel met de beelden van de dag, niet de algemene outro aan het eind van de uitzending, maar dus vlak daarvoorquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:59 schreef vaarsuvius het volgende:
Wat is het eind tune deuntje van de NOS hier?
Dan ben ik blij dat Wust niet uit mijn plaats komtquote:Op donderdag 13 februari 2014 16:58 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Laat ons hier nou blij zijn![]()
Hopelijk net als 8 jaar geleden weer een grote huldiging met carnaval inclusief gratis Schrobbelèr en optreden van Jan Smit.
Het is nooit goed ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze baalt dan is ze een slechte verliezer. Als ze dat niet zegt dan krijg je dit.
Daarom.quote:
Je hebt wel gelijk. Misschien dat ik aan het zeuren ben. Maar ik vind het een opmerkelijke reactie, nadat je als favoriet niet eens in de buurt van een medaille bent gekomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:08 schreef essnhills het volgende:
[..]
Als ze zegt dat ze baalt dan is ze een slechte verliezer. Als ze dat niet zegt dan krijg je dit.
Ik denk dat ze anders had gereageerd als dit haar enige afstand was geweest. Dan is het echt voorbij. Nu heeft ze nog hoop en haalt ze al het positieve eruit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:09 schreef Redefine het volgende:
[..]
Je hebt wel gelijk. Misschien dat ik aan het zeuren ben. Maar ik vind het een opmerkelijke reactie, nadat je als favoriet niet eens in de buurt van een medaille bent gekomen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |