Ik kan wel veel met links. Maar ook niet schrijven.quote:Op donderdag 13 februari 2014 20:27 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik kan helemaal niets met linksIeder vorm van fijne motoriek ontbreekt aan de linkerkant.
Welcome in Second Life.quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:30 schreef Lemans24 het volgende:
Zo uitgebreid chatten met een (op zich) vreemde, het blijft vreemd. Alsof ik op FOK alles zit te bespreken...
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 00:49 schreef Robby87 het volgende:
Gelukkig Forever Alonefeest iedereen!
Vergeet niet eerst 5 minuten op je handen te zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2014 08:58 schreef picodealion het volgende:
Ik zal me vandaag extra romantisch aftrekken. Wierookje erbij, Eye of the Tiger op, etc.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:08 schreef picodealion het volgende:
Ohja dat doe ik ook wel eens 's avonds voor ik naar bed ga. Eerst op je hand zitten en dan met links, dan lijkt het net of een vreemde je tanden poetst.
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:08 schreef picodealion het volgende:
Ohja dat doe ik ook wel eens 's avonds voor ik naar bed ga. Eerst op je hand zitten en dan met links, dan lijkt het net of een vreemde je tanden poetst.
Ik heb geen mobiel internet, alleen wifi, dus sta ook wel eens zo te kijken...quote:Op vrijdag 14 februari 2014 11:26 schreef wyccie het volgende:
https://mobile.twitter.co(...)12?screen_name=cap0w
Ik zie niks?quote:
Met andere woorden: zodra het constant verbonden zijn met het internet gewoon is geworden, zelfs saai, gaan we weer met z'n allen uit het raam staren.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |