helemaal mee eensquote:Op donderdag 3 april 2014 09:28 schreef RonB79 het volgende:
[..]
Ik heb wel altijd reserve steentjes over maar daar haar je me niet over klagen
Gisternacht had ik best veel klein spul over nadat de eerste verdieping klaar was. Dan ga je ook denken of je niet een pagina hebt overgeslagen
customer support mailen van legoquote:Op donderdag 3 april 2014 10:44 schreef HMaster-II het volgende:
Denk je eens op onderzoek uit te gaan voor een nieuwe set stickers voor "Set # 8674-1: Ferrari F1 Racer 1:8". Kan je minimaal ¤ 25,- gaan ophoesten via BrickLink aanbieders.![]()
En de normale LEGO support pagina geeft niet eens de gewenste stickervellen weer in de shop![]()
![]()
Nu mag ik dus gaan overwegen of ik 20% van de totale set prijs ga neerleggen of met lede ogen aanzien, dat de stickers steeds verder omkrullen en verpulveren van droogte.
kastplankquote:Op donderdag 3 april 2014 12:43 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb 3,5 kastplaken vol met Star Wars Lego.
eens in de zoveeltijd raam open en, met enige voorzichtigheid, de compressor erop,daarna even een keer extra stofzuigenquote:Op donderdag 3 april 2014 13:29 schreef RonB79 het volgende:
Wat doen jullie eigenlijk met Lego & stof? Iedere week netjes afstoffen, of in een sopje, of gewoon niks en 1x per jaar eens goed blazen/afstoffen?
ik zou dat ook zo kunnen doen, doe het echter niet.. kost zoveel tijd ze fatsoenlijk droog te krijgenquote:Op donderdag 3 april 2014 14:33 schreef bleiblei het volgende:
Ik zet de modular buildings 1 keer per jaar in bad
Met je compressor droog blazenquote:Op donderdag 3 april 2014 15:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou dat ook zo kunnen doen, doe het echter niet.. kost zoveel tijd ze fatsoenlijk droog te krijgen
oh ja natuurlijkquote:Op donderdag 3 april 2014 21:31 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
Met je compressor droog blazen
Ik zie de bioscoop er niet bij staan?quote:Op dinsdag 1 april 2014 16:14 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb de hele modulaire huizen reeks
het parisian restaurant is vanmiddag besteld i.v.m. dubbele vip points bij lego
en de collectie:
en nog een zooi in doos waar ik door omstandigheden niet aan toe ben gekomen
verrek, je hebt gelijk, is een oude foto..quote:Op donderdag 3 april 2014 23:10 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik zie de bioscoop er niet bij staan?
lijkt mij wel leuk om te doen, maar het wegwerken van draadjes is zo'n gedoequote:Op vrijdag 4 april 2014 09:01 schreef Da hopman het volgende:
Ik heb deze > http://www.brickled.nl/ < ingebouwd. Van de week een tijdschakelaar erop gezet. Moet nog wel de bedrading netter wegwerken. Ziet er leuk uit moet ik zeggen. Het interieur van de modulars komt nu beter tot zijn recht. Je ziet nu de brandweermannen actief pingpongen.
Draadjes zijn ook behoorlijk dik?quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om te doen, maar het wegwerken van draadjes is zo'n gedoe
Verwerk de draadjes in je ontwerp.quote:Op vrijdag 4 april 2014 10:03 schreef mschol het volgende:
[..]
lijkt mij wel leuk om te doen, maar het wegwerken van draadjes is zo'n gedoe
tussen blokjes klemmen geloof ik niet zo in, als ik een gemiddelde build zie, is er tussen blokjes geen ruimte, hooguit in een T splitsing van een paar blokkenquote:Op zaterdag 5 april 2014 00:28 schreef krazny het volgende:
[..]
Draadjes zijn ook behoorlijk dik?
Die van BrickStuff zijn een stuk dunner en kunnen schijnbaar 'gewoon' tussen blokjes geklemd worden.
in die modulairs is dat best lastig hoor, en daarin ben ik dan ook echt een pietje preciesquote:
Heb dan toch maar Parisian Restaurant besteld dit weekend. Voornamelijk ivm die dubbel VIP punten actie. Met die korting wil ik dan later het stadshuis bestellen.quote:Op vrijdag 4 april 2014 00:17 schreef RonB79 het volgende:
Nou, de Fire Brigade is af.. ik word echt oud of moet meer met Lego bouwen; m'n rechter duim is helemaal gaar
Next is the Grand Emporium en dan Pet Shop. Ik zou nog zo graag minstens 1 set willen bestellen, maar 3 in 1 week was eigenlijk al te veel van het goede. Ik denk niet dat de vrouw dat goed gaat keuren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |