Altijd hetzelfde met scootermensen. Op de brommert mag er wel gedronken worden..quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:00 schreef fathank het volgende:
edit: hoefde ook niet te blazen gelukkig
Drinken mag wel, alleen blazen niet. Gelukkig was Oom Agent het er mee eens.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met scootermensen. Op de brommert mag er wel gedronken worden..
net als je wil gaan headbangen lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Champy het volgende:
Moest veel te hard lachen om deze:
http://www.dumpert.nl/med(...)_vs_limb_bizkit.html
Je moet ook van te voren drinken, niet op de brommert.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:15 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Altijd hetzelfde met scootermensen. Op de brommert mag er wel gedronken worden..
ik heb net ff op ja geklikt voor jequote:Op donderdag 13 februari 2014 14:38 schreef Sapstengel het volgende:
Ik wilde op ja stemmen maar klikte scheef op mobiel.
Moet je de volgende keer als je op geile oma's zoekt dat even InPrivate doen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:40 schreef Sapstengel het volgende:
Cor nu jij in dit topic hebt gepost krijg ik ineens deze advertentie
[ afbeelding ]
Lol. Lijkt mij wel chill om hier in adam een snor te hebben, maar jij hebt een brommer dus.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:51 schreef RaymondK het volgende:
[..]
waarom? nee.
En dan weer gaan "wielrennen" en ecto worden zeker neh
Heb net nieuwe telefoon en simkaart en met deze heb ik nog niet naar geile oma's gezocht. Dus geen idee waarom deze advertentie.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:45 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Moet je de volgende keer als je op geile oma's zoekt dat even InPrivate doen.
Ray heeft een brommer nodig om in ieder geval nog snorfietsprestaties te kunnen halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Lijkt mij wel chill om hier in adam een snor te hebben, maar jij hebt een brommer dus.
Zelfde IP-adres => Google's Big Data maakt geen fout.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:49 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Heb net nieuwe telefoon en simkaart en met deze heb ik nog niet naar geile oma's gezocht. Dus geen idee waarom deze advertentie.
Voor 250 piek kun je best een citta scoren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:47 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Lol. Lijkt mij wel chill om hier in adam een snor te hebben, maar jij hebt een brommer dus.
Volgens mij heb ik wel een ander ip. Ook 4g nu en shit.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:50 schreef Eleiko het volgende:
[..]
Zelfde IP-adres => Google's Big Data maakt geen fout.
Veeeel te duur gozer. Max. 100.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor 250 piek kun je best een citta scoren.
lolquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:51 schreef fathank het volgende:
[..]
Voor 250 piek kun je best een citta scoren.
Wel snel zijn, hoe mooier het weer hoe duurder.
Haha matties van me hadden die ook. Helemaal zwart gespoten citta, beetje opvoeren en lekker scheuren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
zo'n felgekleurd ding met van die rubbere handles.
En dan zo een enorme 16 jarige blonde zeug d'r op. Daar ken ik ze van.
Citta's, back to the 90's
Oude Honda 4takts zijn onverwoestbaar. Helaas zijn originele in goeie staat aardig aan de prijsquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zag op discovery een keer een test of zo van de Honda Cub. Die zou ik wel eentje willen. Onverwoestbaar. Frituurvet als olie, veel te zwaar beladen, van een flat afgeflikkerd. Ding liep nog steeds.
Heb een zwarte gehad, maar verkocht want ik wilde iets met elektrische startquote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Lol, bij ons in de Achterhoek rijden alleen maar hardcore gastjes of tokkies op citta's. Ze zijn wel vet though.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:54 schreef RaymondK het volgende:
[..]
lol
Baas was dat ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 14:58 schreef Awesome_ het volgende:
Ik zag op discovery een keer een test of zo van de Honda Cub. Die zou ik wel eentje willen. Onverwoestbaar. Frituurvet als olie, veel te zwaar beladen, van een flat afgeflikkerd. Ding liep nog steeds.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |