Ja echt? Wist ik helemaal niet!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:20 schreef bezemsteeltaart het volgende:
3e horloge wat je laat zien is +- ¤160, koop je die toch? Tissot visodate is ook mooi en voldoet aan je eisen.
Verder laat je geen Armani horloge met groene band zien...
Het zijn wellicht wel allemaal wat 'ouderen' horloges. Dragen wat jij mooi vindt, maar kennelijk ben je nog best jong terwijl ik bij een aantal horloges toch een 65+ idee krijg.quote:Op zondag 2 maart 2014 14:40 schreef Susteren het volgende:
Ik twijfel toch, het liefste haal ik me een automaat.
Zoek een stijlvol horloge, ben zelf aan het kijken naar modellen als de Tissot Le Locle:
[ afbeelding ]
Maar mag ook best een rechthoekig horloge zijn, liefst wel ongeveer deze kleurcombinatie.
Horloges die me erg aanspreken (maar allemaal natuurlijk ver boven mijn budget liggen):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zoals jullie zien vind ik vooral klassiek uitziende horloges mooi, wil er het liefste ook een flinke tijd mee doen.
Die Armani met groene band vind ik eerlijk gezegd een van de mooiste, maar het voelt gewoon alsof ik teveel betaal voor een quartz horloge.
Buget is max. 400 euro, liefst daaronder aangezien ik ga studeren.
Vind zelf "ouwbollig" me vrij goed staan, ookal zeg ik het zelf.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:37 schreef bear87 het volgende:
[..]
Het zijn wellicht wel allemaal wat 'ouderen' horloges. Dragen wat jij mooi vindt, maar kennelijk ben je nog best jong terwijl ik bij een aantal horloges toch een 65+ idee krijg.
De Le Locle vind ik een hele fraaie, ik twijfelde alleen of ik (27 jaar oud) wel met die romeinse cijfers moest gaan lopen. Zeer fraai horloge in zijn geheel, voor een automaat betaalbaar, alleen die cijfers...kitsch en oubollig of kan dat prima?
Ik ook niet!quote:Op zondag 2 maart 2014 15:33 schreef eriksd het volgende:
Nooit van gehoord. Zou sowieso bij goudkleurig wegblijven, tenzij volledig van echt goud.
Ice watch was ook niet helemaal wat ik bedoelde (moet ik ook niks van hebbenquote:Op zondag 2 maart 2014 15:41 schreef Susteren het volgende:
[..]
Vind zelf "ouwbollig" me vrij goed staan, ookal zeg ik het zelf.
Draag ook vrijwel altijd nette kleding, daar staat een ICE-watch nou eenmaal niet echt bij.
Nja m'n keuze is zo goed als gemaakt daarover. Ga voor een mooie Rover 75 aangezien een van de weinige Rover garages zowat op loopafstand is en ik het een prachtige automobiel vind.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Doet me denken aan de topics in PTA over het uitzoeken van een auto
Ik vind het vrij goedkoop eruit zien: gaat toch wat verkleuren en krassen. Daarnaast associeer ik het met oudere figuren. Last but not least zie je aan de drager dan weer of het echt goud is of niet, met als gevolg dat het in de gevallen waar dat evident niet geval is het helemaal een goedkope bedoening wordt.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:43 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ook niet!
Waarom als ik vragen mag? Die 3e met gouden band wordt het sowieso niet, maar ging meer om het idee.
Heb tot nu toe 2 goudkleurige horloges gehad (erg kleine, niet opvallend) van Casio. Eigenlijk gekocht als "wegwerphorloges" voor feestjes etc, maar begon ze steeds meer te dragen aangezien het goudkleurige met wit en bruin lederen band erg mooi stond bij nette kleding.
Vandaar dat ik naar een wat beter horoge met deze kleuren op zoek ben.
Dat dus. En dan zou ik dat nog willen onderverdelen in:quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vrij goedkoop eruit zien: gaat toch wat verkleuren en krassen. Daarnaast associeer ik het met oudere figuren. Last but not least zie je aan de drager dan weer of het echt goud is of niet, met als gevolg dat het in de gevallen waar dat evident niet geval is het helemaal een goedkope bedoening wordt.
Ghehe ja ik snap wat je bedoeld, maar dat is met alle luxewaar wel het geval.quote:Op zondag 2 maart 2014 15:49 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ik vind het vrij goedkoop eruit zien: gaat toch wat verkleuren en krassen. Daarnaast associeer ik het met oudere figuren. Last but not least zie je aan de drager dan weer of het echt goud is of niet, met als gevolg dat het in de gevallen waar dat evident niet geval is het helemaal een goedkope bedoening wordt.
Hoezo is het bij een horloge van 400 euro een gemiste kans?quote:Op zondag 2 maart 2014 15:51 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dat dus. En dan zou ik dat nog willen onderverdelen in:
-een horloge dat dan ook daadwerkelijk niet duur is; prima dat het geen echt goud is!
-een horloge dat, zie bovenstaande voorbeelden, toch kennelijk rond de 400 euro kost; een gemiste kans!
Ik bedoel dat op deze manier: 400 euro vind ik een beste som geld voor een horloge, dat maakt het in mijn ogen extra spijtig om het dan te besteden aan een goudkleurig, niet zijnde goud, horloge. Voor 150 euro oid zal het je een zorg zijn. Voor 400 euro ga ik het extra jammer vinden, ook al kan je voor dat geld nog altijd geen echt goud krijgen inderdaad. Maar voor 400 euro kun je zoveel leuks kopen en het is veel geld, vandaar. Maar dat is natuurlijk geen absolute regel, ieder z'n ding.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:10 schreef Fisherman het volgende:
[..]
Hoezo is het bij een horloge van 400 euro een gemiste kans?
Een horloge van 400 euro zal echt niet helemaal van goud kunnen zijn, omdat het materiaal daarvoor gewoon te duur is.
Verder deel ik uiteraard de mening dat als iets van goud lijkt, het ook van goud hoort te zijn.
Omega en Breitling voldoen dus bijvoorbeeld ook niet met hun staalgouden modellen.
Om even terug te komen op die gemiste kans, Omega en Breitling voldoen daaraan.
Het is niet zo dat ik een goud horloge wil faken, maar vind de kleur bij de meeste kleding die ik draag mooier staan dan m'n staalkleurig horloge. Een "echt" gouden horloge is gewoon geen optie.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Ik bedoel dat op deze manier: 400 euro vind ik een beste som geld voor een horloge, dat maakt het in mijn ogen extra spijtig om het dan te besteden aan een goudkleurig, niet zijnde goud, horloge. Voor 150 euro oid zal het je een zorg zijn. Voor 400 euro ga ik het extra jammer vinden, ook al kan je voor dat geld nog altijd geen echt goud krijgen inderdaad. Maar voor 400 euro kun je zoveel leuks kopen en het is veel geld, vandaar. Maar dat is natuurlijk geen absolute regel, ieder z'n ding.
Lekker scheef om je zo druk te maken om de prijs terwijl je het wel over 'Ralph Lauren for the poor' hebt.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:31 schreef Susteren het volgende:
Ik denk dat ik voor een Tissot ga, alleen is de vraag natuurlijk welke.
Classic Dream:
Ontwerp spreekt me erg aan, prijs is perfect (130 euro). Enige jammere is natuurlijk dat het een quartz is.
[ afbeelding ]
Le Locle:
Kleuren vind ik mooier, prijs is flink stuk duurder (390 euro) maar het is dan wel een automaat.
[ afbeelding ]
Jullie mening, wat zouden jullie kiezen? Beginnen met een goedkopere quartz en eventueel later een automaat aanschaffen of meteen voor de Le Locle gaan?
Het gaat niet om het geld, maar het publiek wat kleding met zo'n onmogelijk grote logo's draagt. Hoopte dat je dat wel begreep.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:42 schreef Push. het volgende:
[..]
Lekker scheef om je zo druk te maken om de prijs terwijl je het wel over 'Ralph Lauren for the poor' hebt.
Ah, Archie. Zoek die van de Fuck Off Look eens opquote:Op zondag 2 maart 2014 16:43 schreef Susteren het volgende:
Wat een gast trouwens.
"Corporate masturbation!" *maakt rukkende gebaren*
Ik proestte het uit.
Kan je beter gewoon smakelozen zeggen. Kapitaal en smaak hebben vrij weinig met elkaar te maken an sich.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:44 schreef Susteren het volgende:
[..]
Het gaat niet om het geld, maar het publiek wat kleding met zo'n onmogelijk grote logo's draagt. Hoopte dat je dat wel begreep.
Had ik wellicht inderdaad beter kunnen zeggen.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:47 schreef Push. het volgende:
[..]
Kan je beter gewoon smakelozen zeggen. Kapitaal en smaak hebben vrij weinig met elkaar te maken an sich.
Eens kijken.quote:Op zondag 2 maart 2014 16:45 schreef eriksd het volgende:
[..]
Ah, Archie. Zoek die van de Fuck Off Look eens op
Edit: hebbes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |