soms 2 x per dag post zonder postbode, andere keer staat hij te bellen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef freaky40 het volgende:
Die postbode is toch gewoon een figurant van Talpa. Ik neem namelijk niet aan dat de post gelijk van het sorteercentrum naar Utopia gaat. Talpa zit daar eerst nog tussen neem ik aan.
Niet geloofwaardig idd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
soms 2 x per dag post zonder postbode, andere keer staat hij te bellen.
Aan de ene kant is het exact de juiste plaats omdat hij het niet kan ontwijken, aan de andere kant kan de wetenschap dat hij geen privacy heeft hem wel remmen om zichzelf te zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:10 schreef Clank het volgende:
[..]
Hij gaat psychisch door een diep dal.. en zal daar in Utopia op één of andere manier wel bij begeleid worden. Maar of het daar nu de juiste plaats is om dingen te verwerken.. 'k weet niet.. het is daar iedere dag hectisch. En of je dat ook nog op tv wilt laten zien is ook een keuze... waarvan ik denk dat je dát wilt.
Exploten moeten persoonlijk overhandigd worden.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef renevanlaaren het volgende:
[..]
soms 2 x per dag post zonder postbode, andere keer staat hij te bellen.
die van Sannd willen niet op tv tuukquote:
Jup, hij kan goed luisteren.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:11 schreef bull1966 het volgende:
[..]
nadat iemand hem een verhaal verteld komt ie er ook niet overheen met "ja dat heb ik ook gehad en veel erger" zoals de meeste daar doen hij trekt de aandacht niet op zichzelf
nope, kan ook een dichte enveloppe in de brievenbus als je niet thuis bentquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Exploten moeten persoonlijk overhandigd worden.
Poststuk aan gefallideerde?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:16 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Exploten moeten persoonlijk overhandigd worden.
Hihihi.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef freaky40 het volgende:
De postbode doet een 'Heintje Davids'....
Dat is zij niet in ieder geval.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef jinxer71 het volgende:
Aaaaaaaah, Andrea. 'Forever young' op de melodie van 'Ik hou van jou...' en ook nog heel vals.
Liefdesbrief voor Hakimquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:18 schreef liesje1979 het volgende:
Over post gesproken... vandaag is de laatste dag dat je ze gratis een kaartje kan sturen,
UTO / Kaartjes voor Utopianen
Nadat ik het gepost had, twijfelde ik ook eerlijk gezegd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope, kan ook een dichte enveloppe in de brievenbus als je niet thuis bent
die wordt gewoon terug gestuurd door de FEBO hekmedewerkerquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:17 schreef Dotteke het volgende:
Ha ha hij moet terug en de post zelf binnen brengen, lachuhhhh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |