nee hoezo?quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:22 schreef Limone het volgende:
Was ze gekrompen? Ze wordt lekker gemiddeld, zeg!
quote:Op donderdag 13 februari 2014 11:28 schreef Limone het volgende:
Oh oeps, ik zag het lijntje naar beneden gaan. Getallen zijn nooit mijn sterkste punt geweest
Haha! Ik heb het zelf nog niet eensquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:25 schreef GotC het volgende:
[..]
Suiker ik heb dat boek binnen, Easy Peasy. Leuk! Hun manier van doen en laten wb eten sluit aardig aan bij ons
quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:29 schreef Sylver_ het volgende:
Ik doe even een egopost zonder bij te lezenMaar er is iets bizars aan de hand!
Nora slaapt nu al 2 uur en 45 minuten en still counting! Mijn kind dat al 6,5 maand normaalgesproken max 50 minuten slaapt per keer overdag![]()
Volgens mij is ze niet ziek. En ze heeft ook gewoon net als anders geslapen vannacht ... Ik weet niet wat me overkomt
Ook zo lang? Wat een raar gevoel geeft dat, hequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:32 schreef pessie het volgende:
[..]Nathan sliep ook altijd 3 kwartier maar heel soms had hij een inhaal dag waarop hij opeens veel meer sliep.
Idd! Onze babyfoon heeft een 'talk' knop en ik heb die wel 20 keer ingedrukt om naar haar ademhaling te luisterenquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef .Sparkling. het volgende:
Sylver, hier ook vandaag! Beetje vreemd he? Ik ben aan de deur gaan luisteren en ga zo maar even kijken want ik vind dit best eng![]()
Ik vind het zeker leuk! Maar het gebaar voor melk is een beetje eh... hmmm, als je borstvoeding geeftquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:38 schreef .Sparkling. het volgende:
Sylver, hier ook vandaag! Beetje vreemd he? Ik ben aan de deur gaan luisteren en ga zo maar even kijken want ik vind dit best eng![]()
Cwen, leuk he? Vind het nu nog lastig het precies op het goede moment te doen en moet er nog erg bij nadenken. Ik vind het gebaar voor melk trouwens erg leuk![]()
Heftig van je schildklier trouwens, succes met het verdere verloop van alles
Ik wel wou je zeggen?quote:Op donderdag 13 februari 2014 13:41 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ik vind het zeker leuk! Maar het gebaar voor melk is een beetje eh... hmmm, als je borstvoeding geeft. Ik ben toch verdorie geen koe?
Samsung eco bubblequote:Op donderdag 13 februari 2014 10:49 schreef Shandaly het volgende:
On the bright side: Ik mag/moet een nieuwe wasmachine uitzoeken!![]()
Iemand tips/trucs/dingen waar ik op moet letten? Hoop dat we snel een nieuwe geregeld krijgen, want de was hoopt zich natuurlijk al snel op...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |