quote:Op donderdag 13 februari 2014 17:24 schreef Tazmaniac het volgende:
UFC yanks Chael Sonnen vs. Wanderlei Silva from UFC 173, reschedules it for May 31 headliner in Brazil
Pfffquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef Chase_Utley het volgende:
Dana White @danawhite
Former 2x all American, US National and undefeated fighter, Patrick Cummings will face the Undefeated Daniel Cormier.
en die americans er maar 60$ voor betalenquote:Op donderdag 13 februari 2014 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Pfff![]()
Tegen een onbekende, die dan ook nog goed kan worstelen.. lose/lose fight voor Cormier. Kut UFC.
twitter:jeremybotter twitterde op donderdag 13-02-2014 om 21:31:31Dana: as soon as we get JDS a different fight, AO’s rib will heal right up. reageer retweet
True, maar laten we eerlijk zijn. Buiten Hunt en Miocic ziet het er niet goed uit voor AO als je kijkt naar de top 10..quote:
Als hij zijn oude vorm terugkrijgt en niet arrogant wordt en zn chin open laat zie ik het wel goedkomen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:03 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
True, maar laten we eerlijk zijn. Buiten Hunt en Miocic ziet het er niet goed uit voor AO als je kijkt naar de top 10..
Cees heeft vrij weinig kans tegen JDS normaliter.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij zijn oude vorm terugkrijgt en niet arrogant wordt en zn chin open laat zie ik het wel goedkomen.
Paar jaar geleden had ik gezegd dat cees 100% zou winnen van JDS, maar dat was 2010/2011, toen was hij wel op zn top, maar om nou te zeggen dat hij weinig kans heeft tegen JDS atm vind ik ook wel te ver gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:07 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Cees heeft vrij weinig kans tegen JDS normaliter.
Tja in de HW divisie heb je altijd een kans vanwege de KO power. Maar de verdediging van Cees is simpelweg te zwak om de slagen van JDS structureel te kunnen blokken. Of Cees moet zijn ADCC skills weer eens naar boven halen.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:09 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Paar jaar geleden had ik gezegd dat cees 100% zou winnen van JDS, maar dat was 2010/2011, toen was hij wel op zn top, maar om nou te zeggen dat hij weinig kans heeft tegen JDS atm vind ik ook wel te ver gaan.
Hij moet eens stoppen met grote handschoenen te trainen!quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:16 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Tja in de HW divisie heb je altijd een kans vanwege de KO power. Maar de verdediging van Cees is simpelweg te zwak om de slagen van JDS structureel te kunnen blokken. Of Cees moet zijn ADCC skills weer eens naar boven halen.
Misschien hulp vragen van Mousasiquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met grote handschoenen te trainen!
Eens. Of gewoon naar Glory gaan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:24 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Hij moet eens stoppen met grote handschoenen te trainen!
twitter:DaveFarra twitterde op donderdag 13-02-2014 om 22:29:44Dana: Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that. reageer retweet
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:31 schreef Chase_Utley het volgende:
twitter:DaveFarra twitterde op donderdag 13-02-2014 om 22:29:44Dana: Alistair is not one of the biggest busts we've ever had. That would be someone I believed in..and Alistair wasn't that. reageer retweet
Sorryquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
The chauvisnism is strong in this topic
twitter:DaveFarra twitterde op donderdag 13-02-2014 om 22:17:35Dana: Cyborg looks like Wanderlei Silva. She's done so many drugs her head is this big. Does anyone really think she fights clean? reageer retweet
Alleen Smoofie denkt volgens mij dat Cees van JDS kan winnen toch?quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:33 schreef Geo4kant het volgende:
The chauvisnism is strong in this topic
Eey, ik was een paar jaar geleden niet de enige hoor hierquote:Op donderdag 13 februari 2014 22:34 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Alleen Smoofie denkt volgens mij dat Cees van JDS kan winnen toch?
quote:Op donderdag 13 februari 2014 22:31 schreef Chase_Utley het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |