Oeh tof! Meer tips please!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:38 schreef Karloklp het volgende:
Topic maar even volgen.
Werk al een halfjaartje als sushi roller in een sushi rest. En wat het lekkerste is als je gefrituurde garnaal in je sushi stopt met avocado om het lekker fris te maken. Met wat Tobiko om je sushi kan het ook heerlijk smaken.![]()
Hmm, dus gewoon twee vormpjes die op elkaar passen en ruimte laten voor een kubus.quote:Op dinsdag 24 juni 2014 12:19 schreef HaerdenC het volgende:
Ik heb geinvesteerd in een Sushi Cube ... eens benieuwd of het echt werkt zoals in de promo aangegeven.
[ afbeelding ]
Maki roller heb ik ook en die werkt goed maar ben ondertussen behendig in het rollen met bamboe matjes dus de roller gebruik ik enkel als er bezoek komt en ik veel moet maken
Daar lijkt het wel op hequote:Op dinsdag 24 juni 2014 16:37 schreef ChilllayD het volgende:
Hahaha ik zal m'n verstekbak uit de schuur halen
[ afbeelding ]
Heb net weer een rolletje gemaakt voor vanavond!
Gerookte zalm en komkommer. Ga morgen eens voor de inside out!
Gister surimi en avocado maar dat vond ik maar slap en niet zo smakelijk. Heb toch liever een bite van binnen!
action verkoopt de perfect roll. bedoel je die?quote:Op dinsdag 24 juni 2014 15:03 schreef Jaimy_Luca het volgende:
Waar kun je die automatische roller [zeewier aan de buitenkant] kopen?
Mijn god wat een foute reclamequote:Op woensdag 25 juni 2014 08:03 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
action verkoopt de perfect roll. bedoel je die?
(niet aanklikken, liedje blijft de hele dag hangen)
Ik heb er een paar getest en blijf bij mijn bamboe matje met een diepvrieszakje rond. Nu er zijn wel redenen op een mijn sushi rollertje uit te halen. Als er bezoek komt en ik wil allemaal perfect dezelfde makkies dan gebruik ik het rollertje omdat je dan echt alles op identiek dezelfde diameter hebt. Het grootste nadeel (en dat is bij veel keuken gerief) vind ik het extra werk aan afwas. Meeste van die dingen hebben onnoemelijk veel plaatsjes waar rijst en restjes tussen kunnen.quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn god wat een foute reclame
Maar hoe moeilijk is het nou werkelijk om gewoon een blaadje op te rollen met wat rijst er in. De hoeveelheid accesoires die er voor zijn uitgevonden doet denken dat het schier onmogelijk is. Ik wacht op de sushiroller met lasergeleiding.
hoppa! zoiets?quote:Op woensdag 25 juni 2014 08:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn god wat een foute reclame
Maar hoe moeilijk is het nou werkelijk om gewoon een blaadje op te rollen met wat rijst er in. De hoeveelheid accesoires die er voor zijn uitgevonden doet denken dat het schier onmogelijk is. Ik wacht op de sushiroller met lasergeleiding.
GODDAMN ... Dat moet ik hebben! Zal wel TriljoenMiljoen kosten helaasquote:
Ziet er wel leuk uit!quote:Op woensdag 25 juni 2014 06:45 schreef HaerdenC het volgende:
[ afbeelding ]
Gisteren voor het eerst getest en heel erg goed bevonden! Je moet het wel beetje nat maken. Op de verpakking stond dat je het zonder suiker kon doen maar voor de zekerheid toch mijn rijst maar voorzien van 1 koffie lepel poedersuiker en 2 koffielepels rijstazijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |