SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 08:10 schreef Weissman het volgende:
Arcadia, alarmin olayim, ertele beni
Goeiemorgengquote:Op donderdag 13 februari 2014 08:32 schreef Weissman het volgende:
[..]
Jij ook goeiensmorgensch
Heb je mooie kleertjes aan vandaag?
Ik hou van je omwille van Allah subhanallah wa taala broeder.quote:Op donderdag 13 februari 2014 07:48 schreef Weissman het volgende:
[..]
Goedemorgen was voldoende hoor
Ik hou ook van jou. Maar daar heeft Allah verder niks mee te maken.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:06 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik hou van je omwille van Allah subhanallah wa taala broeder.
quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou. Maar daar heeft Allah verder niks mee te maken.
!quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:08 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik hou ook van jou. Maar daar heeft Allah verder niks mee te maken.
Moest even nadenken.quote:
Volg je gevoel. Waarom vraag je het aan ons? Coluk cocuk yok, geniet van je vrije tijd.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:22 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Moest even nadenken.
Mensen. Ik wil minder werken. Is dat slim of niet?
Dacht 1 x in de 2 weken een vrijdag vrij ofzo.
Gevoeli siktir et. Ik vraag het omdat ik geen verstand heb.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:23 schreef Weissman het volgende:
[..]
Volg je gevoel. Waarom vraag je het aan ons? Coluk cocuk yok, geniet van je vrije tijd.
Als het je belemmert in andere dingen die belangrijker zijn of als het je te veel vermoeidheid geeft zou ik wel minderen ja.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gevoeli siktir et. Ik vraag het omdat ik geen verstand heb.
Stimorol, suya gotur, susuz getir beniquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:27 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Gevoeli siktir et. Ik vraag het omdat ik geen verstand heb.
Ik ben kapotmoe. Zou niet weten hoe ik straks mijn scriptie zou moeten doen met 40 pw werkenquote:Op donderdag 13 februari 2014 09:29 schreef Crip het volgende:
[..]
Als het je belemmert in andere dingen die belangrijker zijn of als het je te veel vermoeidheid geeft zou ik wel minderen ja.
Bu ne lan.quote:Op donderdag 13 februari 2014 09:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Stimorol, suya gotur, susuz getir beni
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |