abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 14 februari 2014 @ 20:50:07 #151
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_136715824
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat hij geen Nederlander is. Maar laten we eerlijk zijn er wordt gewoon en verschil gemaakt in hoe we gedrag beoordelen aan de hand van de huidskleur. Als ik je andere posts zo bekijk, doe hij daar vol aan mee.
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 12:25 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat maakt niet dat hij geen Nederlander is. Maar laten we eerlijk zijn er wordt gewoon en verschil gemaakt in hoe we gedrag beoordelen aan de hand van de huidskleur. Als ik je andere posts zo bekijk, doe hij daar vol aan mee.
Nee echt absoluut niet. Volgens mij verward jij verschillende dingen met elkaar...Ik beoordeel geen mensen op hun huidskleur, alleen op hun acties.
  vrijdag 14 februari 2014 @ 22:24:00 #152
300718 Kenju
Say It!!??
pi_136719788
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 februari 2014 20:50 schreef sonnyspek het volgende:

[..]

[..]

Nee echt absoluut niet. Volgens mij verward jij verschillende dingen met elkaar...Ik beoordeel geen mensen op hun huidskleur, alleen op hun acties.
Als je dit zegt, wil ik dat best geloven. Het ding is alleen dat je niet de enige bent die dit zegt, en vervolgens gewoon een verschil maakt in de redenatie over eenzelfde vertoon van achterlijk gedrag aan de hand van de afkomst van de dader (zo is Breivik volgens velen geen voorbeeld dat Christenterrorisme kan bestaan). Als het een roomblanke idioot was geweest die iets in het buitenland gedaan had was het dan ook een 'Man uit Nederland' geweest? Of was het dan wel 'Nederlander'.

Hoewel mensen het graag willen ontkennen, zijn er gewoon achterlijke Nederlanders met achterlijk gedrag van alle soorten. Daar zitten ook mongolen zoals het figuur uit het betreffende artikel bij die zijn hele identiteit invult volgens de meest achterlijke interpretatie van zijn geloof, in dit geval het slaafs volgen van zijn moslimmeesters (wat volgens hunzelf vrije wil is).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')