Ja, true.. maar heb toch GRTDquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik zou hier niet eens op reageren als ik jou was joh
hij mag je nietquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Ezell het volgende:
Waarom vertelt Tjokkeh mij niet hoe het met hem gaat?!?!??!
Dan zit je hier op zich best goedquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja, true.. maar heb toch GRTD
Hij vindt dat sommige de sfeer verpesten hier. Ik zou er niet direct je conclusie trekken maar het is wel verdacht.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Ezell het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef Ezell het volgende:
Arrow is dan ook veel oppervlakkiger. Breaking Bad is kwaliteit.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Minder dan GOT en BB wat de hele wereld kijkt.
Ja ik moet toch kijken of ik iets leuk vind. GOT was ik heel snel klaar mee. BB heb ik nog geprobeerd want het verhaal vind ik wel tof.. Maar nee..quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:30 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je kijkt het zelf dus ook__!!
Oke.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Arrow is dan ook veel oppervlakkiger. Breaking Bad is kwaliteit.
Absoluutquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Arrow is dan ook veel oppervlakkiger. Breaking Bad is kwaliteit.
wij zijn bff'squote:
noh noh noh nohhhhquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij vindt dat sommige de sfeer verpesten hier. Ik zou er niet direct je conclusie trekken maar het is wel verdacht.
je hebt wel een toetsenbordquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:32 schreef Tchock het volgende:
[..].
Jaa, wel goed. Bezig met school en zo.
Zijn maar 7 afleveringenquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Ja maar dan moet ik eerst S01 doorkomen.
Tis wat...quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je komt Arrow schijnbaar ook door, wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:33 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ik ben je bff alquote:Op woensdag 12 februari 2014 23:34 schreef Ezell het volgende:
[..]
wij zijn bff's
[..]
noh noh noh nohhhh
[..]
je hebt wel een toetsenbord
Hoeren en wiet?quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Ezell het volgende:
[..]
affaire alles
waarom denk je dat ik zo dol ben op amsterdam?
Arrow vind ik tof.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt Arrow schijnbaar ook door, wat is het probleem dan?
Omdat je net zelf stelt dat het oppervlakkiger is en daarmee makkelijker wegkijkt.quote:Op woensdag 12 februari 2014 23:35 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Je komt Arrow schijnbaar ook door, wat is het probleem dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |